Lähinnä juuri tämä kasaaminen pelottaa.

ja se mitä purkaessa onnistuu hajottamaan. Olen käyttänyt tuota nimeämissysteemiä jo pienemmissä projekteissa, koska sama vika, että ei voi muistaa. Ja kun yleensä eteen saattaa tulla silti jotain ongelmaa, että vaikkapa kasausjärjestyksellä onkin väliä ja kuten usein onkin, niin sehän siinä vähän voi tuoda eteen ongelmia. Ja yllätyksiähän joskus tulee, jokin ei vain mene paikalleen vaikka helposti lähti irti. Tai muita vastaavia juttuja. Kai siihenkin puoleen saisi sitä varmuutta kun vaan uskaltaisi lähteä.
Nythän tuossa on tuo ongelma, että siellä oikealla puolella moottoria vesipumpun alla on se pieni reikä joka paljastaa vuotaako vesipumpun tiiviste. No minulla on tästä valuttanut öljyä (ei haitattavasti) pari vuotta kohta. Takanahan on (mielestäni) välitila (ks tekstiäni pidemmälle todennäköisesti ihan öljytila), jossa varmaankin menee akseli läpi joka pyörittää vesipumppua ja öljypumppua, jos olen oikein ymmärtänyt.
Samassa (ei muuten olekaan välitila vaan öljytila jonne mittatikkukin tulee jos kuvaan 2 ylhäältä on luotettava: (
http://www.stixe.de/index.php?artid=159).
Kuvassa 3 ylhäältä (
http://www.stixe.de/index.php?artid=159) vasemmalla kytkimen paineasetelma. Olen aiemmin olettanut tämän tilan (vesipumpun ja öljypumpun välissä) olevan kuiva alue, jossa ei nestettä eikä öljyä kuulu olla. Kuvien mukaan näin ei ole, joten todennäköisesti öljy vuotaa rattaan takaa joka on kytkimen asetelman oikealla puolella (Kuva 3 ylhäältä oikea alareuna) tai tosiaan vesimpumpun tiivisteen kautta (kuva 2 ylhäältä "schaufelrad welle" vasen reuna.) Tästä osasta lähtee myös putki alareunaan, jossa todennäköiseti on alussa mainitsemani reikä.
Ymmärsittekö jotain..

tämä on päätelmäni, saa korjata jos tietoa on. Minulla ei ole siis kuitenkaan menneet nesteet ja öljyt sekaisin, joten en ole siksi lähtenyt purkamaan, kun ei ole lisääntynyt se vuoto, vaan on ihan rätillä pari kertaa viikkoon pyyhittävä.