Eihän sulla käy sama mikä mulle kävi??? Siis että huohotinletkusta menee öljyä imuilmaan...kandee tarkistaa!! Simotan suodatin.jahve3 kirjoitti:Mikä vapaavirtaussuodatin sul on ? mulla menee mittarin mukaa 83 sit rupee booaahellbound kirjoitti:plugi poistettu putkesta, vapaavirtaussuodin, suuttimet 120/48, luistineulan rajoitin toiseksi ylimmässä hahlossa ja seosruuvi 2 kierrosta auki....Siinä noi säädöt tänään ja nyyttiä päällä reilusti toista sataa kiloa
mulla on takana 34, pitäs etee laittaa peinempi ratas
Shineray XY250STIXE keskustelu!
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Täriseminen voi olla kiinni monesta seikasta.Dob kirjoitti:Itellä kans tuli eilen hankittua tälläisen mönkijän ja just tuo täriseminen on V****nen niin mistä lähtis etsimään vika?
-Renkaat tasapainotukseen.
-Auraus- ja camper-kulmien säätö.
-Rengaspaineet.
-Huonot renkaat.
-Soikeat vanteet.
-Puslat.
-...
Bilteman renkaat eteen ja niiden tasapainoitus sai pahimmat tärinät pois omasta.
ok, pitäis huomenna käydä korjaamolla niin saavat tutkia tarkemmin. muuten, mönkijän käy auton alut mut kun rekisterissä suurin koko on 10" ja laitan esim 14" alut niin miten poliisisedät tykkää? 
ja sit tuo toinen ongelma on se liian voimakas moottorijarrutus mitä sille vois tehdä vai onko se ihan normaali näillä vehkeillä?

ja sit tuo toinen ongelma on se liian voimakas moottorijarrutus mitä sille vois tehdä vai onko se ihan normaali näillä vehkeillä?
minkä hintaiset huollot näillä yleensä on? eli esim kun ite ostin sen vm.08 shinerayn ajettu sen 2tkm niin olis ihan jees tehdä perus huolto öljyt, kiristäis kaikki pultit ja mutterit jne mitä siinä nyt kannattais tehdä
en usko. Huohotinletku menee moottorista sinne bensahanan viereen...hellbound kirjoitti:Eihän sulla käy sama mikä mulle kävi??? Siis että huohotinletkusta menee öljyä imuilmaan...kandee tarkistaa!! Simotan suodatin.jahve3 kirjoitti:Mikä vapaavirtaussuodatin sul on ? mulla menee mittarin mukaa 83 sit rupee booaahellbound kirjoitti:plugi poistettu putkesta, vapaavirtaussuodin, suuttimet 120/48, luistineulan rajoitin toiseksi ylimmässä hahlossa ja seosruuvi 2 kierrosta auki....Siinä noi säädöt tänään ja nyyttiä päällä reilusti toista sataa kiloa
mulla on takana 34, pitäs etee laittaa peinempi ratas
Edit: Mulla on neulan prikka keskellä, seos n.1,8 auki ja 70 kiloo painoo päällä. Suodatin on mallia biltema, pitääpi ostaa motonetistä simota suodatin jos jotai auttas....
Polttoainepinta väärällä korkeudella eli koho sulkee neulaventtiilin liian aikaisin???
Tuo voi olla mahollista,mitenkäs se säädetään ?
kohon runkoa kevyesti taivuttamalla
- plosokameli
- 4WD
- Mönkijä:: Stixe (aiemmin STXE)
Tietääkö joku mistä saa ylätukivarsien palloniveliä? Em tarkoita raidetangin päitä jotka taisi mersusta sopia. Kaikkea muuta tuntuisi löytyvän Euroopan kaupoista.
suosittele mesen palloniveliä ni ei tarvii ikinä vahtaa.pikku paahastelul saa sopimaan
kiinalaisen mönkiän omistaja ja ylpeä siitä
osanumerokin löytyy kun selaa ilmoituksiani takaisin päin
Falmek force 440 dynojet, arrow racing exhaust, itp alut + paljon muuta
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
new LINHAI 300 4x4 muddy
Old
Bashan 200
- plosokameli
- 4WD
- Mönkijä:: Stixe (aiemmin STXE)
Hei, joo niinhän se löytyy, mutta lähinnä juuri tätä ihmettelen että eikös tuo osa ollut raidetangon pää mersusta, ei ylätukivarteen tarkoitettu pallonivel. Mutta jos tosiaan se menee yläpalloniveleksi tukivarteen, niin kai se on uskottava.zerocools kirjoitti:osanumerokin löytyy kun selaa ilmoituksiani takaisin päin
Kävin tänään huollossa niin selvisi että takalaakeri on kökkönä, onko se miten vaikea ite vaihtaa jos saa kunnon ohjeita? kun korjaaja sanoi että työt maksais sen +150e ja ite osat n.50e?
kertoisko joku mitkä laakerit (koko tai se numerosarja) on tässä mönkkärissä, kun vanhat takalaakerit on paikalla ja uudet pitäis saada ennen ku vie korjattavaks joten en saa purettua :/
Shineray XY250STXE
kiitos
Shineray XY250STXE
kiitos