Onko kukaan löytäny erikokoisia takarattaita jostain? Toi mun STXE ei kulje kun sen 82km/h ja pikkasen sais kulkee reippaammin. Eteen ei mahdu kuin vakio 17 piikkinen ja takaana on 46 (428 4*70mm). Toi jako on niin harvinainen että vaikeeta on saada välitystä muutettua. Kohta pitää vissiin renkaat vaihtaa isompiin . Onko joku muuten saanu jo rajoittimen ohitettua??
Tervehdys! Mulla ollut noin kuukauden nyt tuo STXE. Onko siinä joku rajotin kun kaasupohjassa pätkii? Muuten olen ollut suht tyytyväinen.Puolan jouduin uusimaan olivat tehtaalla pistäneet tulpanjohdon kulkemaan vähän huonosta kohti niin suli johto ja sen seurauksena pimeni puola.
==OLVI== kirjoitti:Tervehdys! Mulla ollut noin kuukauden nyt tuo STXE. Onko siinä joku rajotin kun kaasupohjassa pätkii?
Joku rikkaampi vois ostaa tuon ja kokeilla, että toimiiko shinkussa...
Kitaco Power Rev CDI
- Japanilainen tehoboxi. enemmän tehoa ja kierroksia. Sopii: Hondat CRF/XR50, CRF/XR70, CRF/XR100 ja useimmat Honda-kopiot
hinta: 63 €
eipä auttanut vaikka nopeudentunnistinanturaa siirteli.. hmm.. ehkä pitää investoida uuteen. välillä saattaa hetken nopeuksia näytellä, mut siinä se.. hmh.. no eipä sillai, ainakin liikkuu etiäpäin..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
takuun pitäis kylä korvat tuo mittari jos vain on takuuta jäljellä mut tiiä sit mulla meni siloin ens alkuu jännitteensäätäjä ja ku en tienny misä vika oli silloin nii sain uusia osia kokeiluu että saa vian korjattua ja palautin ne osat sitte mitä en enää tarvinnu ku vika löyty.. että kiitos motomauritsille siä ainaki palvelu pelaa
nii ja tuosta tehoboxista en tiä sitte ku jotkut väittävät moottoria suzukin kopioksi että ota siitä ny sitte selvää mut kokeilemalla se tietysti onnistuis
samalta se ainaki näytää mut luulis kylä hyllystä löytyvän mut siäki odotellaa seuraavaa erää misä tulee sitte enemmän noita varaosia mut asia selviää kylä sinne soittamalla ja kysymällä
peteltä saa kylä noita suuttimiaki itte sain sieltä 120 pääsuutimen ja 50 tyhjäkäynnille
mönsijä kirjoitti:samalta se ainaki näytää mut luulis kylä hyllystä löytyvän mut siäki odotellaa seuraavaa erää misä tulee sitte enemmän noita varaosia mut asia selviää kylä sinne soittamalla ja kysymällä
peteltä saa kylä noita suuttimiaki itte sain sieltä 120 pääsuutimen ja 50 tyhjäkäynnille
mites on toi 120 ja 50 pelittäny? onko mitää vaikutusta? pitää juu soittaa ja kysyy.. rattait ilm. sielläkää ei ole? tai ainakin niin käsitin ku viimeks sinne olin yhteydes.. tarkotan siis pienempää/isompaa eteen.. Kuinkahan iso muuten tonne eteen mahtuu? eikös eessä ollu 17piikkine vakiona? jep, toivotaa et vika on vaan anturissa.. välillä hetken näyttää mut harvoin..
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
kylä se liukkaammin nuilla liikkuu mut alkukäyrästä pitäis viä kokeilla ottaa katti pois josko sillä olis vaikutusta ja kantta viä meinaan laskee, kanavat avartaa mut ei taho saada mistää kannen kiristys momentteja tietoo että vois sitte koota mut rattasta ei saa enää isompaa eteen mahtumaan ku toi 17 on isoin mikä viä pyörii siä
mönsijä kirjoitti: ei taho saada mistää kannen kiristys momentteja
Kokeile tarkalla momenttiavaimella kuumalla kannella nyt olevista pulteista missä momentissa ne on. Ei se kuitenkaan kovin paljon heitä, kun vetelee samaan momenttiin. Venttiili koppa oli luokkaa 15Nm .