Ahaa, no nyt rupeaa jo selvenemään Eli eikun lompakon nyörejä höllentämään ja rengaskauppaan. Kyseisiä renkaita kun ei vaan ole tarkoitettu tuollaisille nopeuksille eikä tieliikenteesen Tai siis onhan ne hyväksytty joo mutta niiden materiaali ja esim minulla ollut pystyheitto oli sitä luokkaa että oli naurussa pidättelemistä. Nyt alla maxisin renkaat ja ei pompota enää.
Koko vaihde paketissa tulee osaa enemmän ja vähemmän joten mullakin jäi ylimääräisiä kun kolmonen oli kahdessa osassa laatikon pohjalla. En siis tiedä onko sun mönkijän laatikko just nyt hajoamassa kun tuntuu vaan siltä että se kolahdus kuuluu asiaan enemmän tai vähemmän. Sulla kuitenkin jo varaosa ettei tarvitse odotella sitä.
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
eli osa joka stixe lootasta pamahtaa on kolmosvaihteen rattaat. muistaakseni se ratas menee halki ajan kanssa. olen vaihtanut itse sen rattaan koneeseen. maksoi jotain 20e se ratas ja kun ostin niin nostivat sen jälkeen hintaa johonkin 60e. vaihto onnistuu itse ja halvin tapa muutenkin. kannattaa opiskella tekemään korjaukset itse ja säästää kovan summan. apua kysymällä vain.
Juu, varmaan on helppo jos ei ole peukku keskellä kämmentä Rataspaketti oli nyt hivenen alle satkun modularissa. Mikähän siinä muuten on että useimmiten pamahtaa just se kolmosen rulla mutta ei muut?
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
pege kirjoitti:saas nähä millon hajoo vitosvaihde.välillä aamulla näyttää että olis vitonen pykälässä,se on varmaan "The Stig" käyny yöllä tyypittämässä
kyllä se mullakin joskus sekoilee. välillä ei näytä mitää mittarissa toi vitos vaihde ois kyllä tarpeen ei tarttis huuattaa konetta niin älyttömästi maantiellä. tai sitte jos jostain sais pienemmän takarissan. akku alkanu hyytyä mun shinukasta paripäivää jos seisoo tossa pihassa niin akku ihan tyhjä.
plosokameli kirjoitti:
Miten olette saaneet mittarin jarrulevystä toimimaan tai täppäämällä kiinni tunnistimia rattaaseen. Suuri kiitos kuvista jos löytyy.
STXE
STIXE mallissahan luetaan ilmeisesti suoraan jarrulevyltä. Itse vasta muutin STXE mallissa lukemaan jarrulevystä. Laitoin lattaraudan muistaakseni jarrusatulan pultin alle ja siihen anturin kiinni. Huijasi 5km/h, mutta muuten toimi. Aluksi mulla oli hitsattu rattaaseen katkaistut pultit lukukohdalle, mutta kun tuli erityyppinen ratas ei enään ollu kohtaa mihin hitsata.
Neuvonne oli toimiva, kiitos! Tänään laitoin uuden anturin alumiinilevyn varaan takajarrusatulan alemman pultin alle, jolloin se tosiaan lukee jarrulevyssä olevien suurempien reikien avulla. En päässyt sateen takia kuin testaamaan että se toimi, joten saa nähdä miten paljon valehtelee, koska ne reiäthän on rattaasta luettaessa paljon suuremmat. Nyt sitävastoin metallipintaa on reikien välissä enemmän.
juhnu69 kirjoitti:Löytyisköhän mistä Shineray 250stixe nopeusanturia, kun tuntuu olevan joka paikasta loppu???
Tilasin itse ebay.de kautta yritykseltä narin-design 13,90e ja postit 10e, toimitus vei muutaman päivän tilauksesta. Maksu paypal/visa yhdistelmällä.
Tarviiko siinä olla visa tai joku muu luottokortti, ku mulla on vaan visa electron? Ja jos joku vois laittaa jotain linkkejä,
ei jaksa enään ite ettii. Kiitos etukäteen!!
Mitä mieltä, miten talven yli - nastarenkailla, vai nappularenkaat ja niihin laittaa itse nastat. Kolmas vaihtoehto, laittaa noihin originaalikaturenkaisiin nastoja sen 100 kpl/rengas - pääsisikö parkkipaikalta?
Kesäksi ostaisi mielellään sitten ne paremmat renkaat. Ajelen enimmäkseen asfaltoiduilla, joten en tahtoisi kauheita nappuloita. Suositelkaa jos hyviä edullisia tiedossa, kiitos.
Mistä muuten tietää paljonka voi renkaan leveyttä muuttaa että ne kestää noilla alkuperäisillä vanteilla. Turhan leveät nuo 205:set edessä. Meneekö esim. 165:set? Vanteethan on korkeudeltaan 10" ainakin STXEssa, leveyttä ei kerrota, pitäisi mitata.
175 menee etuvanteille ainakin. Pelkillä nappularenkailla ei meinaa talvella päästä mihinkään. Jonkinlaiset piikit olis hyvät, mutta voi olla että kesärenkaisiin kun laittaa niin seos on niin kova ettei silti pidä.
mulla oli nuo slasherin renkaat ja pitivät suht hyvin. kuitenkin teki mieli lisää vauhtia niin laitoin yhden nastan per nappula siis taakse. eteen vain keskiriville. pitää tod hyvin mutta sain niillä myös kumit puhki ja hintaahan niille tulee kivasti.... viimevuonna oli goesissa pehmeät uudet holeshotit eikä tarvinnut muuta.
Mahtavaa! Kiitos rengasvinkeistä. Nostin tuossa mönkinjän pukeille ja pyörittelin kumeja ja itseasiassa pystysuuntaheittoa oli nimenomaan puolella joka ei täristä. Tutkin lisää ja huomasin että tärisevän puolen rengas pyörii huonommin. Renkaat ja satulat irti. Vasemman puolen napa joka oli tärinäpuoli, pyörii pykälissä nykien. Napa jarrulevyineen irti ja kas kummaa, jarrulevyn puoleinen sisempi laakeri siis, ei pyöri ollenkaan. Vasara ja pitkä pultti ja äärimmäisen kovalla forcella laakeri irti. Huomenna hakemaan uusi laakeri. O-rengaskin tipahti sisältä, jolle ei kyllä loogista paikkaa löydy. Laakeri on sitten 6004Z jos tulee tarvetta. Stefassa lukee 30, 42 ja 7.Sitä ei saanut ehjänä irti. Laakeri on ainakin jarrutellut ajojen aikana, ja voi olla osasyy tärinään njos rengas ei ehdi 70kmh vauhdissa pyöriä mukana, alkaa varmasti pomppia. Jännä ettei vääntänyt mönkijää juurikaan vasemmalle.