Tälläselt siis oma peli näyttää.. Kuvat by (c) Marko. (N95).
Videot by (c) Marko. (N95)
Pahoittelen kuvien kokoa!

Sori kun kysyn mutta tarkoitatko sä sillä PULLOLLA iskarin lisäsäiliötä missä on OIKEA ISKARIKAASU? Ja jos tarkoitat niin millä sä olet sen mitannut?LateX kirjoitti:Mites nuo etuiskareiden säädöt oikein toimii?
Tuskin missään on kaasuiskarin säätö FAQ:ta? Yritin jo hakuakin, mutta kaasuiskareista ei juuri keskustelua ollut. Tuskin Shineray on ensimmäinen josta löytyy näin monipuolisesti säädettävä alusta? (Jos noi säädöt oikeasti edes toimii)
Sinne "pulloon" saa toki ilmaa, mutta millä välillä tuon paineen pitäisi siellä olla? Nyt siellä on 2bar toisessa ja kolme toisessa.
Jousen esikiristys on selvä homma, mutta nuo iskarin ylä- ja alapäässä olevat ruuvit ovat lieviä mysteereitä. Molemmista löytyy maininnat S ja H eli Soft ja Hard ja toinen kai vaikuttaa paluu-vaimennukseen ja toinen meno-vaimennukseen, eikö? Mutta kumpi kumpaan?
Lisäksi minulla toisen iskarin alaruuvi on jumissa (täytyy kai vaihtaa takuuseen)
Tää Shineray keskustelu on kyllä ihan väärässä paikassa. Jos Comanche roadsteria ei oteta huomioon, niin onko mikään muu mönkijä vähemmän crossi kuin 250 STIXE?
. Okei on niitä muitakin "citi" mönkijöitä ja kuvista päätellen on näillä menty leivässä maastossakin ja uitettukin hieman.
Mulla tuntuu takaratas ja jarrylevy ottavan maahan melkein asvaltillakin.
No voi kyljys sentäänMOH85 kirjoitti:sama, huomasin jossai vaihees ettei pyöri vaik 90 astet ni ku koski noihi johtoihi ni alko pyörii..jaakkima kirjoitti:Kerrankin sain koneen pysymään viileämpänä niin tänään se keitti.Perskeles kun on näköjään flektin johdoissa vikaa, heiluttelin johtoja ni johan toimi. Kolvaamaan pitää näemmä käymään.
Meinaako joku muukin kuin minä ajaa talvella Shinukalla ? Meinasin et minkälaisia talvirenkaita olette ajatellu ? Toi talvi kun pukkaa niin pirun nopiaa
Olen ajanut monta vuotta kilpaa moottorikelkalla ja säätäny ns:(SIMMITTÄNY) noita iskareita todella paljon. Voin sanoa et älä ihmeessä laita sinne itse ilmanpainetta!!! Jos laitat niin niistä tulee entiset iskarit...LateX kirjoitti:Juu tarkoitan, se "pullo" on se (mulla)keltainen iskarin yläpäästä alaspäin lähtevä lisäsäiliö. Sen alapäässä on (mulla)pinkki venttiilinhattu jonka alta löytyy ihan normaali venttiili. Tuosta mittasin auton rengaspainemittarilla noi 2 ja 3 baria.
Uskoisin että tuota ilmanpainetta säätämällä voisi saada vaimennuksen pintakovuutta/-pehmeyttä säädettyä. Tarttis varmaan joskus tuokin testata.
Pitäisi myös opetella vastaamaan lainaamalla edellistä vastausta. Noh, yritetään ensi kerralla.
Ok, kiitoksia, hyvä tietää, en laita ilmaa.Miguel kirjoitti:Olen ajanut monta vuotta kilpaa moottorikelkalla ja säätäny ns:(SIMMITTÄNY) noita iskareita todella paljon. Voin sanoa et älä ihmeessä laita sinne itse ilmanpainetta!!! Jos laitat niin niistä tulee entiset iskarit...LateX kirjoitti:Juu tarkoitan, se "pullo" on se (mulla)keltainen iskarin yläpäästä alaspäin lähtevä lisäsäiliö. Sen alapäässä on (mulla)pinkki venttiilinhattu jonka alta löytyy ihan normaali venttiili. Tuosta mittasin auton rengaspainemittarilla noi 2 ja 3 baria.
Uskoisin että tuota ilmanpainetta säätämällä voisi saada vaimennuksen pintakovuutta/-pehmeyttä säädettyä. Tarttis varmaan joskus tuokin testata.
Pitäisi myös opetella vastaamaan lainaamalla edellistä vastausta. Noh, yritetään ensi kerralla.
no sepäs meni putkeenMiguel kirjoitti:http://www.minimotoracing.fi/images/200 ... percdi.JPG
Tilasin tuon Boxin ja (kuului et Box ja ampui savut pihalle CDI boxista) Liittimet kyl kävi ja liikkeessä sanottiin et käy mut toisin kävi.. No olipahan 63egen kokeillu!
kai siitä ny rahat saa takas.. eikös siinä oo joku kuluttajasuojalaki takana. ja kerran sanoivat et sopii. tai sit ainakin ehjä tilalle..Miguel kirjoitti:http://www.minimotoracing.fi/images/200 ... percdi.JPG
Tilasin tuon Boxin ja (kuului et Box ja ampui savut pihalle CDI boxista) Liittimet kyl kävi ja liikkeessä sanottiin et käy mut toisin kävi.. No olipahan 63egen kokeillu!