Teretulemast!valexi kirjoitti:Morjensta!
Täälläkin uusi STIXE kuski ilmoittautuu remmiin (iloiseen?)
Tarkotus olisi tuota omaa vähän piristellä. Entinen omistaja on tuota jo mukavasti laitellut, mm.
- Putkisto tehty paksummasta tavarasta alusta asti ja moottoripyörän änkkä.
- Metallinen imukaula kaasarille
- Kaasarina Keihin, 28mm?
- Jäähdytysjärjestelmä tehty uusiksi, se orkkiskenno viskattu kuikkaan.
- Ratastettu
Tarkotus olisi laittaa vielä parempi kaasari, kansityöt ja viri-cdi boksi.
1) Kansihommista kysyisin, että jos siistii kanavat ja ottaa millin pois, niin onko teillä kuvaa mihinkohtaan pitää laittaa ne 1mm prikat ettei venat hakkaa mäntää?
2) Ilmeisesti kiihdytyspumpullinen kaasutin olisi paras, 34mm? Olisko teillä jotain merkkiä mikä ainakin käy tuohon vehkeeseen.
3) Viri CDI boksista onko kellään kokemusta? Mielessä olisi Stoewerin: http://www.stoewer-quad.de/Parts-CDI-Racing-STIXE
Aina mukavaa, että uusia Shinukkaharrastajia tulee mukaan keskusteluun. Jos et ole jo, niin aika pitkälti tätä ketjua kannattaa taaksepäin lukea. Ite kun tulin mukaan luin koko ketjun alusta loppuun, tuolloin tais olla 120 sivua matskua. Todella mielenkiintoinen lukupaketti!
Paljon havainnollisia kuvia ja tietoa loytyy myös stixe.de -sivustolta. En itsekään osaa saksaa, mutta päättelemällä ja vaikka kääntäjällä pääsee pitkälle

1) Ite en ole kannen kanssa pelaillut, mutta tässä enempi tietoa aiempaa ketjusta:
2)Kaasuttimista oli verrattain vähän aikaa sitten jotain keskustelua, selaa ketjua vähän taaksepäinsprint kirjoitti: Kun itse ton tein stxe malliin niin laskun jälkeenkin venttiileiden ja männän väliin jäi tilaa ihan kivasti eikä edes syvennyksiin saakka yltäny. Itse laitoin keinuvipujen kiinnituksen alle 1mm korotuksen, jotta työntötankojen kulma ei kärsisi. Voisin veikata että kun kantta on laskettu ja venttiileitä ei säädetty niin venttiilit ei mene kiinni ollenkaan. Kokeileppa ensin säätää venttiilit..
3) Viribokseistakaan ei ole omakohtaista kokemusta, eikä tule. Monet kertonu, että ei mitään käytännön hyötyä, poistaa rajoittimen ja kone kiertää hyvin, mutta ei väännä sen kummemmin. Vieläpä ollu joillakin käynnistysongelmia viriboksin jälkeen... Sen sijaan mm.Villetre viimeisimpänä teki "sytkämodin", jossa sytytystä aikaistetaan rälläkällä

Tässä ollaan asian ytimessä!valexi kirjoitti: Mukavahan näitä on laitella ja jos jotain hajoaa, niin korjaa sitten vahvemmilla osilla, ettei ainakaan se osa enää hajoa!
