en ole saanut mitään hankittua.. tänään alotan kattelemaan tarkemmin mitä tää on syönyt.
jou. jou. pikkaen piuhatöitä ja joku toinen tulppa paikalleen. bensaa tulpanreiästä ja käyntiin. kaasutin piti puhistaa. ei meinaa käynnistyä oikein millään eikä pysyä käynnissä.
seoksetko siinä sit räikää?? vähemmän ilmaa enemmän bensaa? on ollut taukoa eli oliko se kiinni punomalla bensaa menee vähempi? onko joku katastanut normi kaasarilla tän? piti kö laittaa kuriluisti paikalleen? tartteis senkin jos huomaavat leimalla.
tässäpä ois juttua mitä on tässä kahden aamun aikaan kerennyt tehdä.
-etuiskarien paikanmuutos palikat poistettu ja iskarit laitettu alkuperäisiin paikkoihin.
-pakki jäi päälle. vaijeriin lisätty jousi ja säädetty toimimaan.
-kaasutin puhdistettu.
-tulppa vaihdettu.
-keulassa oli piuhat väärissä liittimissä kiinni.
-takaiskari poistettu (ei toimi, ja liian lyhyt)
-raidetangot poistettu (eivät käy. tarvitsee uudet)
-öljyt otettu pois ja kaikki öljysihdit puhdistettu
-öljysäiliö irroitettu (vuotaa, tarvitsee alumiini hitsauksen)
-vilkut laitettu toimimaan (väärissä liittimissä ja rele rikki)
-akku ladattu
-seisontajarru oli liian kireällä.
-useita puhki hankautuneita sähköjohtoja korjattu.
Hei törmäsin tälläseen erikoiseen hommaan tossa mun mönkkärissä, Välillä kone sammuu ilman ryyppyä ja kaasarin luota jostain tulee kipinä? mistä voisi johtua?
Tämä tapahtuu ainoastaan vaan tosiaan silloin kun ei ole ryyppyä päällä
yleisin syy näissä on se että piuhat hankaantuu puhki runkoa vasten. kääntele johtonippua ja tarkkaile että onko puhki menneitä kohtia. multa löyti useita jokapuolelta. se sammuttaa myös koneen jos napsahtaa runkoon. tuollaset raidetangot läksi teetätykseen. alapallot oli aika rikki. rupesin irrottamaan niin meni kahteen osaan... joutuuko oikeasti ostamaan vielä kiinan nivelen tilaan??? eikö ole löytynyt mistään sopivaa auton niveltä? annan vielä tarkat mitat kohtapuoleen tästä