zuge kirjoitti:Oorait! Otin Pro-Offin numeron talteen ni pitää huomenna soittaa ja kysyä onko minkä hintanen paketti. Jos perse kestää ni pitää tilata ja kuvata mite rojekti syntyy ja vetääkö sen ketummin.. Mite hakolalla rupes vetämään ja olko minkä hintanen paketti?
No ei se mikään raketti ole mut, kyllä sen tehoeron huomaa. Mulla ei ole se kaikkein isoin satsi .
Sylinteri on +3mm halkaisialtaan isompi ja tosi matala mäntä et mahtuu just pyörähtää, kampiakseli on 400sen , kiertokanki on 350sen ja nokka toiseksi
rajuin ,et koneen joutuu levittämään pöydälle.
Kuutioita on 415cc. Mulla oli alun perin toi kone 350cc et kyllä noita kuutioita tuli ihan hyvin lisää .Hintaa tais tulla joku 700€ kun itte teki.
semmosta tuossa aattelin kysyä onko se ihan normaalia ku pakoputki helottaa punasena 15-20 cm matkalla heti pytyltä..? Seokset katoin laajakaista seosmittarilla ja olivat erittäin hyvät joka kierroksella. Ennemmin pikkasen rikkaallaan kuin että laihallaan. Sitten tarkistin sytytyksen ja tyhjäkäynnillä se T merkki näkyi vasemman posken propun reiästä ja kun kaasua anto se hävis oikealle päin.. Putki punottaa tyhjäkäynnillä ja ajellessa hitaasti. Matkaa en ole nyt ajellu ni siitä en tiedä. Venttiilin välyksetki tarkistin ja ne oli noin 0,05 kylmänä.. Onko ideoita vai katellaanko videoita..?
zuge kirjoitti:semmosta tuossa aattelin kysyä onko se ihan normaalia ku pakoputki helottaa punasena 15-20 cm matkalla heti pytyltä..? Seokset katoin laajakaista seosmittarilla ja olivat erittäin hyvät joka kierroksella. Ennemmin pikkasen rikkaallaan kuin että laihallaan. Sitten tarkistin sytytyksen ja tyhjäkäynnillä se T merkki näkyi vasemman posken propun reiästä ja kun kaasua anto se hävis oikealle päin.. Putki punottaa tyhjäkäynnillä ja ajellessa hitaasti. Matkaa en ole nyt ajellu ni siitä en tiedä. Venttiilin välyksetki tarkistin ja ne oli noin 0,05 kylmänä.. Onko ideoita vai katellaanko videoita..?
No jos sulla on se wrp:n tehoputki niin se on aivan normaalia. Itselläni sama homma. Ja mitä tässä viestiketjua oon lueskellu, niin oon käsittäny, että asialle ei vissiin mitään mahda. Ja itte ajellu tehoputken kanssa alusta asti (nyt noin 1500km) eikä asiasta nyt mitään haittaa ole ollut.
Onkos kukaan laittanut näihin leveempää taka-akselia?
Itellä meni tuo alkuperäinen poikki ja hommasin yamahan 350 raptoriin tarkotetun leveemmän akselin.
Mutta eihän se sopinut.Eipä tosin yllättäny
Rattaan navan kiinnitys spoorit eri sekä pyörän napojen spoorit pienemmät tässä kiinan ihmeessä.
Pitäs saada selville että tilaako yamahan navat ja muut osat vai onko tämä mun akseli väärä eikä sovi edes raptoriin.
Missä lie vika ku alkanu kovassa vedossa kakkos vaihde hyppimään paikoiltaan???. "Tähti" on kyl suorassa. näyttää vaan et akseli joka menee koneen läpi ( toiseen päähän tulee vaihdepolin kiinni ja toisessa päässä "laahain" joka pitää vaihteen. Huomasin kyl et ihan kuin ois vääntynyt koko laahain osan runko kun aika huulilla on se laahain tähden "tapeissa"
Noh.. älysköhän tuosta taas kukaan mitään =) E
Tärkeintä ois tietää et mitä ootte vaihdellu vaihteistoon et tulis parempi??
morjesta force miehet.ite tulin hankkineeks syksyllä kyseisen pelin ja tähän asti toiminut moitteetta,mut nyt tuli ongelmia ja toivon että paljon laitetta rassanneet vois antaa jelppiä. eli sammu kesken ajon ja käyntiin lähti tosi nahkeesti eikä ottanu enää kierroksia vaan röpötti ja meinas sammua kun anto enemmän kaasua. pääsin pihaan ja aloin tehä tutkimuksia.starttailin pitkään mut ei käynnistyny, paukku ja tussahteli vaan. kun rupesin purkuhommiin ni huomasin että ilmanputsarin kotelossa oli varmaan 3 desiä bensaa ja putsarin vaahtomuovikin ihan märkä bensasta. kotelo ja putsari pois ja starttausta. lähti vaivoin käymään,mutta ei kierrä vaan pätkii ja lyö TULTAKIN välillä kaasarissa. kaasari pois ja perusteellinen putsaus. vehe läjään ja heti käynnisty ja kävi tyhjäkäynnillä hyvin,sit ku anto hanaa ni päks päks ja sammu jonka jälkee rupes kaasari tulvii. lähtee kyllä käymään mut ei kierrä ja roiskii paljon pensaa putsariin. MISSÄ VIKA? toi kaasari on muuten aika vit....inen kasata. mikähän olis hyvä korvaava kaasutin raptorin tehoputken kanssa?
jarkkomiika kirjoitti:morjesta force miehet.ite tulin hankkineeks syksyllä kyseisen pelin ja tähän asti toiminut moitteetta,mut nyt tuli ongelmia ja toivon että paljon laitetta rassanneet vois antaa jelppiä. eli sammu kesken ajon ja käyntiin lähti tosi nahkeesti eikä ottanu enää kierroksia vaan röpötti ja meinas sammua kun anto enemmän kaasua. pääsin pihaan ja aloin tehä tutkimuksia.starttailin pitkään mut ei käynnistyny, paukku ja tussahteli vaan. kun rupesin purkuhommiin ni huomasin että ilmanputsarin kotelossa oli varmaan 3 desiä bensaa ja putsarin vaahtomuovikin ihan märkä bensasta. kotelo ja putsari pois ja starttausta. lähti vaivoin käymään,mutta ei kierrä vaan pätkii ja lyö TULTAKIN välillä kaasarissa. kaasari pois ja perusteellinen putsaus. vehe läjään ja heti käynnisty ja kävi tyhjäkäynnillä hyvin,sit ku anto hanaa ni päks päks ja sammu jonka jälkee rupes kaasari tulvii. lähtee kyllä käymään mut ei kierrä ja roiskii paljon pensaa putsariin. MISSÄ VIKA? toi kaasari on muuten aika vit....inen kasata. mikähän olis hyvä korvaava kaasutin raptorin tehoputken kanssa?
Oletko kahtonu että kohon neula menee kunnolla kiinni? Jos jää auki ni lirkkii bensat joka paikkaan..
juselius81 kirjoitti:Missä lie vika ku alkanu kovassa vedossa kakkos vaihde hyppimään paikoiltaan???. "Tähti" on kyl suorassa. näyttää vaan et akseli joka menee koneen läpi ( toiseen päähän tulee vaihdepolin kiinni ja toisessa päässä "laahain" joka pitää vaihteen. Huomasin kyl et ihan kuin ois vääntynyt koko laahain osan runko kun aika huulilla on se laahain tähden "tapeissa"
Noh.. älysköhän tuosta taas kukaan mitään =) E
Tärkeintä ois tietää et mitä ootte vaihdellu vaihteistoon et tulis parempi??
Oliskohan sulla mun vanha kömpijä... möin omani sinnepäin n, pultoista vuotta sitten, anyway. Oli puhetta tämän topicin alussa tuon oloisesta ongelmasta ja muistaakseni silloin ongelma oli kytkin kopan sisällä kytkin kappa oli löysällä.. ja sitä kun kiristi niin oli taas kuin yamaha konsanaan toki öljyt siinä joutuu vaihtamaan.
sippejr kirjoitti:Mikä mahtaa olla katsastusväli tähän kyseiseen malliin? Oon kuullu että on mallikohtaista, joissain väli on 1v. ja jossain toisissa malleissa 2v.
Eiköhän tieliikennepelien katsastukset mene kaikissa malleissa saman kaavan mukaan.
Eli ensimmäisen kerran kolmantena vuonna käyttöönotosta, seuraavaksi yhden välivuoden jälkeen eli viidentenä vuonna käyttöönotosta ja sen jälkeen joka vuosi.
Tietäisikö ketään että mistä tähän sais halvalla spacerit eteen sekä taakse? Falmekilta kyselin, niin heillä ei ollut noita, ja neuvoivat kyselemään pro offista.
Tuolta sanottiin hinnaksi 100e (ymmärsin että eteen 100e, ja taakse samanmoinen) Mutta onko jostain saatavilla vielä halvempaan hintaan. Onko joku näitä jostain muualta esim. ulkomailta tilaillut?