Falmekin FORCE 400 PRO
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Juu, moro poijjaat!
Meni mulla nyt masentumisen puolelle jo näiden moottori vempaiden johdosta, kun tuo Falmeek temppuili ja autokin vielä alkoi leikkimään, niin luovutin tuon restauroinnin suhteen ja ------> wiuh, nettimotoon äkkiä myyntiin. Siellä on nyt sit hyvä Falmeek kaupan motivoituneelle remppamiehelle. Ei sitä toki kehtaa kuitenkaan ilmatteeks vielä pois antaa =)
Edittiä:
Jos on osille, yms tarvetta, niin eikun rohkeasti kyselemään, tarjouksen kera! Voisin tuon osinakin koittaa kaupitella, mikäli vain innokkaita ostajia olisi.
Meni mulla nyt masentumisen puolelle jo näiden moottori vempaiden johdosta, kun tuo Falmeek temppuili ja autokin vielä alkoi leikkimään, niin luovutin tuon restauroinnin suhteen ja ------> wiuh, nettimotoon äkkiä myyntiin. Siellä on nyt sit hyvä Falmeek kaupan motivoituneelle remppamiehelle. Ei sitä toki kehtaa kuitenkaan ilmatteeks vielä pois antaa =)
Edittiä:
Jos on osille, yms tarvetta, niin eikun rohkeasti kyselemään, tarjouksen kera! Voisin tuon osinakin koittaa kaupitella, mikäli vain innokkaita ostajia olisi.
Kulkine hakusessa
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 13 Heinä 2009 10:13
- Mönkijä:: Falmek 400 pro
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
No niin. Itselläkin on nyt tallissa falmekki, joka tuli vaihdossa moottoripyörään. Tossa ajelin reilu 50km ja tuntu pelaavan ihan ok. Sitten aloin jo purkailla ja laitoin isompaa suutinta jne.
Nyt oon lukenu tätä foorumia ja haluaisinki pikku neuvoja. Miten tota luistimen neulaa saa liikutettua. En kehannu väkisellä repiä. Ja "mitat" millä voisin tarkistaa onko kampura "oikea"
Ja pitäähän tässä kohta tilailla viriboxia,isompaa eturatasta, vaparia ainakin näin aluksi. Huomasinki melkein heti ton tyypivian et kovassa revityksessä vaihde hyppää vapaalle hetkeksi ja toi vaihdevipu missä pallonivel on aika hanurista...
Muuten olen kyllä ollut ainakin näin aluksi ihan tyytyväinen pirssiin..
Nyt oon lukenu tätä foorumia ja haluaisinki pikku neuvoja. Miten tota luistimen neulaa saa liikutettua. En kehannu väkisellä repiä. Ja "mitat" millä voisin tarkistaa onko kampura "oikea"
Ja pitäähän tässä kohta tilailla viriboxia,isompaa eturatasta, vaparia ainakin näin aluksi. Huomasinki melkein heti ton tyypivian et kovassa revityksessä vaihde hyppää vapaalle hetkeksi ja toi vaihdevipu missä pallonivel on aika hanurista...
Muuten olen kyllä ollut ainakin näin aluksi ihan tyytyväinen pirssiin..

Re: Falmekin FORCE 400 PRO
moi!! oon tos kattonu niin moni nostaa neulaa.. niin onks siit mitään hyötyä?? ku ajattelin omastakin nostaa vähän neulaa jos menis paremmin..
mitä suutinta ootte käyttäny?? ku nostatte neulaa?

Re: Falmekin FORCE 400 PRO
moi mitä osia sul olisi myytävänä??opcaravan kirjoitti:Juu, moro poijjaat!
Meni mulla nyt masentumisen puolelle jo näiden moottori vempaiden johdosta, kun tuo Falmeek temppuili ja autokin vielä alkoi leikkimään, niin luovutin tuon restauroinnin suhteen ja ------> wiuh, nettimotoon äkkiä myyntiin. Siellä on nyt sit hyvä Falmeek kaupan motivoituneelle remppamiehelle. Ei sitä toki kehtaa kuitenkaan ilmatteeks vielä pois antaa =)
Edittiä:
Jos on osille, yms tarvetta, niin eikun rohkeasti kyselemään, tarjouksen kera! Voisin tuon osinakin koittaa kaupitella, mikäli vain innokkaita ostajia olisi.
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Vielä on vähäsen harkinnassa vehjaksen kuntouttaminen, joten osina en ainankaan vielä toistaiseksi ala myymään pois. Mutt lähetä yv:tä, ett mitä oli mielessä..?? Koko mönkkä mull vielä on.
Kulkine hakusessa
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Opcaravan unohda vaan forcen myyminen, kone auki ja samalla isompaa sylinteriä niin kulkupuolikin paraneeopcaravan kirjoitti:Vielä on vähäsen harkinnassa vehjaksen kuntouttaminen, joten osina en ainankaan vielä toistaiseksi ala myymään pois. Mutt lähetä yv:tä, ett mitä oli mielessä..?? Koko mönkkä mull vielä on.

itsellä vehje kyllä toiminut hyvin, laitoin 16 eturattaan niin nyt tasasella ottaa sen 105..
tilasin Kalajoenkumikorjaamolta uudet renkaat vanteineen takana 225/40-10 ja edessä 165/70-10, ajettavuus parani huomattavasti, vakio nappulakumit kyllä jarruttaa tosi rajusti..
Force400
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Moi!! onks kellään mitään tietoa et käykö yamahan kaasuttimen luisti...yms osat?? tai jollain on niin voisin ostaa?? tarvisin renkaita onks jollain tietoo mist sais hyviä ja halpoja=)?
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
hyviä ja halpoja?piikki kirjoitti:Moi!! onks kellään mitään tietoa et käykö yamahan kaasuttimen luisti...yms osat?? tai jollain on niin voisin ostaa?? tarvisin renkaita onks jollain tietoo mist sais hyviä ja halpoja=)?


- SureShot
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 16 Heinä 2008 17:05
- Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Joo ei semmosii ku hyvii ja halpoi taida olla olemassakaanpiikki kirjoitti:Tarvisin renkaita onks jollain tietoo mist sais hyviä ja halpoja=)?

Ite tarttisin myös Forceen katukumit... Meinaan on noi orggis nappulakumit aika hirveet katukäytössä... Miettiny noita Kendan Speed Racereita... Onko kellä kokemuksia ? Mistä noi irtois halvimalla ?
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
joo on ne aika hintavia renkaita.. tarvis hiekalle ja asfaltille hyvät renkaat,ehkä semmoset jotka kestäis vähä enemmän tota asfaltti ajoa.
nyt on jotkut maastorenkaat ja eturenkaat aivan sileenä 1500km ajol..
takarenkais ei mitää ongelmaa hyvin on kestäny
tänää kävin laskettelurinteit nousemas ylös niin huomas et siel renkaat oli kyl iha kätsät
katoin tossa että storm motorilla muistaaksein olis ollu 62e ylöspäin kpl hinta renkaist

nyt on jotkut maastorenkaat ja eturenkaat aivan sileenä 1500km ajol..


tänää kävin laskettelurinteit nousemas ylös niin huomas et siel renkaat oli kyl iha kätsät

katoin tossa että storm motorilla muistaaksein olis ollu 62e ylöspäin kpl hinta renkaist
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 30 Kesä 2008 09:43
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Joo en tiedä edullisia, mutta tuolta ainakin löytyy http://www.quadfun.be/newshop/catalog/i ... p?cPath=54 ja mitä katsoin esim. stormilla tuo K547 maksaa 113eSureShot kirjoitti:piikki kirjoitti:Tarvisin renkaita onks jollain tietoo mist sais hyviä ja halpoja=)?
Ite tarttisin myös Forceen katukumit... Meinaan on noi orggis nappulakumit aika hirveet katukäytössä... Miettiny noita Kendan Speed Racereita... Onko kellä kokemuksia ? Mistä noi irtois halvimalla ?
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Itse ostin katukumit+vanteet kalajoenkumikorjaamolta, hinta oli kohdallaan(edullisemmat kuin samat muualla) ja palvelu pelasi.
Force400
-
- 6WD
- Viestit: 382
- Liittynyt: 28 Helmi 2008 08:15
- Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
- Paikkakunta: Kuusamo
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Paljonko tuolta ulkomailta maksaa postikulut?
Ei vissiin kukaan ole tilannu....
Ei vissiin kukaan ole tilannu....
Pääsee sitä pienemmälläkin
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
aikaisemmin kun porukka on keskustellut tuosta forcen kulusta niin,
tuolta löytyy keskustelua 350raptorin huippunopeudesta..
http://www.raptorforum.com/forums/showt ... hp?t=54469
samalta forumilta löytyi myös yksi aikasta paljon rakenneltu raptor
http://www.raptorforum.com/forums/showt ... 39&page=28
tuolta löytyy keskustelua 350raptorin huippunopeudesta..
http://www.raptorforum.com/forums/showt ... hp?t=54469
samalta forumilta löytyi myös yksi aikasta paljon rakenneltu raptor
http://www.raptorforum.com/forums/showt ... 39&page=28
Force400
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 13 Heinä 2009 10:13
- Mönkijä:: Falmek 400 pro
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Voisko joku mitata alkuperäisen falmekin 400:sen ilmanputsarin pituuden. Tilasin falmekilta mut tuli liian lyhyt. Muuten prikulleen samanlainen mut lyhyempi ja eivät meinaa ottaa sitä takasi.
paikallaan on kylläkin alkuperäinen putsari mitä kysyin entiseltä omistajalta. Eikö toi putsarin pittus ole melkein sama kuin alkuperäisen kotelon? Elikkä kaasarin puoleiselta kotelon reunasta mekein ilmanputsarikotelon loppupäähän, mihin metallinen putsarin pää "nojaa".
paikallaan on kylläkin alkuperäinen putsari mitä kysyin entiseltä omistajalta. Eikö toi putsarin pittus ole melkein sama kuin alkuperäisen kotelon? Elikkä kaasarin puoleiselta kotelon reunasta mekein ilmanputsarikotelon loppupäähän, mihin metallinen putsarin pää "nojaa".