tuomo2010 kirjoitti:Hmm, tuo kurkku kyllä omituista ainetta kun näkyy pykivän ja halkeilevan pinnasta...Maxxisin renkaat saapuivat saksasta Huomenna alle ja kokeilemaan vieläkö täristää
oisko sulla antaa hyvää linkkiä mistä vois tilata mönkiään renkaat?? jos ne on nyt saksassa halvempia?
elmeriracing kirjoitti:
oiskos jollain mitään hajua tyhjäkäynnistä kylmänä ei käy ja kun lämmöt nousee 60 asteeseen ni käy tyhjäkäyntiä...
en tiedä onko tuo vika vai ominaisuus..
shineray 250 stixe
elmeriracing kirjoitti:
oiskos jollain mitään hajua tyhjäkäynnistä kylmänä ei käy ja kun lämmöt nousee 60 asteeseen ni käy tyhjäkäyntiä...
en tiedä onko tuo vika vai ominaisuus..
shineray 250 stixe
tuomo2010 kirjoitti:Iltoja kaikille. Tänään kaikui ilosanoma eetterissä joka kertoi shinukan olevan valmis laatikko remontista Suurella tohinalla ja jännityksellä sitä hakemaan....Ostin tämän kunniaksi kyseisestä liikkeestä ajotakinkin jotta mukavampi huomenna lähteä Teidän kanssa ajelemaan taiteiden yöhön
Eipä sitä iloa kauan kestänyt kun kurvasin isolle tielle ja painasin lapun lattiaan niin shinukka hyytyi siihen paikkaan ei kierrä kuin 6000rpm ja kulkee tasan 65km/h. Mikä hitto siihen nyt tuli? Ihan kuin sytty katkeaisi.
Edit: Eikös paikalla ole ketään shinukka experttiä? Kone kiersi ja väänsi ok ennen laatikko remonttia mutta nyt lopettaa kulun 6500 kierroksen kohdalla...onko tässä jonkinlaista sähköistä kierroksen rajoitinta? Ajattelin vaan jotta josko se asentaja on liittänyt jonkin "väärän" piuhan?
Pikaista apua kaivattaisiin
Voisiko joku edes kertoa paljonko omat shinukkanne kiertävät kun minusta tuo minun vekotin kierti sen 8500rpmin ennen huoltoa..vai olenko aivan hakoteillä....
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
Terve! Täällä uusi stixekuski kymistä
Mistä uudet raidetangon päät väljien tilalle? Siis suoraan käyvät. Käykö bashanin/hawain/comanchen omat shinukkaan?
Huomenta! Tervetuloa Fu3l joukkoon . En tiedä ihan tarkkaan tuosta ristiin käymisestä mutta ainakin raidetanko näyttäisi bashanissa samalta kuin minun shinukassa. Osia myy ainakin modularbox espoossa (heillä siis maahantuonti ja varaosat) Raidetanko myydään kokonaisena,siis molemat päät+rauta hintaan 50ekua. Minusta vähän suolainen hinta.
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
Fu3L kirjoitti:Terve! Täällä uusi stixekuski kymistä
Mistä uudet raidetangon päät väljien tilalle? Siis suoraan käyvät. Käykö bashanin/hawain/comanchen omat shinukkaan?
tuomo2010 kirjoitti:Iltoja kaikille. Tänään kaikui ilosanoma eetterissä joka kertoi shinukan olevan valmis laatikko remontista Suurella tohinalla ja jännityksellä sitä hakemaan....Ostin tämän kunniaksi kyseisestä liikkeestä ajotakinkin jotta mukavampi huomenna lähteä Teidän kanssa ajelemaan taiteiden yöhön
Eipä sitä iloa kauan kestänyt kun kurvasin isolle tielle ja painasin lapun lattiaan niin shinukka hyytyi siihen paikkaan ei kierrä kuin 6000rpm ja kulkee tasan 65km/h. Mikä hitto siihen nyt tuli? Ihan kuin sytty katkeaisi.
Edit: Eikös paikalla ole ketään shinukka experttiä? Kone kiersi ja väänsi ok ennen laatikko remonttia mutta nyt lopettaa kulun 6500 kierroksen kohdalla...onko tässä jonkinlaista sähköistä kierroksen rajoitinta? Ajattelin vaan jotta josko se asentaja on liittänyt jonkin "väärän" piuhan?
Pikaista apua kaivattaisiin
Voisiko joku edes kertoa paljonko omat shinukkanne kiertävät kun minusta tuo minun vekotin kierti sen 8500rpmin ennen huoltoa..vai olenko aivan hakoteillä....
eipä oo koskaan tullu kokeiltua paljonko kiertää mutta ainakin yli 65 pitäs kulkee.
Tuli taas käytyä ajelemassa, nyt meni lyhyen valon lanka etuvalosta. En viitsinyt pimeässä käydä purkamaan, aamulla täytyy hakea lamppu. Onko siinä (stxe) muuten ihan tavallinen ajovalon poltin kuten autoissa...vai jokin omanlaisensa?
Onko Joensuussa muita shineray-kuskeja?
Edit: 30.8.
Lamppu olikin tavallinen 12v 35w mp-lamppu.
Kävin taas ajelemassa, mukavaa oli...mutta..kaasu pohjassa ei voi ajaa, alkaa pätkiä. STXEn bensahanan tsekkasin tänään ja se näytti olevan 6-7mm putki, joten bensaa saa. Oisko rajoitinjuttuja.
Miten teillä on kytkin toiminut? Aika tavalla pamahtelee vaihteet päälle. Välystä ei kahvassa ole, vaan vipu alkaa koneen kyljessä liikkua välittömästi kun kahvaa kääntää. Laitoin vielä hitusen vaijería siitä koneen päällä olevasta säädöstä tiukemmalle - ei auttanut. Tässä ei ole sitä luukkua mistä pääsisi säätämään itse kopan sisältä. Onko STIXEssa? Pelottaa että vaihteisto pamahtaa kohta.
Tein pakokaasun kierrätysaukkoon sylinterin kylkeen metallilevystä umpinaisen välikappaleen. Ei haitanne mitään.
tuomo2010 kirjoitti:Voisiko joku edes kertoa paljonko omat shinukkanne kiertävät kun minusta tuo minun vekotin kierti sen 8500rpmin ennen huoltoa..vai olenko aivan hakoteillä....
Kyllä se yli 9k kiertää.
Kertokaas joku, että missä toi lämpötila-anturi sijaitsee? Tarvis paikallistaa vika, kun on alkanu lämpötila heittämään aina välillä nollaan kun ajaa.
tuomo2010 kirjoitti:Voisiko joku edes kertoa paljonko omat shinukkanne kiertävät kun minusta tuo minun vekotin kierti sen 8500rpmin ennen huoltoa..vai olenko aivan hakoteillä....
Kyllä se yli 9k kiertää.
Kertokaas joku, että missä toi lämpötila-anturi sijaitsee? Tarvis paikallistaa vika, kun on alkanu lämpötila heittämään aina välillä nollaan kun ajaa.
Anturi sijaitsee siinä kaasuttimen vasemmalla puolella edessä olevan termostaatin kotelon päällä. Eli se mötikkä mihin vesiletku tulee ja menee. Ei siinä ole kuin yksi pikaliittimellä oleva piuha. Ainakin kun otin sen irti niin lämpötila katosi. Mullakin oli se liitin huono kun kömpijän ostin.
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
tänään ei ehtinyt ajelemaan, mutta asentelin Hellan ylimääräisiksi jääneet kaukovalot mönkijään. Sen verran jäi kesken, että piuhat vedetty ja valot toimii. Kiinnitys pitää vain kehitellä huomenna etupuskuriin. Valojen releelle varastin herätteen kaukovalon sinisestä piuhasta (stxe), koska itse kahvan valokytkimelle sen olisi joutunut tinaamaan ja piuhamerestä ei ottanut kovin pitkälle selvää kun lähti valoilta päin seurailemaan. Ohjekirjaa kun ei ole mikä kertoisi piuhoista.
Pääasia että toimii. Vielä kun järkevän kiinnityksen keksisi. Saa nähdä mitä akku sanoo. Valoa ainakin riittäisi!
akku sanoo talvella että ei. kulkee loistavasti ja valot toimii mutta kun erehdyt sammuttamaan ei jaksakkaan enää startata. ne vakiovalot on hyvät jos vaan saa suunnattua.
plosokameli kirjoitti:Kävin taas ajelemassa, mukavaa oli...mutta..kaasu pohjassa ei voi ajaa, alkaa pätkiä. STXEn bensahanan tsekkasin tänään ja se näytti olevan 6-7mm putki, joten bensaa saa. Oisko rajoitinjuttuja.
Joo silloin kun itelläkin oli niin rajotin tuli vastaan aika nopeesti vakio välityksellä. Kun laittaa taakse jonkun 32-35 piikkisen niin alkaa riittämään vauhti ja ei resonoikaan niin paljon kone.