
Tänään oli sit Shinukan 2v päivä ja mittarissa 8800km ihan ei täyteen kympiin kerenny, mut ihan OK. kilsat

Pitihän sitä vähän juhlistaa, pesu/vahaus ja sit pieni kunnia kierros kartsalla

Onkos porukalla minkäverran ajettuja nyt nää?
Ymmärsinkö oikein, että muillakin kopasta löytyy öljyä (kuuluuko sen olla niin?), sitä epäilinkin koska tiiviste näyttää olevan välissä. Pääseekö se öljy magneeton lähelle, vai oliko siinä jokin väliseinä, vielä jos saan tarkennusta rakenteeseen, kiitos.thebeet83 kirjoitti:jostain syystä siellä kopassa on öljyä..? joskus tuli viilattua vauhtipyörässtä ajoitusta aikasemmaks niin kyllä se piti hiukan kallelleen laittaa ettei kaikki tule pois. eli tunkilla kallelleen ja irtipois.
oisko sulla antaa hyvää linkkiä mistä vois tilata mönkiään renkaat?? jos ne on nyt saksassa halvempia?tuomo2010 kirjoitti:Hmm, tuo kurkku kyllä omituista ainetta kun näkyy pykivän ja halkeilevan pinnasta...Maxxisin renkaat saapuivat saksastaHuomenna alle ja kokeilemaan vieläkö täristää
Edit: Eikös paikalla ole ketään shinukka experttiä? Kone kiersi ja väänsi ok ennen laatikko remonttia mutta nyt lopettaa kulun 6500 kierroksen kohdalla...onko tässä jonkinlaista sähköistä kierroksen rajoitinta? Ajattelin vaan jotta josko se asentaja on liittänyt jonkin "väärän" piuhan?tuomo2010 kirjoitti:Iltoja kaikille. Tänään kaikui ilosanoma eetterissä joka kertoi shinukan olevan valmis laatikko remontistaSuurella tohinalla ja jännityksellä sitä hakemaan....Ostin tämän kunniaksi kyseisestä liikkeestä ajotakinkin jotta mukavampi huomenna lähteä Teidän kanssa ajelemaan taiteiden yöhön
![]()
Eipä sitä iloa kauan kestänyt kun kurvasin isolle tielle ja painasin lapun lattiaan niin shinukka hyytyi siihen paikkaanei kierrä kuin 6000rpm ja kulkee tasan 65km/h. Mikä hitto siihen nyt tuli? Ihan kuin sytty katkeaisi.