Keeway 400 IRS 4x4 T3 Traktori

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
Count
Noppeli
Mönkijä:: Keeway 400 IRS T3

Keeway 400 IRS 4x4 T3 Traktori

Viesti Kirjoittaja Count »

Posti toi tänään mönkijän rekisteriotteen, itse laitetta ei ole vielä pihalla näkynyt...

Vehjehän on ulkonäöllisesti tismalleen sama Linhain vastaavan tuotteen kanssa, mutta rekisteriotteessa lukee omassani merkkinä Kuba?!

Pikainen googletus johti sivulle Kubamotor joka on Turkkilainen firma. Onko tässä nyt kyseessä Turkissa valmistettu kiinamönkkäri vai valmistetaanko Kiinassa turkkimönkkäreitä? T3-kiiwien sekä Linhain omistajat voisivat valaista mitä rekisteriotteessa löytyy heiltä merkin kohdalta.

Hieman ikävä huomio oli myös se, että mönkijä on käyttöönotettu jo 13.5.2014, olin itse siinä uskossa että saan/joudun itse hakemaan kilvet konttorilta ja rekisteröimään kamppeen. Eipä tosin tuolla nyt näissä vehkeissä niin ole merkitystä, autojen kanssa joskus on joutunut enemmän ihmettelemään :)
Kulkuneuvot kokojärjestyksessä:
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 4x4, VW Caddy 1.8i Automaatti ja Keeway 400 IRS 4x4 T3
ranver
3WD
Mönkijä:: can am 500 t3

Re: Keeway 400 IRS 4x4 T3 Traktori

Viesti Kirjoittaja ranver »

mulla lukee carpimotor.italiassa muutettu eu traktoriksi.laite on oikeasti kyllä linhai ihan niinkuin sunkin keeway.
The heartbeat of america
Count
Noppeli

Niinhän siellä isolla variaattorikopassa lukee LINHAI.

Nyt pitäis selvittää saisko jostain tuon vetokidan tilalle kuulan näppärästi sekä ihmetellä miten nopean puolen saisi päälle... En vielä viitsinyt alkaa purkamaan koko hässäkkää :)
Count
Noppeli

Nopea puoli vapautettu käyttöön ja lumilevykin asennettu.

Sellainenkin hauska ominaisuus löytyi, että kun kytkin LED-nauhat uudelleen kiinni liittimiinsä niin ne vilkkuvat etuvilkkujen kanssa samaan aikaan?! Kuitenkin käsittääkseni TL-malleissa nuo LEDit ja vilkut ovat erillisiä ja LEDien pitäisi palaa "päiväajovaloina" eikä suinkaan vilkkuina. Eipä tuo nyt amerikantemppu ole kytkeä uusiksi mutta hassu ominaisuus silti.
Vastaa Viestiin