Rodytzki kirjoitti:Onkos kellään tietoa, että mistä mahtas löytyä STIXE-malliin tiivistesarjoja??Lähinnä noita pytyn ja kannen tiivisteitä. Ebayn kautta löyty täydellisiä koneen tiivistesarjoja, mut tiedä sit jos tilaa, niin tuleeko perille asti. Onko kellään kokemusta Ebayn kautta tilaamisesta??
Pakoputken pinnapultti meni poikki ja samalla tuli irrotettua kaikki hilppeet, niin jos vaihtelis noi tiivisteet uusiin
Kyllä yleisesti ebay:sta tulee tuotteet yhtä luotettavasti kun suomesta tilaamalla.
Nyt kun on kansi irti niin kanavien porttaus ja kannenlasku
mistä johtuu että kytkin luistaa?
kytkin levyt tilattu suomalaiselta alan liikkeeltä mutta muutaman ajokerran jälkeen alkaa luistaan. kytkin ei kanna mutta luistaa kun pihalta lähden.
en tajua missä on vika tai mikä on vikana. massalevyt + pellit koottu oikein ja jäykemmät jouset laitettu. toimi niin pirun hienosti n:30km ja aamulla käyntiin ja kaupalle niin ykkösellä luistaa. pientä kiusausta että läpii niin alkaa taas pitämään. mutta ei tämä näin voi olla. jotenkin tuntuu siltä että noi kiinan palat on niin huonoja että ei vain kestä lämpöä kun aina ongelma esiintyy kun kone on jäähtynyt. storm myy honda cr 125 levyjä 30e joten tilataan seuraavaksi laatua. käyty jo katsastamassa että on samanlaiset vain huima ero kiinalaisiin.
en ole koskaa törmännyt vastaavaan vaikka meillä on ollut liki 30kpl veteraanipyöriä ja silpapyöriä. hassua on että toinen samanlainen toimii kuin yhmisen mieli ei siis mitään vikaa.
vai onko nyt niin että en vain osaa vaikka on niin idiootti helppoa. ekana massalevy, simmi, massalevy, simmi, massalevy, simmi, massalevy, simmi, massalevy, ja kansi
onko ollut vastaavaa mulla jo toinen uusi sarja menossa kun liike lähetti ilmaiseksi toiset levyt ilman mitään enempää kyselyä.
voi jakaa mielipiteitä
vakiona toimii 3 vaihteella 75km/h 4 vaihteella 95km/h ja menoja olis viel ollut mut amalgaamit tippuu suusta. painoa minulla 90kg kaasarissa vakio 75 suutin tehoputki ja cdi
petollinen rystyset valkoisena joutuun pitään sarvesta kiinni ettei puska hallitus kutsu.
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
no käytetty motul 10 - 40 missä kytkimen lisäaine. toiset levyt 15- 50 teboil missä kytkimen lisäaine.
vakoina ilmoittaa että pitäisi olla 15 40 mutta voiko olla niin tarkka?
ai niin renkaina mulla on Duro Top Fighter ja kovasti täristää mahtaako johtua siitä että seissyt 3vuotta pihakuusen alla.
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
Rodytzki kirjoitti:Onkos kellään tietoa, että mistä mahtas löytyä STIXE-malliin tiivistesarjoja??Lähinnä noita pytyn ja kannen tiivisteitä. Ebayn kautta löyty täydellisiä koneen tiivistesarjoja, mut tiedä sit jos tilaa, niin tuleeko perille asti. Onko kellään kokemusta Ebayn kautta tilaamisesta??
Pakoputken pinnapultti meni poikki ja samalla tuli irrotettua kaikki hilppeet, niin jos vaihtelis noi tiivisteet uusiin
Kyllä yleisesti ebay:sta tulee tuotteet yhtä luotettavasti kun suomesta tilaamalla.
Nyt kun on kansi irti niin kanavien porttaus ja kannenlasku
Joo...kiitos tästä! Laitoin kannen kaikkine tiivisteineen tilaukseen, kun sai soviteltua hinnan kohilleen ja ei tarvii leikkii koneistajaa, kun en sellanen oo
Säästyy täten pahemmalta vaivalta ja ei oo ku lyödä läjään, kun osat saapuu...
Ebayn kautta löyty koneen täydellisiä tiivistesarjoja, hinta jotain reiska 30e. Tilasin kannen kaikkine tiivisteineen, hinta 100e ja jääpi tuo vanha kansi, jolla voipi sit leikkiä, jos jotain mukavaa keksii
^^ Ainakin jotain erillisiä tiivisteitä oli tuossa huuto.net:ssä ja myyjänä Motomaurits.
Sitten asiaan (tai asian viereen). Onko kukaan tavannut/tehnyt/asentanut hyödyllisiä/hyödyttömiä lisämittareita shinerayhyn tai tavannut muun merkkisessä värkissä moisia? Mietin vain mihin asentaisi moiset? Kun ylimääräiseksi jäänyt: voltti, amppeeri, alipaine ja pakolämpö mittaria. Ja tuohon alipaineeseen liittyen, että kun näistä kaasari vehkeistä ei ole kokemuksia niin mihinkä reikään moinen pitäisi tuuppia? Imukaulaan kenties?
apusähis kirjoitti:^^ Ainakin jotain erillisiä tiivisteitä oli tuossa huuto.net:ssä ja myyjänä Motomaurits.
Motomauritsin myymät erilliset kannentiivisteet on tuohon STXE-malliin ja taitaa hieman tuo muoto erota STIXE-mallin tiivisteestä! En tosin osaa sanoa,onko isoa merkitystä.
Tiedustelin juurikin heiltä,onko heillä irrallaan noita STIXE-mallin tiivisteitä myydä,niin ilmoittivat,että ovat niin vähissä että myyvät vain pakettina pytyn tms.kanssa!
Sain sit tosiaan soviteltua hinnan kohilleen,niin tilasin kannen,kannen tiivisteen ja pytyn tiivisteen heiltä.
Varastettu Joensuussa omakuvani mönkijä oranssi stxe. Rekisteri kW-734. Soittakaa Joensuun poliisille jos törmäätte. Viime yönä.
Tuntomerkkejä:
Uudet 22" duro scorcherit alla.
Hellan lisäpitkät.
Oranssi takaratas.
Lapselle rakennettu musta penkki käsinojilla. Tämän varmaan irroittavat jos aikovat ajella ja muutkin tunnisteet.
Edit:
Durot näyttää alla selkeästi suuremmilta kuin vakiot korkeamman profiilinsa vuoksi. Edessä on 180x85 (jos muistan oikein), ja takana 255x60.
On ainoa tällainen oranssi johon olen törmännyt Joensuussa.
Hyvällä tuurilla taakkatelineessä edelleen roikkuu rättejä öljyvuodon pyyhintää varten.
Harmittaa aika tavalla näiden rosmojen takia, tytärkin odotti että päästään kesän ekoille ajeluille kun kelit lämpenee, turvallisesti kuten yleensä hiljalleen ajellaan. Kyllä se ahdistaa kun seurauksia ei ajatella. Kevään olin laittanut mönkijää iskuun, hoitaen puslat ym. kuntoon ja katsastettu pari vk sitten.
Viimeksi muokannut plosokameli, 01 Touko 2011 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikähän tohon mun comanche 250cc:hen (näyttää samalta kun shineray. samat osat yms) oikeen tuli kun ei anna sitte millää kipinää..
Olin ajelemas montulla tolla ja sie sitte vähä sudittelin niin eipä aikaakaa ku ketjut lähti ja hajotti ketjunsuojasta vähän mutta magneettoon ei päässyt iskemään ku ei tullu mitää jälkiä magneeton koppaan.. ja ei mitää ei antanu enää sen jälkeen kipinää.. Kotona sitte kattelin että johdot pitäis olla kyllä kaikki kiinni yms.. Vaihdoin tänään boksin eikä auttanu.. mitähän yrittäisin kattella seuraavaksi mikä olis vikana?
Vastakkaa ihmees tähän joos jotain tietoa mikä vois olla mennyt rikki tai kannattais tarkistaa...
no en usko että puolassa onlisi rikki koska ketjut ei helposti tuonne mönkkärin toiselle puolelle iske.
staattorilta tulevat piuhat menevät cdi poksille ja poksi kertoo koska puola antaa kipinän. toki kannattaa tarkistaa puolan johdot että molemmat apiko liittimet ovat paikoillaan meinaan jos olet kiskonut johtoja niin helposti irtoo.
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200