Mulle mönkijän talviuni ei ole edes vaihtoehto kun sitä ei saa seisontavakuutukseenKimi kirjoitti:Itse olin samoissa ajatuksissa aikoinaan, mutta onneksi jäi toteuttamatta. Kyllä se talviajo on vaan niin hauskaa, että en oikein voisi kuvitellakkaan talvea ilman mönkkyä.pege kirjoitti:nyt ei sitte pariin kuukauteen ajella,tuli vietyä härveli talviunille

Kunhan nyt sais talveen paremmin sopivat gumet alle. Shinukan vakiorenkaat on aika liukkaat lumella..
edit:
Niin ja onhan se mukava tyhjällä citymarketin parkkiksella vetää kahva edellä, kun on hyvästi tilaa

9,9 kW tuntuu melko riittävältä, kun kesärenkailla liukastelee lumella.
Huonoa talviajossa on se, että näin rillipäisenä umpikypärässä rillit huurtuu ja visiirikin joskus, jos sitä pitää ihan kiinni. Auki on pakko pitää jos haluaa ulos nähä ja 60 vauhdissa -5 pakkasessa ajoviima on aika viileä.. Kelkkaillessa on sama ongelma.
Ihmeen hyvä on shinukka lähtemää käyntiin viikon seisomisen jälkeen. Kädellä kun lähes tukkii kaasarin ilmanoton niin käynnistyy. Ei tartte edes putsaria ottaa pois kun se on sellanen superloonisysteemi, että se taipuilee.