Shineray XY250STIXE keskustelu!
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Eipä menny shinukka katsastuksesta läpi, päästöt liia isot HC:900 CO:6
Mitenkäs tätä pitäs lähtee säätää et sais alas. Vaihettua osaa on vapaavirasuodatin ja isompi suutin. Tippuuko jos laittaa alkuperäset hilppeet ?
Mitenkäs tätä pitäs lähtee säätää et sais alas. Vaihettua osaa on vapaavirasuodatin ja isompi suutin. Tippuuko jos laittaa alkuperäset hilppeet ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Vai katsoivat päästöt, tässä viestiketjussa sivulla 99 eka viesti ja sivu 82 puolessavälin sivua juttua ettei päästöjä ole määritely taikka katota katsastuksessa. Uusi laki tullut voimaan?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
juu ilmeisesti on tullut
tuo pohjassa oleva seosruuvi on 5 kierrosta auki, neula on 3:nessa urassa. Eikös silloin päästöt pienene jos laitan seosruuvia enemmän kiinni ?
Edit: Nii kehä katsastuksessa kävin. Nii ja sit irti on tämmöne mötikkä oliko nyt pakokaasun kierrätys juttu tai muu vastaava ? en tiiä onko kattiki poistettu, ainaki siin kohtaa on putkenypäri hitsijälki.
Edit2: näyttäs olevan hapetin, mitä sillä tekee ?
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... 0Bashan%22


Edit: Nii kehä katsastuksessa kävin. Nii ja sit irti on tämmöne mötikkä oliko nyt pakokaasun kierrätys juttu tai muu vastaava ? en tiiä onko kattiki poistettu, ainaki siin kohtaa on putkenypäri hitsijälki.
Edit2: näyttäs olevan hapetin, mitä sillä tekee ?


Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
sori tulin kuokkii mut 5kierrosta?tuntus olevan sit melko rikkaalla tyhjäkäynti 2,5 on about maksimi jos siitä ylös päin niin sit vaatii isompaa tyhjäkäynti suutinta...itellä piti ruuvata 3-4 kierrosta mut ilmeni siihen syy et kuminen kurkku oli haljennut. nyt taas seosruuvi auki sen 2,5 ja säädöt kohdillaan.
itellä cpi:ssä ei vaikuttanut katsastukseen vaik oli kierrätysjärjestelmä otettu pois ja tuplat paikoillaan.kyllä se on vaan säädöistä kiinni,eikä täällä pohjois-pohjanmaalla oteta maksua päästömittauksesta eivätkä anna hylkyä on vaan muodollisuus et mittaavat.ainut mikä mulla päästöissä oli korkealla oli tuo happi arvo, oli 6,2 ja sallittu 5.
tuolla hyvä säätöohje http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =28&t=7200
itellä cpi:ssä ei vaikuttanut katsastukseen vaik oli kierrätysjärjestelmä otettu pois ja tuplat paikoillaan.kyllä se on vaan säädöistä kiinni,eikä täällä pohjois-pohjanmaalla oteta maksua päästömittauksesta eivätkä anna hylkyä on vaan muodollisuus et mittaavat.ainut mikä mulla päästöissä oli korkealla oli tuo happi arvo, oli 6,2 ja sallittu 5.
tuolla hyvä säätöohje http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =28&t=7200
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
katsastus.
oma meni hetäätämällä läpi
vakio kaasutin vakio säädöt katillinen putki ja 1 jäänestoa ihmetteli miten on niin alhaiset arvot.
ja oli mulla joku jäännös ilma arvo liian korkea mut sanoi hyvä se on kovaa ajoa
oma meni hetäätämällä läpi
vakio kaasutin vakio säädöt katillinen putki ja 1 jäänestoa ihmetteli miten on niin alhaiset arvot.
ja oli mulla joku jäännös ilma arvo liian korkea mut sanoi hyvä se on kovaa ajoa
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
nyt on 2,5 kierrosta auki se kaasarin alapuolella oleva seosruuvi, näyttäs toimivan hyvin jospa sitä nyt ois alle rajan päästöt
veltsu_:lle kiitokset ohjeesta
veltsu_:lle kiitokset ohjeesta

Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
ei kestäjahve3 kirjoitti:nyt on 2,5 kierrosta auki se kaasarin alapuolella oleva seosruuvi, näyttäs toimivan hyvin jospa sitä nyt ois alle rajan päästöt
veltsu_:lle kiitokset ohjeesta


ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 30 Touko 2011 13:55
- Mönkijä:: Honda TRX350D 4x4
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Ompa kumma, ei minullakaan katsottu päästöjä kun viime viikolla katsastettiin 
Kävin biltemasta hakemassa nuo katurenkaat eteen ja laitatin kaverilla vanteille, nyt olisi orkkiskumit ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Ajettu 470km, eli käytännössä uudet. Kai nämä menis vaikka jääratakäytössä, tekisi pulttikumit? Vai pitäisikö itsellä ja tekisi "venäjämallin maastokumit", eli pulttiliitoksella kuminpaloja että tulee traktorimainen kuvio...
olis offikäyttöön omiaan. Mistähän saisi noille 10" peltivanteet?

Kävin biltemasta hakemassa nuo katurenkaat eteen ja laitatin kaverilla vanteille, nyt olisi orkkiskumit ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Ajettu 470km, eli käytännössä uudet. Kai nämä menis vaikka jääratakäytössä, tekisi pulttikumit? Vai pitäisikö itsellä ja tekisi "venäjämallin maastokumit", eli pulttiliitoksella kuminpaloja että tulee traktorimainen kuvio...

Honda TRX350D 4x4, Suzuki Marauder VZ800, Ural IMZ-8.103, Honda CB350, VW Golf 1.6TD, Mitsu Galant Sigma 1.6GL
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
nostokurki kirjoitti:Ompa kumma, ei minullakaan katsottu päästöjä kun viime viikolla katsastettiin
Kävin biltemasta hakemassa nuo katurenkaat eteen ja laitatin kaverilla vanteille, nyt olisi orkkiskumit ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Ajettu 470km, eli käytännössä uudet. Kai nämä menis vaikka jääratakäytössä, tekisi pulttikumit? Vai pitäisikö itsellä ja tekisi "venäjämallin maastokumit", eli pulttiliitoksella kuminpaloja että tulee traktorimainen kuvio...olis offikäyttöön omiaan. Mistähän saisi noille 10" peltivanteet?
Onko hyvät noi biltemat ?
Ilmeisesti toi päästömitaus tehää vaan pk seudulla

mitenkäs noihin iskareihin vaihetaan öljyt ? tai yleinsäkkää säädetää ?
Edit2: Jumakauta, kiristin jousia ni tää mönkkärihä menee jopa suoraa ja tärinät stongaa ki hävis melkee kokonaa.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
onko mahdollista että jos seosruuvi on liikaa auki niin ei toimi kunnolla ryyppy päällä toimi jotenkuten
kiinalaisen mönkiän omistaja ja ylpeä siitä
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
mikä letku tohon egr:n isompaan kultaseen liitäntään tulee ? eikö alkukäyrästä tule harmaaseen, ja pienempään kultaseen kaasarilta ?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Isompi harmaa eli pohjasta, menee tuohon:jahve3 kirjoitti:mikä letku tohon egr:n isompaan kultaseen liitäntään tulee ? eikö alkukäyrästä tule harmaaseen, ja pienempään kultaseen kaasarilta ?
Se toinen paksumpi, elikkä onko se se isompi kultanen, letku kiertää tuollaseen mölikkään:
joka on kiinni startin lähellä:
Pikkuletku on sitte luultavasti imukaulaan.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Kiitoksetjarik kirjoitti:Isompi harmaa eli pohjasta, menee tuohon:jahve3 kirjoitti:mikä letku tohon egr:n isompaan kultaseen liitäntään tulee ? eikö alkukäyrästä tule harmaaseen, ja pienempään kultaseen kaasarilta ?
Se toinen paksumpi, elikkä onko se se isompi kultanen, letku kiertää tuollaseen mölikkään:
joka on kiinni startin lähellä:
Pikkuletku on sitte luultavasti imukaulaan.

Edit: sulla ei näköjää oo siin kaasarin päällä sitä
- plosokameli
- 4WD
- Viestit: 172
- Liittynyt: 19 Elo 2010 21:33
- Mönkijä:: Stixe (aiemmin STXE)
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Hei,
nyt on stixe stxe:n tilalla. Pari päivää tullut laitettua jo pihalla parempaan kuntoon. Huomaan että takarattaan vaihto menee eri tavalla kuin stxe:ssa. Voisiko joku vääntää rautalangasta miten. Isot mutterit varmastikin sivuilta pois, mutta pudotetaankos akseli pois kokonaan avaamalla 8 pulttia + jarrusatulan 2 pulttia (siis ne 8 pulttia jotka löysätään ketjuja kiristäessä jotta epäkesko kääntyy) että rattaan saa vaihdettua? Jarrusatula varmaan myös puretaan tai käännetään sivulle että akseli tipahtaa? Kiitos etukäteen.
nyt on stixe stxe:n tilalla. Pari päivää tullut laitettua jo pihalla parempaan kuntoon. Huomaan että takarattaan vaihto menee eri tavalla kuin stxe:ssa. Voisiko joku vääntää rautalangasta miten. Isot mutterit varmastikin sivuilta pois, mutta pudotetaankos akseli pois kokonaan avaamalla 8 pulttia + jarrusatulan 2 pulttia (siis ne 8 pulttia jotka löysätään ketjuja kiristäessä jotta epäkesko kääntyy) että rattaan saa vaihdettua? Jarrusatula varmaan myös puretaan tai käännetään sivulle että akseli tipahtaa? Kiitos etukäteen.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
joo ja jarrun puolelta pitää ottaa viel tää aukiplosokameli kirjoitti:Hei,
nyt on stixe stxe:n tilalla. Pari päivää tullut laitettua jo pihalla parempaan kuntoon. Huomaan että takarattaan vaihto menee eri tavalla kuin stxe:ssa. Voisiko joku vääntää rautalangasta miten. Isot mutterit varmastikin sivuilta pois, mutta pudotetaankos akseli pois kokonaan avaamalla 8 pulttia + jarrusatulan 2 pulttia (siis ne 8 pulttia jotka löysätään ketjuja kiristäessä jotta epäkesko kääntyy) että rattaan saa vaihdettua? Jarrusatula varmaan myös puretaan tai käännetään sivulle että akseli tipahtaa? Kiitos etukäteen.
