yleistä GOES 450X
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: yleistä GOES 450X
ne jarrut on umpisuolesta.
kaikkein parhaimman tuloksen saat että laitat jalkajarrun taakse ja etujarrun oiot eteen. mutta jos ne kuitenkin toimii hyvin niin anna olla. niiden turha härkintä ajaa sinut varmasti hulluksi.
oman kun käytin leimalla niin itse ajoin kiekkoa ja kattovat ikkunasta. piti jarruttaa kovasti kiihdytysken jälkeen, vetäsin etujarrua ja polkasin takaa. läpi. sen leimauksen kanssa on turha ottaa paineita.
kaikkein parhaimman tuloksen saat että laitat jalkajarrun taakse ja etujarrun oiot eteen. mutta jos ne kuitenkin toimii hyvin niin anna olla. niiden turha härkintä ajaa sinut varmasti hulluksi.
oman kun käytin leimalla niin itse ajoin kiekkoa ja kattovat ikkunasta. piti jarruttaa kovasti kiihdytysken jälkeen, vetäsin etujarrua ja polkasin takaa. läpi. sen leimauksen kanssa on turha ottaa paineita.
Re: yleistä GOES 450X
Joo täytyy varmaan oikasta ne jarrut niin ei tarvi tapella niiden kans enään. Mutta luulis että ne jotenkin pitäisi toimiinkin saada että kaikki pyörät jarruttais polkimesta. Voisko olla siinä jakopotikassa jotain vikaa mikä on siinä takahaarukan päällä? Sekin kyllä tuli purettua ja kaikki tiivisteet yms. näytti ihan ehjältä.
Re: yleistä GOES 450X
Onko kukaan maalannut katteita näistä? Ruiskulla meinasin mutta minkälaista materiaalia tuo muovi on? Minkälaista esikäsittelyä tarvii jos tarvii?
Re: yleistä GOES 450X
moro en suosittele maalaamista ...muovi pp,hd
kokeile ja kerro onnistuko
mielitekis itekin maalata.. tollasen ämpärimuovin maalin pysyvyydessä ne ongelmat tulee..
kokeile ja kerro onnistuko
mielitekis itekin maalata.. tollasen ämpärimuovin maalin pysyvyydessä ne ongelmat tulee..
Re: yleistä GOES 450X
Niin tai sitten teippaus olis ehkä paras ratkasu tai sitten joku plasti dippi.
Noh katotaan ja tarkastellaan.
Noh katotaan ja tarkastellaan.
Re: yleistä GOES 450X
Mistä teidän mielestä kannataa ostaa renkaita? lähinnä tarve olisi eteen ja mahd. taakse talvea varten kun rupee olee pintaa niin vähän 
scatterilta katellut mutta hinnat hirvittää.. ilmeisesti takana on 9x8? ja edessä 9x6?

scatterilta katellut mutta hinnat hirvittää.. ilmeisesti takana on 9x8? ja edessä 9x6?
-
- 6WD
- Viestit: 315
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
- Paikkakunta: kuusankoski
Re: yleistä GOES 450X
Hei nopsaa apuu kaipaan
yksinkertainen asia
miten ketjut kiristetään...?
kaikki perän pultit löysäl ja se nänni siin peräs,ja rynkyttelee vaihe pääl,tai rattaa välii tankooo mut ei liiku
APUA
yksinkertainen asia
miten ketjut kiristetään...?
kaikki perän pultit löysäl ja se nänni siin peräs,ja rynkyttelee vaihe pääl,tai rattaa välii tankooo mut ei liiku
APUA
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: yleistä GOES 450X
Eikös ne ketjut kiristetä just siitä nännistä kun kaikki pultit sivulta on löystetty..
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
-
- 6WD
- Viestit: 315
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
- Paikkakunta: kuusankoski
Re: yleistä GOES 450X
joo oli vää vähä jumis ja ketjunkiristäjä näköjää poikki
Re: yleistä GOES 450X
kaasarin säätöapua tarvittaisiin..
puoli kaasulla ei ota kierroksia veto päällä, paikallaan kyllä. täysi kaasulla toimii hetken ja sammuu
kaasari putsattu, ei vaikutusta. voiko olla bensan pinta? tuossa on ns. megabomb alkukäyrä ( http://www.fmfracing.com/Products/MX/264 ) ja leovince x3 vaimennin
putsarin kansi poistettu
puoli kaasulla ei ota kierroksia veto päällä, paikallaan kyllä. täysi kaasulla toimii hetken ja sammuu
kaasari putsattu, ei vaikutusta. voiko olla bensan pinta? tuossa on ns. megabomb alkukäyrä ( http://www.fmfracing.com/Products/MX/264 ) ja leovince x3 vaimennin
putsarin kansi poistettu
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
Re: yleistä GOES 450X
tänään vaihdettu suuttimet 162.5 -> 170, 42.5 -> 47.5ja se pitkä suutin 45 -> 47.5 seosruuvi 3 1/4 kierrosta auki, neula viimeisessä hahlossa
hieman enemmän tuli vetoja, mutta edelleen sama vika. puutuu n. 600metrin ajon jälkeen ja lähtee kyllä käyntiin heti kun uudestaan starttaa
tulppa valkoinen joten käy laihalla, suuttimien vaihto ei vaikuttanut tulpan väriin
hieman enemmän tuli vetoja, mutta edelleen sama vika. puutuu n. 600metrin ajon jälkeen ja lähtee kyllä käyntiin heti kun uudestaan starttaa
tulppa valkoinen joten käy laihalla, suuttimien vaihto ei vaikuttanut tulpan väriin
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
Re: yleistä GOES 450X
Kuulostais et vetää ilmaa jostain välistä, imukaula ehjä ja tiivis?
Missään nimessä ei kannata täyskaasulla päästellä jos tulppa on valkoinen, tai oikeastaan muutenkaan sen kummemmin ajella ennenkuin vika on selvinnyt.
Missään nimessä ei kannata täyskaasulla päästellä jos tulppa on valkoinen, tai oikeastaan muutenkaan sen kummemmin ajella ennenkuin vika on selvinnyt.
Re: yleistä GOES 450X
imukaula näyttää tiiviiltä, juu ei sillä paljoo ajella, vain testaan välillä josko se toimis kun tehnyt noita muutoksia
täytyy huomenna tutkia lisää
täytyy huomenna tutkia lisää
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
Re: yleistä GOES 450X
eipä tunnu vika selviävän.. imukaula on ehjä, ilmanputsari ok, putki vaihdettu vakioon ja vieläkin puutuu.
ainut epäilys on että kasasinko kaasarin oikein, oli nuo 2 kuristinta irti mitkä sijaitsee kaasarin ilmanoton päässä ja yksi mikä on luisti kopan alla.
http://files.hyosungmotorsusa.com/TE450 ... Manual.pdf tuolla sivulla 111 sanotaan näin: "Before removing the pilot air jet ④, its setting
must be determined. Slowly turn the pilot screw clockwise and count the number of turns until it is lightly seated. Make a note of how many turns were made. When reassembling the pilot screw, you will want to set it to its original position."
mutta en minä laskenut mitään kierroksia
toinen mikä vaivaa on nuo kasi kuristinta siellä ilmanottopuolella, voisiko joku tarkistaa kummin päin ne pitää olla? onko isompi reikänen oikealla vai vasemmalla ja monta kierrosta nuo kaikki on auki
ainut epäilys on että kasasinko kaasarin oikein, oli nuo 2 kuristinta irti mitkä sijaitsee kaasarin ilmanoton päässä ja yksi mikä on luisti kopan alla.
http://files.hyosungmotorsusa.com/TE450 ... Manual.pdf tuolla sivulla 111 sanotaan näin: "Before removing the pilot air jet ④, its setting
must be determined. Slowly turn the pilot screw clockwise and count the number of turns until it is lightly seated. Make a note of how many turns were made. When reassembling the pilot screw, you will want to set it to its original position."
mutta en minä laskenut mitään kierroksia

toinen mikä vaivaa on nuo kasi kuristinta siellä ilmanottopuolella, voisiko joku tarkistaa kummin päin ne pitää olla? onko isompi reikänen oikealla vai vasemmalla ja monta kierrosta nuo kaikki on auki
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
Re: yleistä GOES 450X
nyt toimii
ne kaksi ilmasuutinta oli väärin päin siellä ilmanottopuolella
hieman säätöä kaipaa, vastaa huonosti kaasuun. kaasun kun painaa pohjaan niin miettii vähän aikaa ennenkuin mitään tapahtuu

hieman säätöä kaipaa, vastaa huonosti kaasuun. kaasun kun painaa pohjaan niin miettii vähän aikaa ennenkuin mitään tapahtuu

bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)