Shineray XY250STIXE keskustelu!

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
mahki
3WD

Viesti Kirjoittaja mahki »

kulki jo nykyvirityksillä 100km/h kun mun 20kg mua kevyempi kaveri ajo. ite painan katos 98kg.. näköjään parikyt kiloo vaikuttaa aika paljon :) mut eiköhän tuo saada satasta kulkee painavampiki kaveri pääl.
Mahki
Shineray XY250STIXE
mahki
3WD

Mistähän löytäs jonkun käyvän äänenvaimentimen tohon joka virtais hyvin mutta ei olisi kauheen äänekäs? onko jotain merkkjä jollain tiedossa? entä hinnat? tuo itse avarrettu tosin virtaa mutta on ehkä turhan äänekäs :)
Mahki
Shineray XY250STIXE
Wille
3WD

Viesti Kirjoittaja Wille »

Esim. Stormilta
http://www.storm-motor.fi/shop/storm_kuvasto08.htm
s.96-106 vaimentimia

Mopo-Sport tarjoaa...

37€
Kuva

Tai olis siinä kavereilla katselemista kun laittais sen kuuluisan Giannellin tehoänkkärin kiinni :lol:
23€
Kuva

Hinnat kohdillaan :roll:
http://www.motomaurits.com/tuote.php?id=1224
Viimeksi muokannut Wille, 02 Kesä 2008 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jaakkima
6WD
Mönkijä:: Shinukka

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

En tiedä onko tossa Shineray XY250STiXE:ssä muita sinisiä vai onko toi ainut sinine mikä sulla mahki. Punanen oli kyllä niin ...van näkönen että hyi hitto. Anyway samanllainen tulossa... koeajo vehje otti 95km/h mittariin, miinus heitot niin kyllä se satku voipi olla mahtollinen.

No kunhan se tulee kotia niin katsotaan sitten kuinka kauan jaksaa ollaa säätämättä.. :wink:
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...

Ja välillä voidaan todella pahoin.
mahki
3WD

pakkohan sitä on säätää :) missä ihmeessä on muuten littoinen?
Mahki
Shineray XY250STIXE
jaakkima
6WD

No en saannu vielä tänään Sinukkaa, pentele vieköön :evil: . Tulipahan sitten jynssättyä kypärä ainakin kunnolla.

Littoinen sijaitsee Turun kupeessa ja kuuluu Lietoon.

mahki
3WD

oot muuten vissii aika köykänen kaveri jos se vakiovehje otti 95km/h vai oliko peten virittelemä vehje kyseessä?
Mahki
Shineray XY250STIXE
mahki
3WD

Mulla ainakin penkki kuumenee niin perkeleesti et perse hies kokoajan... pitää tänään hakee biltemasta jotain eristettä penkin alle. Onko muut huomannu samaa? :lol:
Mahki
Shineray XY250STIXE
jaakkima
6WD

No töitten jälkeen muutoinkin vaagneri hiessä... :lol:
OK. Kyllä se hikoilee ajaessakin...vissiin olen vielä niin kliimaksissa tohon vempeleeseen. Ainakin koipi on kuumissaan siint putken vierestä.

Ei ymmärrä kun toi tykkää välillä himmailla kesken ajelun, siis jarruttaa pikkasen. Pitäis vissiin antaa kellosepän voimilla lekaa ja kasata uudestaa. :wink:

Mitäs ostit eristettä? Testaa kaikessa rauhassa, jos vaikka ite hankin samaa. Olikohan Biltiksessä sitä pakoputkeen tarkoitettua teippiä? Ei saakeli pakko mennä vissii kömpimää sinne Biltemaan.

Niin juu, oli muuten kysyttävääkin. Onko joku noudattannu tota huolto-ohjelmaa? Näytti vaan niin perkuleen naurettavilta:

1. huolto 200km
2. huolto 1000km

Ja siitä etiäpäin joka tonni. :Hangman:

mahki
3WD

joo multa lens eilen flekti irti... eli tarkista sen pulttien kireys, ite en ollu tarkastanu. onneks jäi piuhan varaan eikä hävinny. Enpä oo noudattanu huolto-ohjelmaa ainakaan vielä. ehkä tossa 1000km paikkeilla vois.

Ostin biltemasta 30mm äänieristelevyä mis on se folio. toisaalta kun tungin ne sinne penkin alle ja ajelin niin rupesin miettii et voihan se olla et se penkki vaan hikoiluttaa muuten vaan.

kokeilin ajonjälkeen niin ei se penkki tuntunu kuumalta sisältä. en sitte tiiä
Mahki
Shineray XY250STIXE
jaakkima
6WD

se penkin materiaali on sellane, ettei hengitä. Itellää hikoo simona kun boxerit (ihon myötäiset,vissin polyesteriset) hiostuttaa ihan hemmetisti. Vaihdoin normeihin niin johan helpotti.

Tais noi jarrut uutuuttaan himmailla mun menoa. Tänää kulkennu ihan normaalisti.

mr X
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mr X »

mulla hävis tosta vehkeestä jarrut kokonaan ja pyörän kulmat ihan pielessä ja lisäks kaikki maholliset ruuvit löysällä joten kannattaa todellakin tarkastaa ennenku lähtee räppäämään.... [-o<
Wille
3WD

Viesti Kirjoittaja Wille »

^Kummasta ostit, Modularista vai motomaukasta? Tohon hintaan pitäisi enää osien tippua yms. olla toimimatta. No mutta sehän on kiinalainen :roll:
mr X
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mr X »

mä ostin modularista...!!ei oikeen ollu vakuuttava alku...noooh nyt tarttee alkaa miettiin millä sen sais pikkusen pirteemmäks.... :supz: jos on hyviä ja susht helppoja vinkkejä ni kiitos jo etukäteen...!!!!
jaakkima
6WD

Moro!

Modulaarista ostin itekin, ja nyt pitäis sitten soitella sinne ton oman stixen takuu asioista. Mahki kertoi että flekti irtosi ja tuli tzekattua...ok. No tänää kattelin et mitä ihmeen punaista mulla on oikeassa kengässä, mulkkasin sitte sitä konettakin niin sehän oli ja punaisissa läiskissä/viiruissa. Ei paljoa mutta selkeesti havaittavissa. Tarkemman syynin jälkeen näyttää siltä että syyläri on kökkönä...mitähän vielä :lol:

Huomenissa pitää soitella sinne modulaariin asian tiimoilta.

mr x ostitko milloin omasi ?

Vastaa Viestiin