huomasin muuten että sulla on saman vuosmallin stixe kun mulla..

Joo muistaakseni tarvii viistää moottorilohkoista yläkiinnikeitten kohdalta kulmat pois ja rungosta alakiinnikeitten etupuolelta, kun kantaa moottoriin.Korpisoturi^ kirjoitti:Onko ehdotuksia mitä niille moottorin kiinnikkeille kannattaa tehdä jos ne kantaa.?!
huomasin muuten että sulla on saman vuosmallin stixe kun mulla..
Joo kannessa olevalle yläkiinnikkeelle ei paikkaa rungossa.Korpisoturi^ kirjoitti:Onko muuten normaalia että ei ole ylä kiinnikettä, siis koneessa on mutta rungossa ei?!
Korpisoturi^ kirjoitti:Aijaa.. pitäs itekkin harkita asiaa..
_teemu79_, oletko itse tukkinut sen pakokaasu kierrätys härdellin..?!
Aatelin vaan että jos siihen tekee sen laipan uusiksi umpinaisesta niin ne kaikki ylimääränen sonta voi repiä varmaan pois sieltä?!
Vai että sellaista työnjälkeä kinkeiltäKorpisoturi^ kirjoitti:Nyt on kone nypätty irti.. V***u mikä homma, saa nähdä saako enään takas.. xD
Huomiseen joutuu odottamaan että saa vastakierre tappeja..
se "hifi" pakokaasunkierrätys systeemin laippa oli umpinainen kun otin sen pois.. xD kinkeillä unohtunu reikä.. xD![]()
Mistä miksu76 olet hankkinut 16 piikkisen etu rattaan..?! Onko muuten mitään kikkaa miten ton rattaan klapin saa pois..?!
Miksu76 kirjoitti:Jaahas nyt jouttuu itsekin sitten moottorin purku puuhiin, kun jotain meni?
Startatessa meni jotain moottorissa jumiin ja pahasti, kun ei jaksa ees pyöräytää.
Eiköhän huomenna olla viisaampia, jos kerkiän purkaa koneen osiksi.
Voi otella kuvia tuosta moottorin kiinnikkeiden muokkauksesta miten kerkiän täytyypi suunitella ehkä vielä
toimivammat muutokset tuon tärinän vaimentamiseksi jos mahdollista
Kyllä semmoisen 15mm ainakin uskaltaa porata helposti niitä pinnapultteja.