Morjensta kaikille foorumilaisille, täällä taas yksi uusi tällaisen puuhapaketin ostanut!
Äskettäin sain luettua tämän koko 120 sivuisen eeppoksen, jota menneen viikon aikana olen hakuteoksenakin käyttänyt. Täytyy sanoa että korvaamattomia apuja on täältä saanut, kiitoksia vain kaikille Shinukkaharrastajille jotka täällä kokemuksianne olette jakaneet! Viikko on tosiaan nyt mennyt laitellessa ja tänään pääsi ensimmäistä kertaa tyypittelemään ihan oikeasti. Kyllähän se ravistelee kovissa nopeuksissa, mutta muuten on mukava härveli kyllä ajella

Niin ja siis päälle 2000 oli tämä ajettu, kuitenkin kohtuullisen hyvässä kunnossa, ei repeilleitä hitsauksia, ruostetta yms.
Tähän mennessä tehtyä:
-Jäähdytysnesteiden vaihto
-öljyjen ja tulpan vaihto
-taka-akselin laakerit ja stefat vaihdettu
-toisen takavilkun huono kontakti kolvailtu ja samoten onnettoman sulakerasian heikot kontaktit
Vielä tehtävää (tällä hetkellä tiedossa):
-Ajovalot näyttää ihan taivaisiin eikä säätövaraa, taitaa mennä väkivaltaviihteeksi säätöhommat
-ilmanputsari
-akun vaihto
-etupään säätö
-renkaiden tasapainotus aluksi ja myöhemmin sitten uudet rinkulat (perinne settiä)
-joka ikinen pyörän kiinnityspultti oli vedetty väärille jengoille, siis joka ikinen... Kaippa ne uudet navat täytyy hommata...
Virittelyä en aio toistaiseksi harrastaa. Mukava bonus oli, kun mööpeliin oli asennettu defan lämppäri talvea ajatellen, pitää vaan johtosarja hommata että saapi käyttöön.
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan noiden valojen säätöön, yksiselitteistä vastausta ei ketjusta oikein löytynyt, vaikka asiaa sivuttiinkin. Tällä hetkellä tarkoitus huomenna raakasti taivuttaa kiinnitysrautaa valojen alta taakse ja työntää ylärautoja eteenpäin. Saa nähdä meneekö katteet solmuun...
Jos luulet ettei pienillä asioilla ole merkitystä, yritä saada unen päästä kiinni hyttynen huoneessa.