17kw on kyllä 23hp, mutta onhan tuo silti aika lussu.
Edelleen taidan olla sitä mieltä, että jos enskesänä tarvihtee woimaa lisää, niin jonkun montun kone tuohon kiinni.
Se on ihan, että haluaako ajella kilven kanssa tai ilman.
En tiedä mitkä pykälät koskee näitten koneenvaihtoa. Yleensähän nää rinnastetaan autoihin.
eli koska mitään kuutiorajaa ei ole ja verrokkeja ylöspäin on ainakin 350cc ST-2E, niin jos alusta, voimansiirto ja jarrut vastaa 350cc, niin pitäs saada vaihtaa.
(Tossa 350cc ST-2E on samat jarrut ja ainakin etupään osat)
Tuo Zongshen on ulkoisesti melko samanlainen, saattas onnistua vaikka katsastaakin ilman lupia.
Jos ei tarvii kilpeä, niin 600cc menee ihan pikku tinailulla viikonlopun aikana paikalleen.
Ei loppus voima.
Itse tuon kilven haluan säilyttää.
Valexi - Muuttuko vedot paljonkin uudella pytyllä?
isä-panaanila kirjoitti:
Valexi - Muuttuko vedot paljonkin uudella pytyllä?
Valitettavasti en ole vielä kerennyt laittaa paikalleen työkiireiden vuoksi. Ensiviikko vielä menee tiiviisti työmaalla, mutta sitten heti viikolla 47 on vapaita, niin laitan paikalleen.
Kerron sitten miten meno muuttuu. Onhan tuo vanha pytty voinut muutenkin jo väljistyä, kun -09 vehkeestä on kyse. Että voi tehdä hyvääkin puristuksille kun on uusi mäntä ja männänrenkaat.
Modularboxista ei sitten kannata ostaa mitään, koska ovat oikeasti täysiä huijareita....Mainostavat vanteita renkailla, mutta kun kyselin niin ei ole eikä tule....palvelu muutenkin täyttä paskaa sen jälkeen kun laite on myyty. Toivottavasti konkurssi syö firman mahdollisimman nopeasti....Onneksi on näitä toimivia kotimaisia ja ulkomaisia firmoja, jotka haluavat oikeasti palvella asiakkaitaan!!!
Lähteekö kansi irti kone paikoillaan vai joutuuko purkamaan enemmänkin?? Ajatus olis lähettää kansi Kansiset:ille työstettäväksi, kun ei vissiin ole mitään ökykallista touhua. Saa lussusta vähän lisää potkua irti...Ja mistä sais tilattua kunnolliset pinnapultit sylinterille/kannelle?
Tanko ja hallintalaitteet pois, etukate pois, tankki pois. Kansi mahtuu tulemaan sit pois, ei mitään ongelmaa.
Myöskään ajoituksen kanssa ei tule mitään ongelmaa, vaikka sylinterinkin vaihtaisi. Nokka-akseli on työntötankokoneessa siellä alakerrassa.
isä-paanila oli vaihtanut pinnapultit koneeseen (hän varmaan osaa neuvoa mistä hankittu), itse vetelen vielä vakioilla, kun ovat kuitenkin momenttiin kestäneet kiristää.
Onkos kukaan saanu noita mittariston pikseliongelmia ratkaistua? Itse olen tiivistänyt kyllä ko kapineeen kun oli aina huurussa mutta nyt on melkein nop.lukema arvattava ajon aikana...
Helpompi ehkä ottaa koko kone irti. Putki, kaasari ja vedet on pois kummiskii. Sit 5 kiinnikepulttia auki, ketjut irti, pari letkuu ja sähköt liittimistä, niin voi nostaa koneen pois.
Yksi niistä pinnapulteista on ohennuttu öljykierron takia, sepä sieltä ekana menee, jos menee. Kaipa ne vakiotkin kestää, mutta kiinan rauta kun on mitä on.
Uusavuton STXE:n omistaja törmäsi vallan vakavaan ongelmaan..RENKAAT alla hiihtoliiton hyväksymät kesäkiekot ja pitäisi saada työmatkat taitettua kömpijällä, luonnollisesti auraamattomia kyläteitä pitkin
rek ote tarjoaa vaihtoehdoiksi:
1.akseli 18x8-10
2.akseli 19x9,5-8
TAI
1.akseli 21x7-10
2.akseli 18x9-10
Mistä mahtaisi löytyä noita takarenkaita?!?!?!
Hyvät nappulakumit on kyllä ehdottomat talvella ja vielä ruuvattavat nastat niihin. Kumeja löytyy kyllä.Kuuklaa mönkijän renkaat. Eiks pilipaliteemassakin oo renkaita?