Eli eteen on tosiaan nopea ja hidas vaihde + pakki, joka tosiaan on hieman turhan nopea, mutta hyvin tuolla on itse pärjännyt. Variaattori löytyy.touni kirjoitti:Itseäni kans vaivaa tämä kampe, kun mulla on nyt kolmisen vuotta ollut Keewayn hyvin toiminut enduromopo huvikäytös mutta tekis mieli vähä järeämpää huvikampettaMinkäslainen tuo voimansiirto täs mönkkäris on.. 2 vaihdetta eteen ja pakki ja variaattori eikös? Ja saako tämän takavetoiseksi ja onko takaperä kiinteä vai onko sielä tasauspyörästöä?
Ja sitten se tieliikennekäyttö.. Paljonko liikennevakuutus vuodes on noin tästä ja meneekö vielä vuosittain jotaki autoveroa tms? Ja osaatteko yhtään kulutuksesta mitään sanoa tasaisessa tieajossa?
Takaperää en ole niin tarkkaan syynännyt, että onko tasauspyörästöä. Napilla valittavissa 2wd, 4wd(3wd), ja napilla saa vielä etuperän lukkoon.
Liikennevakuutus vaihtelee yhtiöittäin. Tarkkaa summaa en tällä hetkellä muista, kun itsellä on kaikki vakuutukset tuolla Pohjolassa (yksi kalleimmista käsittääkseni mönkijälle) ja laskutus tulee könttänä maksettua. Voisihan noita vakuutuskirjoja penkoa ja tarkistaa summat.
Erillistä veroa ei vuosittain peritä, kuten esim. autoista. Polttoaineen kulutusta en ole seurannut, kun kuitenkin suurin osa ajostakin on ollut pihapyöritystä lumihommissa. Kaikki on mennyt, mitä tankkiin olen laittanut.
Huvikamppeeksi ehkä turhan laiska, itse laittaisin huvitteluun ennemmin jotain crossimallia. Ei ole mikään raketti kiihtymään, eikä kulkemaan.