thebeet83 kirjoitti:hei.
kaveri sai jostain käsiisnsä tällaisen falmekin johon tuli mukaan turbosarja megasquirtteineen yms.
nyt on orkkis kone paikallaan (387cc?) (350cc on palasina)
soitteli et kävisinkö tsekkaamassa et minkälaisesta ois kyse. ei toiminut ja kysyn teiltä jolla jo tässaisesta kokemusta.
- paukauttelee tyhjäkäynnillä takaisin kaasariinpäin.
tämä lähinnä tyhjäkäynnillä niin että koko vehjes sammuu.
puhdistin kaasarin ja säädin tyhjäkäyntiä ja seoksia. ei vaikutusta. muuten tuntuu olevan ok peli... keuhkoputken tulehdus tunkee päälle niin ei viittisi alkaa hirveitä rahnikoimaan jos joltain löytys helppo ratkasu. esim venttiilivälykset?
VASTAUS: imusarja irti, kone 0 asentoon ja bensaa imusarjasta sisään. hävisi sukkana koneeseen...
kansi irti ja imuventtiili ei meinannut irrota. vasaralla läksi.. eli oli ilmeisesti vääntynyt jonka takia myös paukutti takaisin. uusi vena tulossa. 55e postikuluineen. moposport ja 40x7x120.6 muistaakseni.
thebeet83 kirjoitti:hei.
kaveri sai jostain käsiisnsä tällaisen falmekin johon tuli mukaan turbosarja megasquirtteineen yms.
nyt on orkkis kone paikallaan (387cc?) (350cc on palasina)
soitteli et kävisinkö tsekkaamassa et minkälaisesta ois kyse. ei toiminut ja kysyn teiltä jolla jo tässaisesta kokemusta.
- paukauttelee tyhjäkäynnillä takaisin kaasariinpäin.
tämä lähinnä tyhjäkäynnillä niin että koko vehjes sammuu.
puhdistin kaasarin ja säädin tyhjäkäyntiä ja seoksia. ei vaikutusta. muuten tuntuu olevan ok peli... keuhkoputken tulehdus tunkee päälle niin ei viittisi alkaa hirveitä rahnikoimaan jos joltain löytys helppo ratkasu. esim venttiilivälykset?
VASTAUS: imusarja irti, kone 0 asentoon ja bensaa imusarjasta sisään. hävisi sukkana koneeseen...
kansi irti ja imuventtiili ei meinannut irrota. vasaralla läksi.. eli oli ilmeisesti vääntynyt jonka takia myös paukutti takaisin. uusi vena tulossa. 55e postikuluineen. moposport ja 40x7x120.6 muistaakseni.
uusi venttiili vaihdettu. hiottu yms. ei vuoda. kaasutin puhdistettu tarkasti ja säädetty. toimii.
Tuli ostettua viikko sitten tollanen Falmek force 400. Nyt kiinnostaa että mistä saa osia halvalla? ja mitkä osat käy esim. raptorista? muuten on toiminut hyvin mutta kytkin luistaa, tilasin raptorin kytkinlevyt ja jouset (toivottavasti käy) siinä toivossa että kytkin alkaisi pitää. Mitä moottoriöljyä ootte käyttäny näissä? Muuten on ihan hyvä ajaa, mutta etupäässä lähes jokainen nivel väljä, mistähän uusia kannattaa yrittää metsästää?
noniin arvon mönkkärikansa. olisi tulossa vaihdossa tällänen falmekki ( http://www.nettimoto.com/falmek/force/1789576 ). kannattaako tälläiseen sotkeentua. ja tunnustaako kukaa omistaneensa joskus tätä?
saako näihin oikeesti varaosia mistään? kiinan mönkkäreistä ainoat kokemukset 200cc hawai ja comanche. merkkipeliin ei enään riitä raha niin pakko tyytyä halpaan kopioon
voin korjata sen. laite on pikkuveljen. tilasin juuri uuden geeliakun siihen. meillä on paikka mutta ei ole ollut motivaatiota. ei ole kummonen korjaushomma.
Noniin, viitsikö soitella tänään vaikka niin neuvotellaan vähän paremmin kaupasta. Koitin laittaa yv mutta ei jostakin syystä lähetä.
044-0547600
Viimeksi muokannut cotcot, 05 Maalis 2015 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lainaus poistettu. Ja yv:t lähtee kyllä, mutta vasta sitten kun vastaanottaja kirjautuu foorumille. Tätä ennen viesti pysyy lähtevien kansiossa.
Onkos jollain tiedossa muuta kikkaa tuohon vaihde ongelmaan?
Itsellä 2 potkii kun ajaa, tuntuu kuin oisis siinä vaihteen ja vapaan rajamailla. Vaihderummun tähtilevyyn vaihdoinkin jo ruuvin ja laitoin lukitteella kiinni mutta ei vaikutusta.
Kai son räjäytettävä tuo kone, kilometrejä kamppeella ei ole kuin 1400km joten tuntuis näi äkkiseltään ettei rattaat oisi sileät
Nostetaan tämä ylös. Vieläkö jengi näillä ajaa? Onko 10 vuotta Falmek mistään kotoisin? Saako näihin osia enää mistään? Käykö nuo Raptorin osat näihin oikeasti?
Voisiko joku laittaa vinkkiä kuinka ja miten ja mistä pakokaasunkierrätys systeemit menee. Ex omistaja purkanut kaikki ja päästöt ei mene läpi. Osat saattaa löytyä kaikki.
Tuli joku aika sitten tälläinen ostettua. Tähän asti kaikki meni hyvin mutta alku viikosta alkoi ongelmat. Ei mene enää vaihteet päälle. 1,2 ja pakki toimii. Öljyt laskettu pois ja laatikon poski avattu. Sieltä näkyi ettei se kynsi palaudu tarpeeksi alas, että nappaisi kiinni 3-vaihteesta. Huonosti selitetty mutta en tiedä osien oikeita nimiä. Yritän saada kuvan tänne jos jotenkin saan sen kännykästä siirrettyä.