

Juu,ja meikäläinen arvelee et tätä varten on tämmöinen palsta johon voi viasta kirjoittaa.Enpä muuten tänne kirjoittaiskaan jos tietäisin vian.Mutta JOS JOKU tietäisJorkki kirjoitti:arvelisin että tuohon ei kukaan osaa vastata. Ainoastaan jos jollain on samanlainen ja viitsisi tarkistaa ni sitte.
Olisin siitä todella kiitollinen!Kiirua ei ole kun vekotin palasina mutta se olis mukavaa kun sais sähvöt läjään. :badgrin:Ja kaikki informaatio on tervetullutta edelleen.miguli kirjoitti:Omalta jälkikasvulta löytyy gxt 70 voin kyllä avittaa ja vaikka ottaa kuvia, mutta on se ongelmana että menopeli ei ole meillä kotosalla.
Mahdollisesti viikonloppuna ehtisin säilytyspaikkaan tsekkaan sähköjä, mikäli kukaan ei ole aikaisemmin ehtinyt auttaa
Juu kiitosta vain vaivan näöstä,ei kumminkaan kannata ruveta purkaan kun voin ehkä saada kaavion kone glanssilta,jos vaan viittivät lähettää.Ja sähköt rupesi avautumaan aika hyvin ku karsin valojen johdot pois,ja sitten löysin netistä 90:sen honda four traxin vm 87 s-kaavion ja täytyy sanoa että on kuin peilikuva ton gxt:een sähköistä.Laittaisin kuvia jos joku hiukan opastaisi.miguli kirjoitti:tuota noin kävin alustavasti tsekkailemassa johtoja ja tulin siihen tulokseen että pakko purkaa katteita ja johtojen suojia pois, ennen kuin pystyy varmuudella sanoa mikä johto menee mihinkäkin. Ja varmaan eroavaisuutta löytyy koska ainakin tuossa virtalukon johdot pysyvät saman värisinä muuttumatta.
lieneeköhän mallissa joka sinulla on olla varusteeena kaukokäynnistin/sammutin.
Jos olisin tajunnut ottaa työkalut mukaan niin olisin edennyt varmaankin pidemmälle ja pitänee ottaa läppäri myös matkaan että muistaa kaikki mitä kysyit