ATV 200 race Virittäminen?

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
RATAS
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 25 Maalis 2007 11:05
Paikkakunta: P-salmi

ATV 200 race Virittäminen?

Viesti Kirjoittaja RATAS »

Eli onko sama kuin hawai ja muut kinuski vehkeet?
Passaako samat viri palikat ja tarviin varmaa tietoo en arveluja!?
Esim. jos tilaa viri cdi boksin nii mikä olisi hyvä?
Mitkä/mistä etu rissoja ja teho putkia sekä suuttimia?

Kenellä rajoitin tietoja ja kuvia missä niitä on?


Kokemuksia kyseisetä vehkeestä,mitä pitää tarkistella ja onko rasva nipat oikeissa paikoissa ja tarpeeksi?

Kiitoksia vastauksista.. :D
Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
Wihonen
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 21 Maalis 2007 11:30
Viesti:

Re: ATV 200 race Virittäminen?

Viesti Kirjoittaja Wihonen »

RATAS kirjoitti:Eli onko sama kuin hawai ja muut kinuski vehkeet?
Passaako samat viri palikat ja tarviin varmaa tietoo en arveluja!?
Esim. jos tilaa viri cdi boksin nii mikä olisi hyvä?
Mitkä/mistä etu rissoja ja teho putkia sekä suuttimia?

Kenellä rajoitin tietoja ja kuvia missä niitä on?


Kokemuksia kyseisetä vehkeestä,mitä pitää tarkistella ja onko rasva nipat oikeissa paikoissa ja tarpeeksi?

Kiitoksia vastauksista.. :D

-putken etu sekä loppu päässä kuristukset
-kaasu aukeaa vain 80% vakiona
-falmekilla löytyy jotain virisarjaa mutta en oo 100% varma käykö yhteen ATV 200 Race:n kanssa.
- samaa laitetta löytyy mm. nimellä Comanche
Mönkijät, Skootterit ja Mopot nettohinnoin!

http://www.WIHONEN.fi

WIHONEN - Enemmän Vähemmällä -
RATAS
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 25 Maalis 2007 11:05
Paikkakunta: P-salmi

Viesti Kirjoittaja RATAS »

Eipä ole rasvanippaa takaakselissa!! :(
Olisko paljo pyydetty että maahantuoja laittais sen kasaus vaiheessa? :roll:
Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Näyttäis siltä, että itellä kanssa noi hommat edessäpäin... (eli taidan ostaa tollasen vekottimen kesäleluksi)

Nipan laitosta: Eikös sen voisi tehdä vaikka niin, että poraa ensin pienen reiän läpi asti. Vaikka 2-3mm. Sitten 5mm melkein läpi, ja perään 6mm kierre nippaa varten. Näin ei menisi juurikaan porausmoskaa laakereille. Vaan kuinka paksi on materiaali ko. kohdassa? Eli siitä riippuu saako kierrettä väännettyä tarpeeksi.
Vaihtoehto 2: 6mm mutterin hitsaus suoraan perän kylkeen, ja sen jälkeen 2mm reikä keskelle.
Tuskin kovinkaan moni alkaa kuitenkaan purkamaan perää tuon nipan vuoksi.
Entäs se rasva sinne? Olisko parempi kun se olisi vaikka peräöljyä kuin vaseliinia? Mutta sitten pitäis olla stefat, että pysyy sisällä -> Onko?
Hensim150cc

Viesti Kirjoittaja Hensim150cc »

PK: tuo eka kuulostaa ihan ok:lta.. itselläni on TL malli ja sama homma pitäs varmaankin tehdä. Pitäs kattoa tuo rakenne siitä osalistasta, päällisin puolinhan tuo vaikuttaa alumiinilta tuo "perä", joten luulis että varovasti poraamalla 5mm pikkuhiljaa nipan asennus syvyyteen ja sitten vasta pieni 2mm reikä rasvaa varten ei moskaa perään pääsisi.. kierteytystäkään ei olisi pakko tehdä, noita nippoja webin mukaan näkyy olevan "painettavia" ja itsekierteytyviäkin, jollonka kierteytysmoskakaan ei olisi ongelma. (saako näitä sitten paikallisista liikkeistä..)


Jorkki varmaan tietäisi miten paksu tuo perän kuori on että onnistuuko vai meneekö heti läpi?
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Joo, laita nippa heti. Taitaa olla ko. pelin heikoin lenkki noi kuivat laakerit. Ainakin siinä vanhassa mallissa, jossa liian kireällä olevat ketjut (ei kiristintä) rasittaa laakereita turhaan.
Vastaa Viestiin