


jos taas sitte hetken rälläis...seuraavaa "projektia" odotellessa

Morjens. Pitää kysyä että osaisitko kertoa jotain valaisevaa tuota minun shinukkaa vaivaavaan vikaan? Kun rattaat on tapissa ja laatikko remontin jälkeen ei enää kierrä ja kulkee huonostisprint kirjoitti:Joo silloin kun itelläkin oli niin rajotin tuli vastaan aika nopeesti vakio välityksellä. Kun laittaa taakse jonkun 32-35 piikkisen niin alkaa riittämään vauhti ja ei resonoikaan niin paljon kone.plosokameli kirjoitti:Kävin taas ajelemassa, mukavaa oli...mutta..kaasu pohjassa ei voi ajaa, alkaa pätkiä. STXEn bensahanan tsekkasin tänään ja se näytti olevan 6-7mm putki, joten bensaa saa. Oisko rajoitinjuttuja.
Millaisen putken ja änkkärin hommasit? Mullakin ne hakusessa...pege kirjoitti:rungosta löyty muutama murtuma ja pari pettänyttä hitsausta(hyvä kiinalaiset hitsarit),no härväke pajalle ja samaan rahaan uus putki ja änkkäri "tulille"
ketjunkiristimestä oli lentäny rullaki huitsinkuuseen no uutta rullaa tilalle
![]()
jos taas sitte hetken rälläis...seuraavaa "projektia" odotellessa
Olikos sulla millainen ja mistä KTM crossista tuo ketjun ohjuri? Tosin ollaanhan sitä ilmankin jo pari vuotta parjännyt, mut olishan se hyvä olla jokuthebeet83 kirjoitti:siinä oisi pari vinkkiä tuunaamiseen. http://kuvablogi.com/blog/26508/3/
ja huom kaikille ennen talven tuloa. ottakaa se ketjurulla pois vitisemästä ja laittakaa crossin ketjuohjuri (KTM 15e) takarattaan etupuolelle. kun sitten talvella pyörähtelee ympäri niin ei heitä ketjuja. menee nimittäin aika tiukkaan haarukan ja rattaan väliin =D
Ok, mites tuo taka-akselin purkaminen hoidetaan tarkalleen, että takarattaan saa vaihdettua? Taitaa olla hankalampi homma kuin vain pyörän irroitus. Pitääkö ensiksi heittää rengas ja napa pois, sitten avata ne molemmat 2 isoa mutterin näköistä jotka on vasten ratasta muistaakseni...eli katkeaakos tuo akseli jopa osiksi vai millä periaatteella mutterit toimii. Anteeksi, ei vielä tiedä kun ei ole purkanut. 37 piikkistä olen ajatellut taakse, mutta, toistaiseksi en oo tilannut.sprint kirjoitti:Joo silloin kun itelläkin oli niin rajotin tuli vastaan aika nopeesti vakio välityksellä. Kun laittaa taakse jonkun 32-35 piikkisen niin alkaa riittämään vauhti ja ei resonoikaan niin paljon kone.plosokameli kirjoitti:Kävin taas ajelemassa, mukavaa oli...mutta..kaasu pohjassa ei voi ajaa, alkaa pätkiä. STXEn bensahanan tsekkasin tänään ja se näytti olevan 6-7mm putki, joten bensaa saa. Oisko rajoitinjuttuja.
Mitä olet laittanut (mistä löytyy) tuohon putken ympärille? Auttanee ettei ruostu, mutta vähentääkö myös ääniä? Vai taustalla jotain vielä erikoisempaa?pege kirjoitti:
jos löytyy tarpeex euroja niin myydään toki
Ja kun nyt kerran purat koko helahoidon niin kannattanee vaihtaa laakerit samantein niin ei tarvitse sitäkään murehtia..plosokameli kirjoitti:Ok, mites tuo taka-akselin purkaminen hoidetaan tarkalleen, että takarattaan saa vaihdettua? Taitaa olla hankalampi homma kuin vain pyörän irroitus. Pitääkö ensiksi heittää rengas ja napa pois, sitten avata ne molemmat 2 isoa mutterin näköistä jotka on vasten ratasta muistaakseni...eli katkeaakos tuo akseli jopa osiksi vai millä periaatteella mutterit toimii. Anteeksi, ei vielä tiedä kun ei ole purkanut. 37 piikkistä olen ajatellut taakse, mutta, toistaiseksi en oo tilannut.sprint kirjoitti:Joo silloin kun itelläkin oli niin rajotin tuli vastaan aika nopeesti vakio välityksellä. Kun laittaa taakse jonkun 32-35 piikkisen niin alkaa riittämään vauhti ja ei resonoikaan niin paljon kone.plosokameli kirjoitti:Kävin taas ajelemassa, mukavaa oli...mutta..kaasu pohjassa ei voi ajaa, alkaa pätkiä. STXEn bensahanan tsekkasin tänään ja se näytti olevan 6-7mm putki, joten bensaa saa. Oisko rajoitinjuttuja.
Tuli muuten aikamoinen valaistus Hellan lisävaloilla. Näyttää paremmin kuin omassa h-autossa pitkät. No toimii toistaiseksi. Talvella lataillaan tolpasta akkua...jos ne renkaat jostain löytyy vanteineen edullisesti. PS. 15" Arbet- merkkiset auton aluvanteet 4 x 100 jaolla vaihdossa mönkijän talvinakkeihin.
Aikaisemmin mainitsemani mystinen öljyvuoto ei mene kuriin. Nyt se on paikallistettu magneettokopan oikeaan alareunaan, ja vaihtoehtoina ei oo enää muuta kuin että kopan tasopinta ei oo suora ja vuotaa välistä, toinen vaihtoehto on vaihteentunnistimen stefa joka käsittääkseni on eturattaan vasemmalla puolella. (stex) Vetäisin sauman vielä öljyä kestävällä tiivistemassalla, mutta lorokohta vain siirtyi...ahistaa.