
Täytyy näköjään tehdä putkisto uudestaa paremmasta tavarasta tuokin, on nää hauskoja pelejä tekemistä on aina

mulla on mikuni kiihdytyspumpullinen. suuttimista ei mitään hajua en oo avannut sitä kaasaria ollenkaan..Miksu76 kirjoitti:Onkohan noin sama? tuo omani on 400cc Helkama mönkijästä, suoraan otin paketista äsken jaJWS-racing kirjoitti:mulla on tuo sama vissiin ja se toimii kaasarin mukana tulleilla suuttimilla.. diu diuMiksu76 kirjoitti:Tervehdys taasen.
Minkälaisilla suuttimilla olette saaneet tuollaisen 33-36 kiihdytyspumppu kaasarin toimiin.
Itsellä olis tuossa 34mm kaasari, täytys ruveta kurkkua väkertään tuolle ja kokeilla.
Suuttimet näytäis tuossa olevan Pää 124 ja Tyhjäk. 40 onkohan liian pienet?
Muistatkos minkä kokoiset suuttimen siinä sulla olevassa kaasarissa on, onko muuten Mikuni?
Tämäkin kait Mikuni kun suuttimet käy niistä "kuulemma".
Sama vika. ja samalla kattelin tota flektin irrotustakin. Ei näytä miltään helpolta hommalta. kilometrejä 270.j_pirttikoski kirjoitti:Tänään huomasin että molemmat flektin kiinnikkeet poikki... Kilometrejä takana 360.
litku kirjoitti:Tervehdys!
Ostin ko. kömpijän ja tässä seuraavia mietteitä:
1. Mikä on tämä kytkimen lisäaine joka tulisi lisätä öljynvaihdon yhteydessä öljyn sekaan? et tule tarvitsemaan sellaista.
2. Ajattelin käyttää Teboil 4-T Suberbike öljyä, onko tämä soveltuvaa? kyllä on. kallista vain on 13,95e . motonetistä löytyi vastaava 4.95e.
3. Mikä on sopiva vaihtoväli? Onko tässä suodatinta? uutena 400km, 1000km, ja 2000km. tonninvälein.
4. Ketjujen kiristyksessä aikasemmin jo kerrottiinkin, mutta ei poropeukalo sitä oikein hoksannut joten voisko joku sitä selittää hieman tarkemmin? peräakseli on epäkesko. kunn löysytät ruuvit jotka pitävät myös takapuskuria paikallaan ja oikealta puoleta yhden ylimääräisen joka on jarrujen kohdalla. laita meisseli yhteen rei istä, ja kampea toisella meissellä epäkeskoa pyörimään. tue siis reunamaa suoraan taka akseliin. muista kiristää molempia yhtäpaljon. reiät samoille kohdille.
ole hyvä =)
Siinä näin ens alkuun, kysytään lisää kun tulee aihetta![]()
Kiitos paljos vastanneille!
Venytä vaan kapea rengas niille vanteille niin tulee hyvä ajettavuudesta en mene takuuseenj_pirttikoski kirjoitti:Kumpihan koko Shinukkaan olis parempi eturenkaaksi (nappula), 21x7-10 vaiko 22x8-10? Onko suuremmin merkitystä? Takakumi 20x11-10 lienee ihan sopiva. Millasta kokoyhdistelmää muut käyttää?
Ps. jos jollain pyörii ylimääräistä vannesarjaa nurkissa niin voisin ostaa pois huokeaan hintaan.
Alkuperäiset renkaat ovat kokoa 18*8-10 ja 18*9-10. Itse ajattelin tilata renkaat koossa 21*7-10 ja 22*10-10. Elikkä eturenkaat 3" ja taka- 4" alkuperäisiä korkeammat. Eturenkaat tuuman alkuperäisiä kapeammat ja takarenkaat saman verran alkuperäisiä leveämmät. Lienee tarpeeksi sinne päin.litku kirjoitti:Venytä vaan kapea rengas niille vanteille niin tulee hyvä ajettavuudesta en mene takuuseenj_pirttikoski kirjoitti:Kumpihan koko Shinukkaan olis parempi eturenkaaksi (nappula), 21x7-10 vaiko 22x8-10? Onko suuremmin merkitystä? Takakumi 20x11-10 lienee ihan sopiva. Millasta kokoyhdistelmää muut käyttää?
Ps. jos jollain pyörii ylimääräistä vannesarjaa nurkissa niin voisin ostaa pois huokeaan hintaan.. 185 eteen ja 205 taakse
No ei ollu siinä muuta sopivaa lähettyvillä...thebeet83 kirjoitti:mulla on sama homma mut en ou viittiny korjailla... repes hiukan kun oli harjalla mittaillu... =D koomisen näkönen kun sen noin ilmoittaa