Shineray XY250STIXE keskustelu!
Kerrankin sain koneen pysymään viileämpänä niin tänään se keitti
.Perskeles kun on näköjään flektin johdoissa vikaa, heiluttelin johtoja ni johan toimi. Kolvaamaan pitää näemmä käymään.
Meinaako joku muukin kuin minä ajaa talvella Shinukalla ? Meinasin et minkälaisia talvirenkaita olette ajatellu ? Toi talvi kun pukkaa niin pirun nopiaa

Meinaako joku muukin kuin minä ajaa talvella Shinukalla ? Meinasin et minkälaisia talvirenkaita olette ajatellu ? Toi talvi kun pukkaa niin pirun nopiaa

Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
sama, huomasin jossai vaihees ettei pyöri vaik 90 astet ni ku koski noihi johtoihi ni alko pyörii..jaakkima kirjoitti:Kerrankin sain koneen pysymään viileämpänä niin tänään se keitti.Perskeles kun on näköjään flektin johdoissa vikaa, heiluttelin johtoja ni johan toimi. Kolvaamaan pitää näemmä käymään.
Meinaako joku muukin kuin minä ajaa talvella Shinukalla ? Meinasin et minkälaisia talvirenkaita olette ajatellu ? Toi talvi kun pukkaa niin pirun nopiaa
Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Shineray XY 250 STIXE
MOH85 Taitaa olla v-mäinen käydä vaihtelemaan uusia johtoja...pitää varmaan ottaa katteita syrjään, et saa edes noi piuhat kunnolla näkyviin ja turvallisesti juotettua
. Taidan muuttaa samalla sen flektin kokoaikaiseksi pyörimään. En vielä tiedä laittaisko erillisen katkasijan vai linkittäiskö ajovalojen kanssa samaan, toimis heti kun laittaa ajovalot päälle
. Jotenkin on menny luottamus tohon jäähdytykseen. Miksköhän? Mitähän muuta modailis kun kerran noi katteet on poistettava
Niin ja huomenna satais vettä kokopäivän...pitäiskö kävästä alá Biltemassa hakemassa sitä
thyyninki verkkoa ja kyhäis sitä grilliä
.





Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Henkilökohtaisesti en ajatte tässä lakia, vaan turvallisuutta, ettei olis pöpelikössä heti ensi suoralla
. Tarvitsee mulkkailla jo valmiiksi ettei tuo lompakko peljästy
. Eiköhän täältä löydy jotain kun käyttäis tota hakua. No ei se onneksi ole ihan ajankohtainen asia, onneksi.


Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Olen tuossa sivusta seurannut, miten paljon on lämpöongelmia ollut noissa Shinukoissa. Itselläni Comanche 200tl ja poistin hajonneen flektin kokonaan, eikä ole mitään lämpöongelmia ollut, edes Helsingin ruuhka-ajossa helteellä. Viimeksi kun ruuhkaan jumiuduin ja jouduin olemaan liki paikoillani yli puoli tuntia, niin lämmöt nousi yhdeksään kymppiin. Normaaliajossa maantiellä lämmöt 75 ja helteellä kaupunkiajossa karvan yli 80. Tuli vaan mieleen, olisiko Shinerayn vesipumppu sitten tehoton? Kun jäähdytin on ymmärtääkseni jotakuinkin saman kokoinen ja Shinerayn flektikin vissiin pikkuisen isompi?
no juu tuntuu et toi jäähdytys nyt tuntuu jotenkin takkuavan.. tällä hetkellä kun iltasella töiden jälkeen viileässä ajelee niin taitaa olla 60 - 70 astetta normaali ajossa. muutoin siinä 70 pintaan. ei taida paikallaankaan nousta yli 75 asteen.
onkos kellää koke musta tosta vaihdeluvun anturista vai mitewn toimii. kun se nyt sekoilee.. Tällä hetkellä nousee nopeudet ylämäes lähelle 90 km/h mut joku siellä hiertää kun alkaa röpötellä jos edes hieman kauemmin ajelee 88-90 km/h. Toi tankin korvausilma ainakin kusee jotenkin. Nyt tankin korkissa 4mm letkua mut ei auta. Todettu niin että tukehtuu sammuu. ei lähe käyntii, avaan bensatankin korkin -> kiinni ja hyvin lähtee.. hmm.. pitää varmaasn millillä tai parilla suurentaa.
Takapöntöstä lähti pilli ohonkin huitsin nevadaan. tai siis kyllä se pöntön sisässä kolisee. höh.. ääniä vaan rupesin kuuntelee et ihme pöröttämistä..
no hirveetä tuunaamista ni eiköhän se siitä..
Voiko noit vaihteistoöljyä vaihtaa? normaali auton/moottoripyörän öljyt? mitä onko joku tehnyt sille bensahanalle jotain?
öö, koliseeko teitin ketkut. tuntuvan olevan löystyneet?? miten se siis se kiristys tapahtui? ei oikee sisäistänyt asiaa..
jep, mt hurjaa ajoa joka tapauksessa..
Anteeksi korjoitusvirheet, KOIRAT olivat ilmeisesti päättäneet mesetellä ja osa näppäimistä katos..
onkos kellää koke musta tosta vaihdeluvun anturista vai mitewn toimii. kun se nyt sekoilee.. Tällä hetkellä nousee nopeudet ylämäes lähelle 90 km/h mut joku siellä hiertää kun alkaa röpötellä jos edes hieman kauemmin ajelee 88-90 km/h. Toi tankin korvausilma ainakin kusee jotenkin. Nyt tankin korkissa 4mm letkua mut ei auta. Todettu niin että tukehtuu sammuu. ei lähe käyntii, avaan bensatankin korkin -> kiinni ja hyvin lähtee.. hmm.. pitää varmaasn millillä tai parilla suurentaa.
Takapöntöstä lähti pilli ohonkin huitsin nevadaan. tai siis kyllä se pöntön sisässä kolisee. höh.. ääniä vaan rupesin kuuntelee et ihme pöröttämistä..
no hirveetä tuunaamista ni eiköhän se siitä..
Voiko noit vaihteistoöljyä vaihtaa? normaali auton/moottoripyörän öljyt? mitä onko joku tehnyt sille bensahanalle jotain?
öö, koliseeko teitin ketkut. tuntuvan olevan löystyneet?? miten se siis se kiristys tapahtui? ei oikee sisäistänyt asiaa..
jep, mt hurjaa ajoa joka tapauksessa..
Anteeksi korjoitusvirheet, KOIRAT olivat ilmeisesti päättäneet mesetellä ja osa näppäimistä katos..

Kaikki mikä ei liiku, on turhaa..
Shineray XY 250 STIXE
Shineray XY 250 STIXE
mulla menee se 95 ja sitte alkaa pätkimää ku ei saa enää soppaa mut parempi ku ajelee vain sitä 80-90 nii pääsee kylä etenemää, itte oon käyttäny tota Pennzoil öljyä josa on lisäaineet tolle märkäkytkimelle pidentää huomattavasti kytkimen ikää mut kaikki käy varmaa misä on aineet märkäkytkimelle ton bensahanan ohitin ja laiton hiukka isoman suodattimen siihen
ketjujen kiristus tapahtuu löysäämällä hiukan taka-akselin kiinnityspaloja jolloin taka -akselia pyöräyttämällä pitäis ketjujen kiristyä koska akselin holkit on epäkeskoisia ja sitte vain pulttien kiristys perää nii se on siinä
ketjujen kiristus tapahtuu löysäämällä hiukan taka-akselin kiinnityspaloja jolloin taka -akselia pyöräyttämällä pitäis ketjujen kiristyä koska akselin holkit on epäkeskoisia ja sitte vain pulttien kiristys perää nii se on siinä