Joo mulla oli kans sama ongelma.. luulisin että se kuului jarrusatulasta kun pesu ja puhdistus poisti ongelman. Varmaan oli vaan kivi jarrusatulan ja levyn välissä.
juu ja jarru palat kuluu äkkiä loppuun kokemuksella 3 kk mut ei se haittaa ei radalla niin jarruja tarvii on hidasteena vaa moottori jarrutuksella toppaa yhtä nopeesti
smatti kirjoitti:mistäs tämmöseen hawaiin saa suuttimia?? Oisko kellään tietoa??
Minkä merkkinen kaasari siinä hawaissa on?
Esim:keihinissä (kuusio/urapää malliset)ja dellorton("pyöreä") mikunin (urapää)kaasareissa on erilaiset suuttimet.
jees nyt sain madallus palikat tehtyä hawaiin.. on nyt ns. "supermoto" ajotuntuma on aika paljon erilainen vakioon verrattuna. Kääntyy aivan eritavalla ja mutkiin voi ajaa kovemmin.. seuraavaksi pitää muuttaa hieman noita stoppareita, mitkä estää tangon kääntymistä. Sais käätyä etupyörät hieman enemmän niin olis helpompi hallita sikaluisussa ku tahtoo spinnata nykyisillä asetuksilla Aika paljon jäykempi tuli jousituksesta, kun muuttui nuo iskunvaimentimien kiinnityspisteet madalluksen myötä.. Vielä kun löytäis piikkirenkaat talveksi ni vois päästellä jääradalla..
itse ostin kaksi kulmarautaa joissa oli jo reikiä valmiina. Sitten niitä hieman muokkaamalla sai hyvät kiinnikkeet.. Laitoin kaksi pientä auton lisävaloa, toinen sumuvalo ja toinen lisäpitkä. Ei saata vaan riittää enää virta ladata akkua, kun on liiän iso wattimäärä Kaverilla sama systeemi ni ku oli illan ajellu niin ei ollut enää jaksanu startata. Ohjekirjassa oli etuvalona 12v/35w mulla nyt 2*12v ja 2*55w..
Rune74 kirjoitti:Mahtaiskohan sopia heittämällä Falmek Forcesta toi etuvalo. onkx jollain tietoa asiasta?
Menee olen, sillä olen käynyt katsomassa force pro 200.sta jossa oli valo. On täysin samanlainen härveli, mutta eivät ainakaan(paimiossa) myy hawain omistajille sitä valoa eikä myöskään mitään muitakaan varaosia