Akkukotelo oli ennen takaritsillä. Purin kaikki katteet pois ja pudotin akkukotelon rungolle alatankin päälle. Sitten takakatteesta työkalu+akkukotelo mäkeen, nyt auton 60Ah akku kätevästi penkin alla. Paksummat piuhat tuli aiemmin vedettyä ja työvalot uusittua.
Kaasuvaijeri katkesi, niin samalla pientä päivittelyä sitten...
Hihnakin kummasti kivempi vaihtaa, kun takakate pois, saa sen varikopan irti helpommin.
Säteilylämmittimen paikkaa vielä haeskelen, mutta eiköhän sekin kodin löydä.
Astinlaudat, vetareiden suojat, pohjapanssari riisinjyvä/turkkialumiini levystä tein samalla.
Vinssiin samalla Bilteman naru ja takakatteesta reikä umpeen.
Mistähän keksisi etukatteen vai uusisko vaan umpiot isommiksi..
Ehkä tämä jo parin vuoden päästä on hyvä

Osia on päivitetty tarpeen mukaan ja konekin kertaalleen rempattu kokonaan.
Miullahan siis 2010 vuodelta oma laitos, nimenomaan laitos, ei kelvannut halvallakaan myydessä kelleen, joten laitellaan sitten ajan kanssa itselle.
Tämän talven lumet on kuitenkin lentänyt taas. Ja miulla 800m oman tien pätkä aurattavana.