Riittää kiristysvara hyvin. Itellä oli sama ongelma, nappasin lenkkiparin pois ja sitten vielä toisen kun pienemmän rattaan asensin. Itellä tosin ongelma kun ei meinaa saada oikeaan kireyteen millään, tosi helposti menee liian kireän tuntuseksi, milleistä kiinni kun säätää...swordfish kirjoitti:Osaakohan muuten kukaan kokeneempi kertoa että kuinka paljon tuolla ketjujenkiristys epäkeskolla on vaikutusta... mietin vaan että uskaltaako pätkästä yhden lenkin pois ketjuista kun kiristysvara ei tällä hetkellä riitä ja säädöt on "tapissaan" ja ketjut hankaa silti melkein haarukkaan alapuolelta. Jos pätkäsen lenkin pois, niin yltääkö ketjut enää kiinni vaikka säädöt olisi minimissään? ..täytyy vain varmaan kokeilla
Siis tä?villetre kirjoitti:Kauan odotettu kytkinvaijeri saapui menopelimarketista ja yllätys,yllätys pikkusen oli lyhyt... Voi prkl!!! No hirvikauppa toivottavasti toimittaa oikean vaijerin. Oikea vaijerin pituus siis kaikkinensa tuon 128cm ,kannattaa tarkistaa. Kyllä nyt kyrpii-jäi ajelut sikseen tältä erää. Vielä kun kelitkin suosii,ainakin tampereeella ...
Tilasitko ihan tuolta sivuilta, vaiko sähköpostilla?swordfish kirjoitti:Minulle tuli ainakin ihan normaalina postipakettina loppumatkan.. siis lappu tuli kotiin ja postista sai käydä noutamassa...jahve3 kirjoitti:Millä kuljetuksella roinat tuli, akx-sport:ilta?
Harmittaa sun puolesta.villetre kirjoitti:Vaijeri oli lyhyt kokonaisuudessaan varmaan 10cm.. Olisi toki voinut pistää kulkeen pakoputken alkukäyrän vierestä mutta vähän turhan kuuma paikka.. Mittasin vanhan ja se oli sen 128 cm päästä päähän.. pesä sanon mä. Eli eihän tuo ollut lähelläkään kun vertasin ebayn ilmoitukseeen. Ja ilmoituksessahan oli bashanin vaijeri JA sen mitat...![]()
![]()
![]()
Eli mistä lie tuo vaijeri. Koitin soittaa vielä että saisin palautuksen aikaiseksi niin eipähän siellä vastattu edes.. Klo oli ehkä noin 15.. Jos täällä työmaalla jättäisi puhelimeen vastaamatta tuohon aikaan niin kovat olisi sanktiot.Eipä ihme että näitä "marketteja" tulee ja menee. HUOH.
Tilasin sivujen kautta, mutta varmistin sitten sähköpostilla että kaikki meni oikein... tahtoi nimittäin olla pieni kielimuuri sivuston kanssajahve3 kirjoitti:Tilasitko ihan tuolta sivuilta, vaiko sähköpostilla?swordfish kirjoitti:Minulle tuli ainakin ihan normaalina postipakettina loppumatkan.. siis lappu tuli kotiin ja postista sai käydä noutamassa...jahve3 kirjoitti:Millä kuljetuksella roinat tuli, akx-sport:ilta?
Edit: Pitäs uus putki tilata, kun putki on tyhjä niin pitää hirveetä meteliä.
On Kingstone merkkiset nuo ensiasennusrenkaat. On olleet yllättävän hyvät kun katsastusta varten ostin ja alla olleet nyt koko ajan, MUTTA. Just äsken huomasin, että toinen takarengas on kulunut todella pahasti ja vielä eri kohdista, eli pintaa on enemmän tai vähemmän riippuen mihin renkaan pyöräyttää. Kaikki muut kolme rengasta on vielä uuden karheat. Tämä vois selittyä sillä, että tuo kulunut rengas on halkaisijaltaan isompi kuin toinen takarengas ja se selittäis myös tuon mystisen puoltamisen, joka tuli renkaiden ja raidetankojen vaihdon jälkeen. Huomenna pistän taakse kyllä taas Maxxikset. Joskohan puoltokin häviäis.villetre kirjoitti:Kelit kyllä suosis nyt.. Noh,mauritstuotteelta löytyy vielä tuolta huuto.netin puolelta aikas lailla tavaraa. Ja ihan kohtuu hinnalla. Odotellaan siis vielä tovi... Onko ne huonot ensiasennus renkaat jotkut kingstone tms merkkiset? Mulla jotkut tuollaiset on.Ei kyllä huvittaisi noita vanteille pyörittää jos nuo ovat ihan peet...
Mun kampe on oranssi mustilla osioilla ja olen kyllä sitä mieltä että tuossa muovissa pysyy kohtuu huonosti maali( olen kyllä lähellä autonmaalausalaa).Siksi olen ajatellut teipata/teippauttaa nuo mustat osiot uusiksi kun on kanssa vähän kulumajälkiä pinnassa. Nuo nykyajan teipit ovat muuten superkestäviä ja saa jos jonkin näköistä. 3M:n hiilariteippi voisi näyttää hyvältä mönkijässä..
Nissan Micra k11:sen alapallo näyttäis olevan just se sopiva. Jos oikein ymmärsin niin vielä 1.0-1.5 litrasen version. http://www.stixe.de/index.php?artid=33jahve3 kirjoitti:Nyt on tehty omatekele DB killeri ja laitettu villat änkkäriin. Tänään ois tarkotus taka laakerit vaihtaa. Eikö kellään oo tietoa kestävimmistä alapalloista?