joku sano tällä foorumilla että bilteman bensatankin korkki käy stixeen mutte kyllä muista ulkoa mikä niistä sopii. jospa joku muistaa sen oikeen.apusähis kirjoitti:Heips!
Tietäisikö joku mistäpäin suomea mahtaisi saada STXE:hen bensatankin korkin? Pelkkä korkki siis hakusessa. Modularbox möisi tankin kanssa pelkästään. Jos jollainen on ylimääräinen tai jos stixe:stä tms käy niin saa ilmotella moisesta. Voisin ostaa pois poikkeen.
Yhteystiedot:
Janne Louhi / Hammaslahti
nolla neljä nelkä 5326402
Ja sitten olisi myös semmoinen jutsku, että onkohan kukaan kokeillut jonkun crossipyörän 250cc tai kevarin konetta shinerayn moottorikorvakoihin, että kävisikö ne miten nätisti? Joku perversio aina mielessä
Shineray XY250STIXE keskustelu!
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
82-348 tuo sopii sixteen.
Mistä ootte nopeus antureita tilannu vai käykö bashanin anturi ?
Mistä ootte nopeus antureita tilannu vai käykö bashanin anturi ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
sen saa käsittääkseni pois ku ottaa etu katteen pois. 4 pultilla kiinni siinä tankissa. Itellä oli vaa liitinvika ni rupes toimiiriq kirjoitti:Onkos kellään vieläkään tietoa tosta bensamittarista tai tarkemmin siitä kohosta sielä tankissa. Itselläni se pysyy siellä pohjalla, ilmeisesti täynnä bensaa että saako sitä sieltä tankista ulos hajottamatta ja laitettua vielä takaisin?

Sain sen klapin sietä ohjausputken yläpäästä pois. Avasin sen ja hioin vähä muovista pois et tulee tiiviimpi ja laitoin o-renkaat kumpaaki päähä, ja tietenki rasvaa nii perkeleesti välii

Anturi

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
mitä motikkää mä nyt sitten käännän?sprint kirjoitti:Taka-akselin pannat löysälle ja kääntö motikästä alaspäin.Rodytzki kirjoitti:Mites tuo ketjun kiristys oikein menikään Shinukassa??
kiitos

jos jotain asiaa jollain nii pistää viestiä tonne: saario.joonas@hotmail.com
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
ohjauksen yläkiinnike

Rasva vähä pursus välistä
Rasva vähä pursus välistä

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Olikos kellään hajua mikä on ku ajaa korkeilla kierroksilla ja päästää kaasun tyhjäkäynnille ni sammuu, eikä muutenkaa voi ajaa täysii ku rupee pätkii
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
olisko se rajotin ku lyö päälle,six sammuu...?
mul olis nopeus anturi(uusi)...
mul olis nopeus anturi(uusi)...
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
pege kirjoitti:olisko se rajotin ku lyö päälle,six sammuu...?
mul olis nopeus anturi(uusi)...
Mut ei kai sen pitäs tyhjäkäynnis sammuu ? TIlasin jus eile uuden anturi

Edit: Mitkäs on muuten parhaat välitykset, että liikkuuki johonki ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
näissä kait on ollut ongelmana bensan saanti että sammuu jos ajaa pidempään kaasupohjassa siis jos vakio letkut. mitkäs suuttimet sulla on paikallaan vakiot? tyhjäkäynti 45 ja pääsuutin 115 ois aika passelit. vakio suuttimilla oma stixe toimi ainakin tosi huonosti kylmänä ei jaksanu tyhjäkäyntiä käydä ollenkaan. nuita rattaita tähän on hankala saada siis eri välityksellä. joutuis varmaan jossain teettämään uudet pidemmät sais kyllä olla välitykset tässä ettei tarttis huudattaa ihan älyttömästä jos pidempää matkaa ajaa. moottorin kiinnikkeisiin pitäis keksiä jotain ettei täryyttäs niin paljoo jaloille. jotkin puslat väliin tai jotain onko kukaan laittanut?jahve3 kirjoitti:pege kirjoitti:olisko se rajotin ku lyö päälle,six sammuu...?
mul olis nopeus anturi(uusi)...
Mut ei kai sen pitäs tyhjäkäynnis sammuu ? TIlasin jus eile uuden anturi
Edit: Mitkäs on muuten parhaat välitykset, että liikkuuki johonki ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Janezki_ kirjoitti:näissä kait on ollut ongelmana bensan saanti että sammuu jos ajaa pidempään kaasupohjassa siis jos vakio letkut. mitkäs suuttimet sulla on paikallaan vakiot? tyhjäkäynti 45 ja pääsuutin 115 ois aika passelit. vakio suuttimilla oma stixe toimi ainakin tosi huonosti kylmänä ei jaksanu tyhjäkäyntiä käydä ollenkaan. nuita rattaita tähän on hankala saada siis eri välityksellä. joutuis varmaan jossain teettämään uudet pidemmät sais kyllä olla välitykset tässä ettei tarttis huudattaa ihan älyttömästä jos pidempää matkaa ajaa. moottorin kiinnikkeisiin pitäis keksiä jotain ettei täryyttäs niin paljoo jaloille. jotkin puslat väliin tai jotain onko kukaan laittanut?jahve3 kirjoitti:pege kirjoitti:olisko se rajotin ku lyö päälle,six sammuu...?
mul olis nopeus anturi(uusi)...
Mut ei kai sen pitäs tyhjäkäynnis sammuu ? TIlasin jus eile uuden anturi
Edit: Mitkäs on muuten parhaat välitykset, että liikkuuki johonki ?
juu vakio letkut ja suuttimet on kiinni, menikö tähä keihi suuttimet ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Hyvät selkeät ohjeet
http://www.retale.net/rakenteluja/rakenteluja.html
http://www.retale.net/rakenteluja/rakenteluja.html
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Olis kiva päästä ajelee taas joku päivä nii voisko joku neuvoa hölmöä ja kertoa miten ne ketjut kiristyy. Iso kiitos jollenkkin joka viittii kertoa.saknas kirjoitti:mitä motikkää mä nyt sitten käännän?sprint kirjoitti:Taka-akselin pannat löysälle ja kääntö motikästä alaspäin.Rodytzki kirjoitti:Mites tuo ketjun kiristys oikein menikään Shinukassa??
kiitos
jos jotain asiaa jollain nii pistää viestiä tonne: saario.joonas@hotmail.com
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
ketjut kiristetään jousi kuormitteisella ohjain rullalla. toki jos ketjut on yhden palan liian pitkät tai mökijä on madallettu joutuu ketjuista ottamaan palan pois että ei olisi liian löysät.
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... 0bcd4c19ba
esim motonet myy ketjun kaikaisinta.
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... 0bcd4c19ba
esim motonet myy ketjun kaikaisinta.
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Jousikuormitteinen kiristin pitää ketjut kireänä jouston aikana.
Varsinaisesti ketjut kiristetään pyörittämällä taka-akselin laakeripukkia joka on epäkeskiö.
http://www.stixe.de/index.php?artid=36
Eli kuvissa näkyvät 1-9 pultit löysälle, ei tarvi ottaa pois.
Sen jälkeen pultti reikään kuvan mukaisesti ja sitä vasten vääntöraudalla pyöräytys.
Varsinaisesti ketjut kiristetään pyörittämällä taka-akselin laakeripukkia joka on epäkeskiö.
http://www.stixe.de/index.php?artid=36
Eli kuvissa näkyvät 1-9 pultit löysälle, ei tarvi ottaa pois.
Sen jälkeen pultti reikään kuvan mukaisesti ja sitä vasten vääntöraudalla pyöräytys.
FudeKawa 500 -07
Ex. KTM 505sx -09
Ex. KTM 450sx -09
Ex. Mikroauto KTM 625cc
Ex. Suzuki LTR 450 -07
Ex. Shineray STIXE250 -09
Ex. FudeKawa 500 -07
Ex. Polaris Predator 500 Troy Lee
Ex. Derbi DXR 250 Street edition.
Ex. Whizz 200cc
Ex. KTM 505sx -09
Ex. KTM 450sx -09
Ex. Mikroauto KTM 625cc
Ex. Suzuki LTR 450 -07
Ex. Shineray STIXE250 -09
Ex. FudeKawa 500 -07
Ex. Polaris Predator 500 Troy Lee
Ex. Derbi DXR 250 Street edition.
Ex. Whizz 200cc
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
ahaa. pitää tarkistaa onko omassa samanlainen ratkaisu.
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200