Täällä ajot sen kun jatkuu.. Hyvin toimii,ei remontteja.. Biltemasta tuli haettua mönkijänsuojapeite(se pienempi)on hyvä,ainakin kun oma talvehtii vielä taivasalla. Renkaita täytyy alkaa vaihteleen, nappulat alle,nastat tulikin tilattua tuolta us tuonti lafkasta.Oli siellä halvimmat nuo "itse" ruuvattavat ei-lailliset nastat. Suosittavat kuitenkin sitä 40 nastaa per pyörä.Tilasin 150kpl ja 24 kpl sarjat.. 11mm korkeudella. Siellä myös kohtuu hintaisia kummeja ja vanteita.
valexi kirjoitti:Mitenkähän tuo 150cc kone jaksaa potkia tuota shinukkaa, kun ei mikään tykki ole vakio 250cc kaan?
Myyjä sanoi että hänellä on itsellä 200cc kone mönkiässä ja 150cc toisessa ja että tuo 150 on reippaasti tehokkaampi ja itsellä on vielä 5 vaihteinen malli isompi kaasari ja tehoputki kw on luvattu 11.2 että kai se johonki menee . Mutta nyt en saa vehjettä käyntii en millään johdot on kiinni mutta ei tule virtoja mittariin valoihin eikä niinkään myös starttiin että missäs vika mahtaa olla ? tässä olen nyt jo viikon päivät tutkinut mutta tuloksetta ... kun ei muista että miten ne johdot on missäkin . Jos jollain sattuisi mönkijä olemaan riisuttauna että voisi ottaa kuvia sähköistä olisin todella kiitollinen
Siellä johtojen seassa pitäis olla nelinapainen liitin, johon tulee johdot.
Punainen ja musta yhteen, niin lähtee virrat päälle... http://www.stixe.de/index.php?artid=75
Noniin, nyt tuli kiinanpojilta tuo "300cc" sarja.
Sylinteri ja mäntä tosiaan 70mm koossa, eli kuutiot nousee tuohon 250cc.
Laittelen kokemuksia, kunhan saan pytyn kiinni. Hyvä vaihtoehto varmasti, jos pitäisi esim. mäntä vaihtaa tai porauttaa sylinteriä. Hintaa jäi koko paskalle 125e kotiinkuljetettuna DHL:n kautta. Aikaa meni tasan 4 päivää.
valexi kirjoitti:Siellä johtojen seassa pitäis olla nelinapainen liitin, johon tulee johdot.
Punainen ja musta yhteen, niin lähtee virrat päälle... http://www.stixe.de/index.php?artid=75
joo löytys liitin eli akulta tulee punainen ja musta liitin pää ja virtalukosta punainen musta ja kaksi muuta johtoa jotka on liitetty yhteen virtalukon päästä...
niin ja kuuluuko akulta plus navasta tulla kaksi johtoa toinen menee johtosarjan mukana eteen ja toinen tulee rinnalla ja haarautuu 3 naaraspäiseksi liittimeksi?
Ne kaks muuta johtoa (virtalukolla) ei tee mitään.
Laitat siitä liittimestä vaan sen punaisen ja mustan hyppyjohdolla yhteen, niin saat virrat. (Jos vaikka virtalukko on mennyt rikki)
valexi kirjoitti:Ne kaks muuta johtoa (virtalukolla) ei tee mitään.
Laitat siitä liittimestä vaan sen punaisen ja mustan hyppyjohdolla yhteen, niin saat virrat. (Jos vaikka virtalukko on mennyt rikki)
Kiitos paljon valexi saatiin vehkeet pelittämään ja ajoon eli tolla 150cc koneella vanhoilla välityksillä 102 kmh gepsiin huhuh en olis ikinä kyllä uskonut että 150 cc pesee orkkis 250cc koneen mennen tullen nyt olen todella tyytyväinen ostokseen Ps ihmettelin 70 vauhdissa etteikö tämä enempää mene mutta sattuikin unohtumaan vitos vaihde ja kyllä taas keräsi vauhtia
Katkosvälys mitataan laittamalla pelkkä männänrengas sylinteriin ja mittaamalla liuskamitalla se rako päitten välissä.
Männänrenkaan pitää olla suorassa, esim. laittaa renkaan sylinteriin ja työntää männällä sen syvelle.
Kupari johtaa lämpöä rautaa paremmin.
Männänpää on lähempänä lämpöä ja männänpää johtaa suurimman osan lämmöstä sylinteriin, et tuntus loogiselta laittaa kuparirengas ekana.
Aika onnistunut "viritys" toi 250cc -> 150cc vaihtaminen!