Irrotin nuo ohjaustukivarret tuolta renkaan päästä ja yllätyksekseni (not) huomasin, että ne on nuo ylä ja alapallot jotka on Kiinalaista laatua ja pirun jäykät. pitää yrittää etsiä jostain tarvikeliikkeestä sopivat nivelet ja vaihtaa vähän laadukkaampiin. Ohjausakseli pyörii ihan kevyesti nuo tukivarret irrallaan. Eihän noissa alkuperäisissä ole edes kunnon rasvaa sisälläKimi kirjoitti:Kokeile piruuttas säätää aurauskulmat aurauksen puolelle. Mulla oli vähän samaa onkelmaa tuon ohjauksen kanssa, ja nyt kun säädin kulmat auraukselle, niin ainoa mikä tuntuu kankealle, on kuski.jayjay70 kirjoitti:No se on tuo entien omistaja koristellu sitä ja kyllähän tuo asiaan vihkiytymättömille menee kuin väärä rahaJJP kirjoitti:Miksi siinä lukee KTM?
Auttaiskohan ohjaukseen kapeemmat pyörät?!Luulisi keventyvän huomattavasti...
Ohjaus tai sen raskaus ei ole renkaista kiinni vaan tuo ohjausakselin on jotesakin jäykästi rakennettu. alapäässä on ihan rasvanippa ja jonkilainen laakeri, mnutta yläpäässä sellainen kuminen holkki joka ilmeisesti takertaa.
