
Omasta petti joskus polttimon kiinnitys ja sulatti umpion muovit sisältäpäin, takuunaikana onneksi

Tätä piti ihan luntata omista vanhemmista postauksista, elikkä 50 tyhjäkäyntisuutin, 120 pääsuutin, luistin neula alimmassa mahdollisessa asennossa, eli prikka ylhäällä ja tyhjäkäynti säädetty korvalla sopivaksi, kaasarin pohjan seosruuvi varmaan jottain 2 kierrosta auki, hankala laskea kun on niin vaikeassa paikassa kun kuuman pakoputken yli pitää pihdeillä kiertää...jahve3 kirjoitti:Rapsu
Minkälaiset säädöt sulla on kaasarissa?
Ite oon pariin otteeseen joutunu tyhjäämään järjestelmän, (eka kerta nesteiden vaihto, toka kerta kun otin moottorin irti) ja ilmannu silleen, että ottanu vaan irti sen sylinterin taakse menevän letkun (sen paksun, ei ohutta), pistäny sen korkealle ja lisänny nestettä, kunnes sylinterin takaa lorisee. Sitte laskenu letkua notta sieltäkin tulee ja sitte vaan letku kiinni. Ja tarkistellu sitte vähän nesteen määrää, mutta ei ole tarvinnu lisätä. Lämmöt ajossa 60-65, ruuhkassa 75-80.jahve3 kirjoitti:Sain mönkijän nippuun. Muuten toimi mahtavasti, mutta lämmöt 3km jälkeen pyöri 98 aseteessa. Pitää varmaan ilmata tuo jäähdytys järjestelmä?
Hyvältä näyttää. Kattelen just youtube videoita aineesta.plosokameli kirjoitti:Aika mielenkiintoinen tuo Plasti dip, mitenkähän toimisi rungon ruostumisen ehkäisijänä. Jos siis ruosteet saa ensiksi pois. On näköjään jälleenmyyjien tavaraa nykyisin, eliei saa tilattua suoraan.