Shineray XY250STIXE keskustelu!
-
- 4WD
- Viestit: 122
- Liittynyt: 10 Huhti 2010 16:26
- Mönkijä:: oli mutta varastettiin =b
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Jaahas, oli päivällä aikaa töissä niin vetelin piuhat mönkijään ynnä muut ja paikallisesta varaosa liikkestä bongasin siriuksen ajovalot h3 kannalla..jos sellaiset huomenna laittelisi eturautaan?? Vai onko muita ehdotuksia valojen sijoitukseen?
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 19:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Mulla on kans tollaiset Siriuksen h3 lisärit näkyy nois, mun kuvissakin. Tein latasta kiinnikkeet ja etuvilkkujen rautojen ruuveihin kiinnituomo2010 kirjoitti:Jaahas, oli päivällä aikaa töissä niin vetelin piuhat mönkijään ynnä muut ja paikallisesta varaosa liikkestä bongasin siriuksen ajovalot h3 kannalla..jos sellaiset huomenna laittelisi eturautaan?? Vai onko muita ehdotuksia valojen sijoitukseen?

jossa on lähes valmiit reiätkin jo

Hyvin on nähnyt noilla 19,90 maksaneilla valoilla, jos sulla on samanlaiset ja sellaiset pistehitsatut kiinnikkeet niin kannattaa porata reiät kiinnikeestä umpioon ihan rohkeesti ja varmentaa 4-5mm poppareilla kiinnitys niin ei tipu matkalle valot

Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
-
- 4WD
- Viestit: 122
- Liittynyt: 10 Huhti 2010 16:26
- Mönkijä:: oli mutta varastettiin =b
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Mulla on kans tollaiset Siriuksen h3 lisärit näkyy nois, mun kuvissakin. Tein latasta kiinnikkeet ja etuvilkkujen rautojen ruuveihin kiinniMiksu76 kirjoitti:tuomo2010 kirjoitti:Jaahas, oli päivällä aikaa töissä niin vetelin piuhat mönkijään ynnä muut ja paikallisesta varaosa liikkestä bongasin siriuksen ajovalot h3 kannalla..jos sellaiset huomenna laittelisi eturautaan?? Vai onko muita ehdotuksia valojen sijoitukseen?

jossa on lähes valmiit reiätkin jo

Hyvin on nähnyt noilla 19,90 maksaneilla valoilla, jos sulla on samanlaiset ja sellaiset pistehitsatut kiinnikkeet niin kannattaa porata reiät kiinnikeestä umpioon ihan rohkeesti ja varmentaa 4-5mm poppareilla kiinnitys niin ei tipu matkalle valot

Hmm, mulla nuo ajovalot ilmeisesti isommat koska ne ei kyllä sovi niihin vilkkujen rautoihin. Taidan lattararautaa taivuttaa ja etupuskurin molemminpuolin asentaa. Pienempi kokoinen valo varmaan vilkkuihin mahtuisikin. Minä pimensin shinukan oman ajovalon kokonaan ja käytin sen piuhoja releen ohjaukseen. Valoille vetäisin 2,5 neliömillin piuhan.
Edit: Juu, katsoin nuo sun shinukan kuvat. Mun valot kirkkailla laseilla ja huomattavasti isommat. Teho 55wattia
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 19:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Juu noitten myynti oli lopetettu, kun kyseli kuukausi sitten samasta liikkeestä mistä ostin. Niitä isompia kyllä saa vaikka motonetista.
Kannattaa muuten käyttää sitten harkitusti noita lisäreitä akussa ei virta riitä loputtomiin maantienopuksia ajettaessakaan.
Kannattaa muuten käyttää sitten harkitusti noita lisäreitä akussa ei virta riitä loputtomiin maantienopuksia ajettaessakaan.
Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
-
- 4WD
- Viestit: 122
- Liittynyt: 10 Huhti 2010 16:26
- Mönkijä:: oli mutta varastettiin =b
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Valot asennettuna keulalla ja kyllä nuo nyt hakkaa shinukan oman "kissan silmän" mennen tullen. Latauskin näyttäisi vielä 13v:a joten uskaltanee niitä päällä pitää? Noh, kun ilta hämärtää niin eikun koe-ajolle.
Vielä kun joku fakiiri löytäisi vian tuosta kulkupuolesta...ärsyttää tuo max.70km/h nopeus
Vielä kun joku fakiiri löytäisi vian tuosta kulkupuolesta...ärsyttää tuo max.70km/h nopeus

Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
eihän myöskään ole liikaa öljyä koneessa?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Katoitko ajoituksen. Ajoitus on vakiona niin aikaisella että voisi toimiakkin jotenkin vaikka olisi yhden pykälän pielessä. Sitten en nyt muista oliko venttiilin välykset tarkistettu?tuomo2010 kirjoitti: Vielä kun joku fakiiri löytäisi vian tuosta kulkupuolesta...ärsyttää tuo max.70km/h nopeus
Shineray Spyder250 varaosii???
Moro! Voisko joku pistää jotain linkkejä mistä sais varaosii/viriosii Shineray XY250ST-9E ei jaksa enää ite ettii. Porin Motomauritsin tiedän, mut siel on liikkeen valmistus kesken joten siel on sekasorto. Pitäis ilmanputsari, nopeusanturi, takajarrulevy ja palat ja yms... saada???
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
vara ja viritys osia:
http://www.stoewer-quad.de/epages/61427 ... xy250STIXE
http://www.stoewer-quad.de/epages/61427 ... xy250STIXE
-
- Noppeli
- Viestit: 2
- Liittynyt: 09 Syys 2010 23:28
- Mönkijä:: Shineray stixe 250
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Terve!
Tulipahan sitten ostettua shineray 250 -09 ja tässä olen yrittänyt etsiä täältä keskustelupalstasta vastausta etulamppujen toiminnasta, onistumatta siinä
Elikkäs miten etulamppujen kuuluisi toimia? Mulla meinaan palaa kokoajan pelkkä se pieni lamppu joka on alemmassa umpiossa ja pitkät toimii ainoastaan kun katkaisijaa pitää painettuna alaspäin?? Kuvittelin että katkaisijassa kun on kaksi asentoa niin toinen asento olisi parkit päällä ja toinen asento olisi lyhyet valot ja alhalla (siis kun painaa pohjassa katkaisijaa) niin silloin pitkät päällä...
Ja polttimot tarkastin, ne ovat ehjät...
Kiitos jo etukäteen.
Tulipahan sitten ostettua shineray 250 -09 ja tässä olen yrittänyt etsiä täältä keskustelupalstasta vastausta etulamppujen toiminnasta, onistumatta siinä

Elikkäs miten etulamppujen kuuluisi toimia? Mulla meinaan palaa kokoajan pelkkä se pieni lamppu joka on alemmassa umpiossa ja pitkät toimii ainoastaan kun katkaisijaa pitää painettuna alaspäin?? Kuvittelin että katkaisijassa kun on kaksi asentoa niin toinen asento olisi parkit päällä ja toinen asento olisi lyhyet valot ja alhalla (siis kun painaa pohjassa katkaisijaa) niin silloin pitkät päällä...
Ja polttimot tarkastin, ne ovat ehjät...
Kiitos jo etukäteen.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
edelliseen...
olisko se siitä oikeanpuoleisen kahvan vivun asennosta,se missä on 3 asentoa(näyttää vilkku kytkimeltä),kokeile sitä vasempaan laitaan
olisko se siitä oikeanpuoleisen kahvan vivun asennosta,se missä on 3 asentoa(näyttää vilkku kytkimeltä),kokeile sitä vasempaan laitaan

-
- Noppeli
- Viestit: 2
- Liittynyt: 09 Syys 2010 23:28
- Mönkijä:: Shineray stixe 250
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Kiitos Peqe!!
En tajua miten olin missannut sen katkasijan... mutta eiköhän se tästä
En tajua miten olin missannut sen katkasijan... mutta eiköhän se tästä

- plosokameli
- 4WD
- Viestit: 172
- Liittynyt: 19 Elo 2010 21:33
- Mönkijä:: Stixe (aiemmin STXE)
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Hei taas,
kävin etralta 35 ja 38 piikkisen teollisuusrattaan ja sorvautin niihin reiät. Kätevää, rattaat maksaa 10e kappale.
35 piikkinen tänään testissä ja GPS nopeus vakiorattaalla (46) oli 72kmh. 35, piikkisellä otti GPS:n mukaan 78kmh. Mietin että ottikohan täydet kierrokset, meni nimittäin kolmosella jo 70kmh ja nelosella pikkuhiljaa loput. Edelleenkin täydellä kaasulla olin aistivinani pientä pätkimistä, joten luulen että täydet otti. Pitänee kuitenkin kokeilla vielä 38:lla kulkeeko enemmän. Mielipiteitä?
Ongelma: Piirsin vakiorattaan reikien (eli ne tyhjät kolmionmalliset kolot) ääriviivat joiden avulla anturi ottanee nopeuden niistä metallien kohdista tuohon uuteen rattaaseen jossa on siis yhtenäinen metallipinta. Täytin kolojen alueet liimaamalla niihin superliimalla 5mm paksut kumilevyt. Oletin että nyt magneetti ei aisti niiden kohdalta metallia ja mittari toimii. Ei toiminut.
Ajattelin että anturi liian kaukana, leikkasin kumilevyistä 3mm pois ja koitin uudelleen anturi lähempänä. Ei toiminut.
Lopulta anturi muuten katkesi keskeltä säätäessä.
Miten olette saaneet mittarin jarrulevystä toimimaan tai täppäämällä kiinni tunnistimia rattaaseen. Suuri kiitos kuvista jos löytyy.
En ymmärrä. Nyt täytyy tilata uusi anturi, eikö tuohon mittariin saa mitään muunlaista anturia mistään?
Plosokameli
STXE
kävin etralta 35 ja 38 piikkisen teollisuusrattaan ja sorvautin niihin reiät. Kätevää, rattaat maksaa 10e kappale.
35 piikkinen tänään testissä ja GPS nopeus vakiorattaalla (46) oli 72kmh. 35, piikkisellä otti GPS:n mukaan 78kmh. Mietin että ottikohan täydet kierrokset, meni nimittäin kolmosella jo 70kmh ja nelosella pikkuhiljaa loput. Edelleenkin täydellä kaasulla olin aistivinani pientä pätkimistä, joten luulen että täydet otti. Pitänee kuitenkin kokeilla vielä 38:lla kulkeeko enemmän. Mielipiteitä?
Ongelma: Piirsin vakiorattaan reikien (eli ne tyhjät kolmionmalliset kolot) ääriviivat joiden avulla anturi ottanee nopeuden niistä metallien kohdista tuohon uuteen rattaaseen jossa on siis yhtenäinen metallipinta. Täytin kolojen alueet liimaamalla niihin superliimalla 5mm paksut kumilevyt. Oletin että nyt magneetti ei aisti niiden kohdalta metallia ja mittari toimii. Ei toiminut.
Ajattelin että anturi liian kaukana, leikkasin kumilevyistä 3mm pois ja koitin uudelleen anturi lähempänä. Ei toiminut.
Lopulta anturi muuten katkesi keskeltä säätäessä.
Miten olette saaneet mittarin jarrulevystä toimimaan tai täppäämällä kiinni tunnistimia rattaaseen. Suuri kiitos kuvista jos löytyy.
En ymmärrä. Nyt täytyy tilata uusi anturi, eikö tuohon mittariin saa mitään muunlaista anturia mistään?
Plosokameli
STXE
-
- Noppeli
- Viestit: 24
- Liittynyt: 12 Syys 2010 02:52
- Mönkijä:: Shinukka STIXE
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Moro moro kaikille!!!
Yrittäny kovasti lueskella koko tätä kyseistä topicia, mutta ei vaan jaksa kaikkea tietoa kerralla sisäistää. Joten, pakko kysyä, että mistä voisi tilata noita renkaita ja nimenomaan kokoa alkuperäiset STIXE malliin.
Olikos ne koot jotain luokkaa 205/50 R10 eteen ja taakse 225/50 R10. Takana näyttäs tossa mun pelissä olevan vielä pintaa, etuset on kyl hyvät, mutta edellinen omistaja vaihdattanut ne kokoa MAMMUTTI
ja ovat aikas tökerön näköset suhteessa noihin alkuperäsiin takanakkeihin!!
Mites tuon alustan säätely onnistuu käytännössä? Vaatiiko ihan jousien tms. vaihtoa, vai voiko korkeutta säätää jotenkin noista alkuperäsistä iskuista??
KIITOS JA ANTEEX MALTTAMATTOMUUTENI TOPICIN LUENNASSA!!!!!
Yrittäny kovasti lueskella koko tätä kyseistä topicia, mutta ei vaan jaksa kaikkea tietoa kerralla sisäistää. Joten, pakko kysyä, että mistä voisi tilata noita renkaita ja nimenomaan kokoa alkuperäiset STIXE malliin.
Olikos ne koot jotain luokkaa 205/50 R10 eteen ja taakse 225/50 R10. Takana näyttäs tossa mun pelissä olevan vielä pintaa, etuset on kyl hyvät, mutta edellinen omistaja vaihdattanut ne kokoa MAMMUTTI

Mites tuon alustan säätely onnistuu käytännössä? Vaatiiko ihan jousien tms. vaihtoa, vai voiko korkeutta säätää jotenkin noista alkuperäsistä iskuista??
KIITOS JA ANTEEX MALTTAMATTOMUUTENI TOPICIN LUENNASSA!!!!!

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
STIXE mallissahan luetaan ilmeisesti suoraan jarrulevyltä. Itse vasta muutin STXE mallissa lukemaan jarrulevystä. Laitoin lattaraudan muistaakseni jarrusatulan pultin alle ja siihen anturin kiinni. Huijasi 5km/h, mutta muuten toimi. Aluksi mulla oli hitsattu rattaaseen katkaistut pultit lukukohdalle, mutta kun tuli erityyppinen ratas ei enään ollu kohtaa mihin hitsata.plosokameli kirjoitti: Miten olette saaneet mittarin jarrulevystä toimimaan tai täppäämällä kiinni tunnistimia rattaaseen. Suuri kiitos kuvista jos löytyy.
STXE