Oli vehkeestä etupää ylhäällä, kun käytin alatukivarret irti, jolloin huomasin samalla, että takahaarukan ja rungon kiinnityksessä on pirusti löysää. Perehdyin sitten rakenteen anatomiaan ja rakennehan on ihan susi. Vielä selvästi huonompi kuin 200cc bashanissa. Sorvasin runkoon 14*25*42 holkit POM:ista ja hioin akselin tasaiseksi. Alkuperäinen rakenne kuluttaa akselia ja kumipuslien teräksistä sisäholkkia, koska näiden välillä tapahtuu kiertyminen. En suosittele ajamaan originaalirakenteella metriäkään. Itse kerkesin ajaa noin ~30km.
Huomasin muuten, että oikeassa etuiskarissa on öljyt ja kaasut sekaisin. Joko sieltä on kumipussi halki tai sellaista ei olekkaan. Takaratas on myös epäkeskeinen. Nämä ovat siis toimimattoman nopeusmittarin ja akun lisäksi. Koneessa oli jäähdytysnestettä 1,5dl ja satulan alta puuttuu yksi kumiluttura.
