Jos se on se kone-glans:n merkkikohtainen lumilevy, niin mulla varmaan se ohje vielä tallessa.uippo kirjoitti: Mutta asiaan, oliko kenelläkään niitä hemmetin asennusohjeita sen lumikolan asentamiseen, mulla ei tullut kuin läjä palikoita eikä lapun lappua.. onnistun varmaan ilmankin, mua ajattelin että tällaiselle tumpelolle olisi nopeampi homma kun olisi ohjeet.
Mutta siinä kaksi rauta laattaa joissa pienempiä reikiä ja yhdet isommat reijät... ne rauta laatat olis tarkoitus laittaa siihen heti etutukivarsien takana olevaan runkoputkeen kiinni niillä U-pulteilla ja kiriä sitten laatan läpi muttereilla.
Ne isot reijät jää runkoputkien alle ja niistä tulee auran varsi läpi (ja kiinni) sillä metallitangolla.
Ne jouset sitten tulee auran varren päältä auran yläosassa tuleviin reikiin, niissö on sellaiset O-- pultit ja mutterit joilla jouset kiritään.
Auran alle sitten ne liukupalat sopivalle korolle, vaikka 5-10mm, niin avot, lumi lähtee

Auran varren ja aurin väliin pitäisi jäädä nivel, jolla auran saa vinokulmiin tai suoraan kulmaan sellaisella metallitappi pikalukituksella...
Jos ei näytä osat yhtään tuolta, niin siten sulla joku muu aura... ja tarvitset toiset neuvot