Pääsääntöisesti Camberit liikkuu 0,5-3 astetta miinuksella ja Caster jossakin 7-11 asteen huitteilla riippuen onko kyse mönkijästä vai autosta, onko kaksi vai neliveto, ajetaanko asfalttia vai soralla tai maastossa ym ym. Casterilla saadaan muutettua ohjauksen "tarkkuutta", ohjattavuutta mutkissa sekä muutettua ohjauksen "agressiviisuutta". Casterilla on aika suuri vaikutus ajettavuuteen ja suuntavakauteen, jos Casteria on liian vähän niin ajo on levotonta ja haukkailevaa. Yläpallonivelen pitäisi olla alapalloa hieman taaempana, Casterin saat karkeasti mitattua vaikka suorakulmalla ja astemitalla.
Se että Camber on plussalla muuttaa niin paljon laitteen ajo ominaisuuksia että toivottavasti ei joudu yllättävään ääritilanteeseen kuten väistöön kovassa vauhdissa. Käytös menee aika arvaamattomaksi äärirajoilla ja sitten kukkerpallin jälkeen ihmetellään miksi mä olen sairaalassa. Jos välttämättä haluaa Camberit noinkin paljon plussalle niin kannattaa ehdottomasti käydä suljetulla alueella ajamassa ja etsimässä äärirajat että tietää miten peli käyttäytyy niissä.
Camberit plussalla saattaa vähän rauhoittaa ohjausta ja siitä saa helposti valheellisen tunteen että "nyt on hyvä vetää", levottomuus haetaan pois muualta kuin Camberia muuttamalla plussan puolelle koska esimerkiksi renkaat ei toimi silloin optimaalisesti jos se lepää ulkosyrjällään. Silloin kun rengas koskettaa maahan pelkällä ulkosyrjällä niin kaarteissa renkaan pitopinta-ala jää erittäin pieneksi ja ääritilanteissa rengas alkaa "sortamaan". Yksinkertaisesti rengas ei kokonaisuudessaan toimi kaarteissa positiivisella Camberilla.
Perus säädöiksi voisin ajatella Caster n.9 astetta, Camber edessä 1,5 astetta miinuksella ja auraus/haritus nollilla +-10mm. Noita sitten hiromalla voisi löytyä oikeat säädöt tai sitten ei
Ensin säädetään Caster, sitten Camber ja viimeisenä auraus.