Milläs nopeus on mitattu ja onko mitattu tasasella? Jos trapperi kulkee noin hyvin, niin moottori tekniikkapuolella on eroja sitten rallyyn jo jonkin verran.MTH kirjoitti:Tervetuloa koeajolle tänne Lempäälään kokeilemaan, jos noin varmaa tietoa löytyy !Janishell kirjoitti:Ei varmaan kulje 95km/h vaikka olis kuinka suuretvälitykset.
usatec 250,Trapper,Rally, Jianshe ovat samoja mönkijöitä????
Lisää. Ajovalopolttimot hajos kyllä ihan heti. Sain myyjältä uudet, hieman länsimaisemmat. En tiä onks ollu muilla onglmia mut mulla ei. On toiminu kuin suoli (heh yhtä hyvin tai huonosti????) . Öljyt kyllä piti vaihtaa heti. No Broblem. Vähän liian vähän tehoo raavaalle miehelle (90kg) Sais olla himppu tehokkaampi. Varmaan toimii hyvin vähän keykäsemmällä ihmisellä. No nyt tuli paatosta tai oikeest6aan ei tai jotain, mut taidan vaihtaa itte pykälää isompaan kun ei oo sopivan ikäisiä mukuloita ajaan tolla. Muksut tarttis 50cc mallin
Jos sulla on tuo 250 malli, niin ei taida tehot hirveästi nousta isompaan vaihtaessa jos tarkoitat tieliikennemalleja.Kaikissa max. 15kw.hansa kirjoitti:Lisää. Ajovalopolttimot hajos kyllä ihan heti. Sain myyjältä uudet, hieman länsimaisemmat. En tiä onks ollu muilla onglmia mut mulla ei. On toiminu kuin suoli (heh yhtä hyvin tai huonosti????) . Öljyt kyllä piti vaihtaa heti. No Broblem. Vähän liian vähän tehoo raavaalle miehelle (90kg) Sais olla himppu tehokkaampi. Varmaan toimii hyvin vähän keykäsemmällä ihmisellä. No nyt tuli paatosta tai oikeest6aan ei tai jotain, mut taidan vaihtaa itte pykälää isompaan kun ei oo sopivan ikäisiä mukuloita ajaan tolla. Muksut tarttis 50cc mallin
Piti kyllä hankkia 250cc mut päädyin 110cc:n. Aattelin et en juuri aja tieliikenteessä joka onkin totta. Nyt vois ostaa isomman pelin mutta ei varmaan tieliikenneversioo kun en juuri aja tiellä. Haja-asutus alueella ei juuri pollareita nää ja jos tapaa niin ekakerralla ne varmaan muistuttaa joko suullisesti tai kupongilla. Jää nähtäväks. Vakkari kuiteski on jos vaikka ajaa lehmän yli tai jotain.
Usatekissä(kin) on lukkojuhalaspalmas kirjoitti:Uskokaa vaan se trapper kulkee kylllä 95km/h . Minullaon kyseinen mönkkäri ja ennen se kyllä sen meni niin etti heilahti nytten hitusen enemmän kun käytettii virittämöllä. Ja Usatec:lla ei ole tasauspyörästön lukkoa mönkkärissä muistaakseni. eiku.. en muista

Jos pyörä ei vedä , se jarruttaa
ei mutta muistelen että jossain mönkkärissä ei ole tasauspyörästön lukkoa ja myyjä saikin aika nuhtelut tyytymättömältä koe ajajalta (minä) ja myyjä sanoi että hän ei sille mitään mahda ja antaa ihmisten ostaa. Aika karseeta. eihän sillä pääse edes talvella autotietä ylös jos on edes 5cm lunta. kevyempi rengas sutasee heti.
Tietääkseni kaikissa mönkijöissä joissa on jäykkä taka akseli on 100% lukko jo pelkästään rakenteen yksinkertaisuuden takia. Voin olla väärässäkin.juhalaspalmas kirjoitti:ei mutta muistelen että jossain mönkkärissä ei ole tasauspyörästön lukkoa ja myyjä saikin aika nuhtelut tyytymättömältä koe ajajalta (minä) ja myyjä sanoi että hän ei sille mitään mahda ja antaa ihmisten ostaa. Aika karseeta. eihän sillä pääse edes talvella autotietä ylös jos on edes 5cm lunta. kevyempi rengas sutasee heti.
Jos pyörä ei vedä , se jarruttaa
No on se ny saat*na ku menin autokauppaan katselemaan asuntoautoja. Liike on hyvin pieni ja myyjät varmaa ollu 50 vuotta siinä.
Niin minä kysyin että minkä hintanen tämä asuntoauto on niin sieltä tuli nuori mies ja sanoi:"tämänhän ei ole meillä myynnissä" Sanoin vahingossa mitä helvettiä. J a pojan jolppi rupes selittää et tämä tuli vaihdossa. No mitä järkeä sitten sitä on siellä sisällä pitää myytävien autojen joukossa?! JÄRJETÖNTÄ! Sitten astuin seuraavaan asuntoautoon niin eikö jumalaut* tullu se sama mies sanomaan ettei ole tämäkään vaihdossa.
Olisihan se pitänyt arvata. Varmaa koko liikkeessä ei ole myynnissä kuin 3 autoa 80 autosta.