Uusi Hyosung TE450(tieliikenne)
- thebeet83
- 6WD
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
Re: Uusi Hyosung TE450(tieliikenne)
perhana mulla olisi ollut uudet tukivarret sulle =D olisiko niille tarvis jos löydän vielä sen nykysen omistajan?
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX + Renegade 800
No eipä oikeestaan, tukivarret itelläki suorat mut kaikki muu siinä sit onki enemmän tai vähemmän mutkalla. Taka-akseli, etuakselit, runko, ohjauspylväs yms. Ei tuosta enää kampetta jaksa rakentaa, seuraavaa konetta alle ja tuosta jos hyödyntäis moottorin johonkin mikroauton tyyliseen leluun.
Onkos kellään tietoa minkä kaikkien vehkeiden starttimoottori sopii tohon goes 450x:ään, oma kun kärähti nii täytys joskus hamassa tulevaisuudessa vissiin hommata uus 

- thebeet83
- 6WD
mitsuba sm 14 12v. 9 hammasta. pyörimis suunta saattaa olla nurinkurinen sekä kiinnitys lyhyempi. elikkäs olikohan honda cbr 900 esim sama. silti joudut käyttämään goesin hiilisiltaa ja startin peräosaa että saat pyörimään oikein tai ylipäätään paikalleen. huom. ulkomailta saataaisi saada power startteja joissa olisi enemmän vääntöä yms. hinta alta 200$
Mistä tuollaisia jarruletkun pätkiä voisi löytää?thebeet83 kirjoitti:etujarru ottaa eten ja takajarru taakse. letkut suoraan taka jarrupääsylinteriltä työsylinterille. etujarrupääslinteriltä lähtee pätkä alas. sit tulee pätkä letkua jossa kirteet molemmissa päissä. siitä sit vain letkuun kiinni ja avot. tällanen väliin http://www.elisanet.fi/romutare/jarruletku%2021cm.jpg tuossa on tuo reikä hiukan isompi kuin ns jarruputkessa joten ei ahdista niin pahasti.
- thebeet83
- 6WD
kävin paikallisesta autotarvikkeesta. tarttee vain sen kierteen nousu tietää. en muista kuollaksenikaan mikä se oli?? oliko 1.25 vai 1?
ihan vain jarruletku jossa päät valmiina
Ok, kiitos vastauksesta. Entäpä tuo takajarrun työsylinteri? Mistä vehkeestä käy heittämällä paikalleen? Mitä olette käyttäneet ja mistä niitä löytäneet?thebeet83 kirjoitti:kävin paikallisesta autotarvikkeesta. tarttee vain sen kierteen nousu tietää. en muista kuollaksenikaan mikä se oli?? oliko 1.25 vai 1?
- thebeet83
- 6WD
eli se mitä poljetaa käy oikeestaan mistävaan. suosittelen tosin bremboa yms... mutta taakse sopivaa sylinteriä minä en koskaan kerennyt löytämään. jopa kiinnikkeen tynkää tein jo mutta oisi ollut rasittava haaste.
Noniin, jarrumuutos tehty. Kuinka olette ilmanneet noita etujarruja? En saa millään kaikkea ilmaa pois. Eli kun letkuja on purettu ja lisätty tuo lyhyt pätkä väliin, niin suurin osa nesteestä on valunut pois.thebeet83 kirjoitti:kävin paikallisesta autotarvikkeesta. tarttee vain sen kierteen nousu tietää. en muista kuollaksenikaan mikä se oli?? oliko 1.25 vai 1?
Nestesäiliön olen täyttänyt vähintään 4 kertaa täyteen, ja lähes saman verran nestettä on tullut ilmausruuveista. Ja jonnekin sitä ilmaa vain tuntuu jäävän.
Olen kokeillut paineilmalla työntää säiliöön ilmaa, ei auttanut.
Olen myös kokeillut ilmata ensin lyhyempää pätkää ja liittää sitten letkut yhteen, ei auttanut.
Pumppaamalla ja ilmausruuvista aukaisemalla, sekä myös poistamalla ilmausruuvi kokonaan ja sormella painamalla ilmausruuvinreiästä. Eivät ole auttaneet.
Nestettä saan tulemaan kyllä ilmausruuveista ja ilmaakin tuntuu välillä poistuvan, mutta jarrukahva ei vaan jäykisty millään.
HYVIÄ ehdotuksia ETUJARRUN ilmaamiseen kuunnellaan!!??
- thebeet83
- 6WD
itse kävin saman halvatun läpi. ei siihen taida löytyä sen parempaa tapaa. en tiiä että oliko vika itse jarruissa tai jarruputkissa. kahva tuntui aina löysätlä.
- ceebbari
- 4WD
- Mönkijä:: Kawasaki kvf 750
Tällä lähtee ilmat mistä vain. Oli sitten kytkin tai jarrut
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/751000/0
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/751000/0
- thebeet83
- 6WD
tuollakin kokeiltiin eikä lähtenyt 

Käykö mistään muusta mönkkäristä osia goes 450:seen? Esim nokat?,kansi,venttiilit yms?
Tai ylipäätänsä varaosia goessiin? ilmeisesti maahantuoja on aika nihkee osien suhteen?
motorpower myy ilmeisesti goesiin osia? ainakin dillen osia sieltä olen joskus tilannut
Tai ylipäätänsä varaosia goessiin? ilmeisesti maahantuoja on aika nihkee osien suhteen?
motorpower myy ilmeisesti goesiin osia? ainakin dillen osia sieltä olen joskus tilannut

Eikös tuo goes oo nykyisin cfmoto? Jospa sieltä löytyisi osia..
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Mc scatterilta vois löytyä jotain tarpeellista: http://www.mc-scatter.com/monkija-osat- ... _1599.html
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!