HAWAI 200cc kokemuksia
Re: ..
Jhp-Tuning kirjoitti:Wihosen myynti ilmoituksessa lukee noinHarde kirjoitti:
missäs noin sanotaan? tarkoittaneeko tuo nyt sitä että saan mönkijäni jo täksi viikonlopuksiMuuttaneet nettisivuille nykyään eri lorun, mutta ainakin keltaisessa pörssissä viel toi
http://www.keltainenporssi.fi/show_ilmo ... id=6875917
Näköjään muokkailevat sitäkin jatkuvasti
Kyllähän niillä menee jonkun aikaa tavaran saannissa sinne joensuuhun + härveleiden kokoaminen. Tietääkseni eivät myy kokoamatta
Kun puhutaan näistä "Republic of the China" RPC vehkeistä, niin voi ja pitää varautua, mihin vaan, että hyvä hyvä, jos koneesi huhtikuussa saat wihoselta, veikkaan toukokuuta... Jussi keskittyy enemmän vaaleihin...
Te joilla kyseinen vehjes jos sattuu löytymään niin kysymys kuuluu: onko tuo yhtään maastokelpoinen ajoneuvo. tie ajoon tuo olisi minulle tulossa mutta hauska sillä olisi metsässäkin päästellä. no kuiva metsäpolku ei varmaan tuota ongelmia mutta mitäs jos on kosteampaa tai puhutaan vaikka että on tehty laitteeseen snorkkelit ilmanotolle ja muille tarpeellisille. kestääkö laitteen muut osat upottelua vai hajoaako nivelet yms.
on totta että noihin metsähommiin olisi hyvä ostaa 10 000€ polle mutta tässä vaiheessa en sellaista summaa ole sijoittamassa mönkkäriin. joten tuolla 1600€ kiinalaisella mennään.
on totta että noihin metsähommiin olisi hyvä ostaa 10 000€ polle mutta tässä vaiheessa en sellaista summaa ole sijoittamassa mönkkäriin. joten tuolla 1600€ kiinalaisella mennään.
joo no varmaan laitan siihen snorkkelin varmuudenvuoksi kun kuitenkin joka lelu pitää aina viedä rajojansa kokeilemaan. sekä isompikuvioiset renkaat. kuitenkin senverran kovat jotka ei kulu tielläajettaessa kohtuuttomasti.
lähinnä hain sitä että jos olen sen kanssa rypemässä jossain järvessä/mudassa niin että koko mönkijä on veden alla ja snorkkelilla hoidettu ilmansaanti ja pakokaasutkin tulee snorkkeliapitkin. ja huohotinletkut yms. niin hajoaako koko laitos alkutekijöihinsä jostain muusta paikasta siitä syystä että siihen pääsee vettä/mutaa
lähinnä hain sitä että jos olen sen kanssa rypemässä jossain järvessä/mudassa niin että koko mönkijä on veden alla ja snorkkelilla hoidettu ilmansaanti ja pakokaasutkin tulee snorkkeliapitkin. ja huohotinletkut yms. niin hajoaako koko laitos alkutekijöihinsä jostain muusta paikasta siitä syystä että siihen pääsee vettä/mutaa
Itse ostin tieliikenne mallin kuukausi sitten ja tässäpä huomioituja
- Taka renkaat ei pysyneet vanteilla pakkasella - sisuskumit korjasivat asian
- Jäähdytysjärjestelmässä ilmaa - aika hankala ilmattava
- Besan saanti ongelmia - apua kaivataan
- Vanteet/renkaat ei keskitetty/tasapainossa - ravistaa tietyissä nopeuksissa.
- Pultit/mutterit vaatii kiristelyä aika ajoin.
- Taka renkaat ei pysyneet vanteilla pakkasella - sisuskumit korjasivat asian
- Jäähdytysjärjestelmässä ilmaa - aika hankala ilmattava
- Besan saanti ongelmia - apua kaivataan
- Vanteet/renkaat ei keskitetty/tasapainossa - ravistaa tietyissä nopeuksissa.
- Pultit/mutterit vaatii kiristelyä aika ajoin.
Noista ongelmista poistuu 4 oikeella luovutushuollolla. Eli jos vehkeen vaan heittää jotenkin kasaan ja bensat tankkiin tulee just tällasia ongelmia.. Poraa se hana, asenna ite tarvittavat rasvanipat, vaihda tulppa ja öljyt, pistä kunnolliset kumit " vaikeeta tietyst kun sulla ei ole sarjoja itellä" ja vaihda kaikki pultit nylokkeihin. Pitäis alkaa pärjäämään sen kanssa. Tuon sinun mallin renkaista ja vanteista ei ole kokemusta koska itse käytämme erilaisia.