Muistan kyl, et olisi ollu tollasta ilmassa viellä ku kazu oli. Joskus syynä oli ihan kaasarin suuttimet ko oli löystyneet ja sitten jopa tippuneet uimurin pohjalle. 150 pääsuutin paukuttaa putkea, jos on vähääkään virtaava änkkäri kaasun päästöstä. Ei vakavaa sekään. Vaikka semilaihalle oli säätänyt. Mut kyl lämmin ilmakin teki vaikutusta ja säädettävä uudestaan.chevy-ukko kirjoitti:Mikä perkule tota kazumaa taas riivaa kun alakierroksilla pätkii ja jotenkin röpöttää mutta kun kaasua antaa niin toimii ihan hyvin.
Vähän ko manuaali ryyppyä hipelöi ni pysy käynnissä, mut sit kans tyhjäkäynti nousi eli säädettävä uusiks kuumimmille päiville on ehkä oikea ratkasu. Ihan siks ko kylmäs ilmas on enempi happee tjsp jotkut professorit on väittäneet
