sisua45 kirjoitti:Missä firmassa teidän Odesit on tehty? Mulla lukee nokan tyyppikilvessä Shandong Liangzi Power Co Ltd. Tankissa oli TopTom:in tarrat, ja suomessa myydään Glans Tiger Power-nimellä. Olen laajamittaisista goooooooglettelusta ymmärrärtänyt, että samaa mönkkäriä tehdään useissa kiinalaisissa tehtaissa. Mulla on ns. vanha malli, jäykällä taka-aksilalla.
moro mulekkin tuli koneglansilta tänään odes ja siinä toptom tarrat,kilpiä ootelessa,pientä testi ajoa 3km,mutta piti keskeyttää ajot kun alko ronklattaan oletettavasti ventiilikoneisto olisko tehdas sääjöt pielessä,onko teillä vastaavaa käynnyt,pitää vissiin säätää venttiilivälykset,mikä olisi optimi
arvo kylmänä pako/imu välykset,mutta on mairea vehe pitää vain opetella ajamaan taito ruostunut,viimeksi 5v sitten mönkkäri ajoa.
Mors Pume !! Säätelin venttiilit kylmänä eilen juur 0,15mm molemmat. Eliks otin jarrupohkimen yläpuolelta ruuvin auki (iso tasapää) ja kierto niin kauan käynnistin narulla jotta F-kirjain tuloo ja ei kun säätöö..... Kerro mein sivustolla miten toimaa ja siellä olevaan postiin voi myös kirjottaa..
sisua45 kirjoitti:Tänään tein rektaali tutkimuksen Odekselle, eli rassasin pakoputkea. Huomasin juuri sen katin. Koitin tiputtaa mutteria putkesta läpi, ei mennyt, joten arvelin sen olevan juuri katalysaattori. Tarttee kattella töistä vaaksan mittainen pätkä 32mm putkea.
Meinaat ettei pönttö ahdista? Sisään tulo 32mm, ja ulostulo 25mm. Onko nuo mitat normaaleja tämän kokoisissa ja tyyppisissä moottoreissa? Mönkkäreiden/motskareiden moottorit ovat minulle hiukan harmaa alue, vaikka moottoriasentaja olenkin.
Oli pakko käydä kokeilemassa pelkällä etuputkella. OLI AIKA KOVAT ÄÄNET....!!!!
Kun tein ite pöntön niin se oli saman kokoinen kuin vanha alusta loppuun.... äänet vaan suureni...
Tässä kun nyt on Odes topicci valmiina niin kysymys:
Mistä saan suht nopsasti öljynsuodattimen koneeseen? Onko oltava Odesin oma, vai käykö sinne joku muu vastaava.
Mahtaakohan olla jossain vielä saatavana noita Warnin 424 kytkintä tuon etuvedon poistamiseksi ?
Tietenkin ulkomailta löytyis ilmeisesti. Onko kellään kokemuksia ko. kamppeesta ? Ja hakua on käytetty
vhkala kirjoitti:Mahtaakohan olla jossain vielä saatavana noita Warnin 424 kytkintä tuon etuvedon poistamiseksi ?
Tietenkin ulkomailta löytyis ilmeisesti. Onko kellään kokemuksia ko. kamppeesta ? Ja hakua on käytetty
Kone-glanssilta ainakin olemme niitä pyytäneet. Ja yksi oli minulta sieltä jo ja tämä oli sähköinen, mutta pyysin mekaanista ! Mutta jos saat sen muualta niin ilmoittasitko tänne?
Taitaa olla Odeksen orginaali maastorenkaat kotoisin jostain, kun nuo etu renkaathan on 5 cm matalammat kuin takapäässä vaikka molemmat on 25".
Mites tuo veto homma suhtautuu tommoiseen asiaan. Eikös nuo etupyörät nyt pyöri sitten eri nopeudella, vai oonko aivan hakoteillä ??
Kysyy epätietoinen.
Nyt tosin alla on yhtäkorkeat renkaat edessä ja takana.