HAWAI 200cc kokemuksia
Miten tuossa mahtaa olla ketjut kiristettävissä. Rasva nipat löytyy mutta taka-akselissa on mahdoton rasvata koska laakeri pukki on käännetty "ilmeisesti ketjuja kiriessä" . En siis saa laakeri pukkia kääntymään suosiolla.
Miten olette saaneet ilmattua neste puolen?
Kokonaisuutena olen ollut ostokseeni tyytyväinen, Eihän tuohon hintaan ihan kaikkea voi vaatia.
Renkaat on ainakin lumella ja jäällä todella pitävät. Pelottaa vaan autoilijat joilla ei ole pitoja lähellekkään yhtä paljon. Pari jarrut pohjassa viereisellä kaistalla punaisia päin ajanutta autoa on saanut risteyksissä katsomaan varalta peileihin.
Miten olette saaneet ilmattua neste puolen?
Kokonaisuutena olen ollut ostokseeni tyytyväinen, Eihän tuohon hintaan ihan kaikkea voi vaatia.
Renkaat on ainakin lumella ja jäällä todella pitävät. Pelottaa vaan autoilijat joilla ei ole pitoja lähellekkään yhtä paljon. Pari jarrut pohjassa viereisellä kaistalla punaisia päin ajanutta autoa on saanut risteyksissä katsomaan varalta peileihin.
Joo se keskiö pyörii epäkeskoisesti taka-akselin ympärillä. avaat vaan ne kaksi mutteria siitä keskiön takapuolelta ja työnnät esim. ruuvarin takarattaan reijästä keskiön sisään ja tuuppaat samalla mönkkäriä eteenpäin. Kiristys ei kyllä ole kovin aiheellista koska ketjunkiristin pitää ne sopivalla kireydellä,, paitsi jos se puuttuu. Ilmauksessa ei ole ihmeempää konstia mutta ei myöskään koskaan ongelmia. Nesteet säiliöön ja käsin pumppaa letkusta jolloin neste lähtee kierämään. Kun ei enää mene käsin niin sitten vaan häkötin käymään ja loput ilmat tulee ulos ja nestettä pitää tietyst lisätä samalla.
Moni on purkanut taka-akselin rakennetta, joten luulisin että kysymykseen löytynee vaustaus täältä. Onnistuuko helpolla vaihtaa takarattaan ja takajarrun puolet, eli ratas oikealle puolelle? Meneekö niinkin helposti että kääntää taka-akselin toisinpäin, ja tekee jarrusatulalle vaan kannakkeen? Vai onko peräti levyn ja rattaan kannakkeet identtiset akseleilla?
Mistään en myöskään pulttijakoa ole löytänyt, jostain pitäisi katsella hyvännäköiset aluvanteet?
Olen ajatellut hankkia tälläisen laitoksen, mutta moottori vaihtuu heti johonkin kunnon voimistelumalliin. Esim KTM/BMW koneissa on oikealla puolella veto.
Mistään en myöskään pulttijakoa ole löytänyt, jostain pitäisi katsella hyvännäköiset aluvanteet?
Olen ajatellut hankkia tälläisen laitoksen, mutta moottori vaihtuu heti johonkin kunnon voimistelumalliin. Esim KTM/BMW koneissa on oikealla puolella veto.
-
- Noppeli
- Viestit: 10
- Liittynyt: 13 Maalis 2007 15:54
-
- Noppeli
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 17:01
Jaahas, näyttäs että tänään saan omani hakea Wihoselta.. Comanche "merkkiä" näytti tarrat olevan ja keltaisia versioita oli vaan tarjolla.
Ikävä homma tuossa oli että tyyppihyväksyntä tai mikälie on kesken, eli rekisteröinti paprut saa n. kuukauden päästä
eli ei ole byrokratian mielestä 1:1 samaa mallia kuin edellinen erä.
Ikävä homma tuossa oli että tyyppihyväksyntä tai mikälie on kesken, eli rekisteröinti paprut saa n. kuukauden päästä

Juu ja ei.. eri tehtaan vehkeitä eli eri tyypitykset. Pyydä Keskisiltä EEC tyyppihyväksyntäasiakirjat ni selviää sullekkin. Pelkästä COC:stä ei selviä. Niitä on lähes samoja ainakin neljällä eri valmistajalla.. hinnat ja laatu vaihtelee. Olen kyl tänne muutamaan kertaan jo tarkankin selvityksen näistä valmistajista kirjoitellu ja haulla varmaan löytyy. Ajoneuvohallinnon sivuilla on muuten kaikkien nähtäviltä näiden kaikkien mallien maahantuojatkin ja ilmoitetut ovh. hinnat joiden perusteella ajoneuvovero on maksettu. Ei TL mallin tietoja ei löydy mut valmistajia on vielä paljon enemmän.
Viimeksi muokannut Jorkki, 22 Maalis 2007 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän se noinkin on mutta, suurimmaksi osaksi täysin sama laite.Jorkki kirjoitti:Juu ja ei.. eri tehtaan vehkeitä eli eri tyypitykset. Pyydä Keskisiltä EEC tyyppihyväksyntäasiakirjat ni selviää sullekkin. Pelkästä COC:stä ei selviä. Niitä on lähes samoja ainakin neljällä eri valmistajalla.. hinnat ja laatu vaihtelee. Olen kyl tänne muutamaan kertaan jo tarkankin selvityksen näistä valmistajista kirjoitellu ja haulla varmaan löytyy. Ajoneuvohallinnon sivuilla on muuten kaikkien nähtäviltä näiden kaikkien mallien maahantuojatkin ja ilmoitetut ovh. hinnat joiden perusteella ajoneuvovero on maksettu. Ei TL mallin tietoja ei löydy mut valmistajia on vielä oaljon enemmän.
Maahantuojana tiedän asian hyvin.

Re: moi
Keulii hiekalla ja asfaltilla.... keulii niin pitkälle kun tahtoo, istualtaan, seisten, jalat ohjaustangon yli... menee kahdellapyörällä, myös sivuttainViltsu92 kirjoitti:whizz on ehdottomasti parempi!!!! ja muuten keuliikiin mutta ei tasaisella hiekalla mutta asvaltilla kyllä

*** http://www.pgo.fi ***
Polaris Scarmbler GNCC
Polaris Scarmbler GNCC
Re: moi
Keulii hiekalla ja asfaltilla.... keulii niin pitkälle kun tahtoo, istualtaan, seisten, jalat ohjaustangon yli... menee kahdellapyörällä, myösBoss kirjoitti:Viltsu92 kirjoitti:whizz on ehdottomasti parempi!!!! ja muuten keuliikiin mutta ei tasaisella hiekalla mutta asvaltilla kyllä
sivuttain

Eiköhän nuo kaikki kiinalaiset tule samasta tehtaasta.... joten aika "tasalaatuista" tavaraa sieltä tulee. Ja kun hintaa katsoo niin ei voi vaatia kovin paljoa. Kunnon mönkkärin kunnon takaiskari maksaa samanverran kun kiinalainen koko mönkäri. Kivoja leluja.... mutta vain leluja

*** http://www.pgo.fi ***
Polaris Scarmbler GNCC
Polaris Scarmbler GNCC