Kuinkas lujaa noitten pitäs vakiona kulkee? mun 250cc natikka menee tällähetkellä n.90km/h koska siihen on muutettu välitykset, vakioväleillä pitäs mennä sen 120Km/h, pitänee kokeilla ku saa uudet kytkinlevyt... ei tiä mihin uskoa ku tuosta on niin mones paikkaa väitelty.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
m.salmela kirjoitti:itselläni on -04 300cc natikka johom alusta laitettu FOX racing ja uudet tukivarret eteen ja taakse ITP 12" leveet renkaat ja taka-akselia levitetty, putki tehty, sytkää säädetty, kaasutin mikuni 34mm litteäluistin, dynossa 28hp ja vääntö 26nm, niin ei ajo ominaisuuksissa paljon eroa veljen Predator Troy Lee 500-vm.05:sen kanssa!!
olikohan niin että tossa comanchessa olis toi sama moottori?? kehtaisitkos laittaa motistas kuvia niin sais verrata??
250cc ja 300cc natikan koneet on samat, eli kyllä on sama kone kyseessä, 250cc Suzuki GZ/GN "customi" pyörän kone, 5 vaihteinen. Commanchessa 300cc ja vaihteita ilmeisesti 4 eteen ja pakki? Natikan kone on moottorissa olevan sarjanumeron mukaan aito. Commanchessa konetta muuteltu, eikä muistaakseni kyljessä lue suzuki? Commachessa olevan koneen aitoudesta en sano mitään, mutta sama kone on kyseessä, osien sopivuudesta ei mitään varmuutta, jos esim eturatasta ostaa, kannattaa ensin varmistaa boorien sopivuus jt sprocketsin sivuilta.
Varaosien saanti tuohon koneeseen on aika huono, koska ei kovin yleinen malli suomessa. Kone kyllä on aika ikuinen, joten varaosia ei juuri tarvita. omaan on jouduttu kytkinlevyt vaihtamaan, mutta muuta vikaa ei oikeastaan oo ollu, kytkinlevytki meni väärällä öljyllä pilalle.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Nassikka kirjoitti:250cc ja 300cc natikan koneet on samat, eli kyllä on sama kone kyseessä, 250cc Suzuki GZ/GN "customi" pyörän kone, 5 vaihteinen. Commanchessa 300cc ja vaihteita ilmeisesti 4 eteen ja pakki? Natikan kone on moottorissa olevan sarjanumeron mukaan aito. Commanchessa konetta muuteltu, eikä muistaakseni kyljessä lue suzuki? Commachessa olevan koneen aitoudesta en sano mitään, mutta sama kone on kyseessä, osien sopivuudesta ei mitään varmuutta, jos esim eturatasta ostaa, kannattaa ensin varmistaa boorien sopivuus jt sprocketsin sivuilta.
Varaosien saanti tuohon koneeseen on aika huono, koska ei kovin yleinen malli suomessa. Kone kyllä on aika ikuinen, joten varaosia ei juuri tarvita. omaan on jouduttu kytkinlevyt vaihtamaan, mutta muuta vikaa ei oikeastaan oo ollu, kytkinlevytki meni väärällä öljyllä pilalle.
no kaikki viri hommat tiskiin ton pää-suuttimen porasin 1,5mm alkujaan 1,3mm.neulan säädin keskiasentoon. sitten vaihdoin ton elämää surkeemman putsari kompleksin vapaa-virtaus kartioon. tänään tilasin etu-lätkän 13 piikkisen alkujaan toi oli 15 piikkinen, ton tilasin 250cc rm sussun osana ku jostain muistelisin että sopii??? no haku-ammuntaa mutte saan kuulemma palauttaa liikkeeseen jos ei passaa ASIAKASPALVELUA! kyseinen puoti on raja-motor ja sijaitsee torniossa. modet voi poistaa mainoksen jos siltä tuntuu...mutta pakko oli laittaa. toi putkihan tietty vielä ahdistaa. eli mitähän muuta tolle vois tehdä????
Olis uuden veroinen Suzuki GZ/GN250/300 koneen startti hammasratas paketti kaupan, alkuperäinen Suzuki osa. Käy National motor 250/300 ja noihin uusiin Comanche Cross 300 koneisiin. Yhteys yv:nä. KUVA http://www.bashan-atv.com/GN250_starthammas.jpg