yleistä GOES 450X
- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: yleistä GOES 450X
Mistä löytyy ulosvetäjä magneetolle??
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23 Loka 2014 11:07
- Mönkijä:: Goes 450X -08vm
- Paikkakunta: Kuikka
Re: yleistä GOES 450X
Goesi se vaan mennä ryskyttää.. Välillä vähän nyppii korkeammilla kierroksilla ja putki paukuttaa perkeleesti moottorijarrulla
EI HAITTAA
Aivan todella maukas laite kun on kunnon piikit näin talvellakin! Paljon mukavampi ajella piikeillä kuin slikseillä kesällä...
Leimausaika kuitenkin lähenee joten tein ratkaisun että tilasin uuden Leo Vincen X3 sliparin. Saa äänet kuriin ja toivon mukaan vähän muutakin hyötyä irti.
Startin kanssa pientä ongelmaa: Ei sano napista välillä yhtään mitään... Aikansa kun käyttää virtoja pois ja yrittää uusiks niin alkaa napsumaan ja starttailemaankin samantien. Hyvin lähtee käyntiin kyllä kun vaan pyörähtää. Ilmeisemmin startin releessä hapettumaa tai itse napissa. Täytyy tänään vähän mittailla että saa konttorilla ukko sen käyntiin...
Mikäli sliparin vaihto vaikuttaa merkittävästi käyntiin täytyy perehtyä kaasariin tarkemmin ja ostella suuttimet valmiiksi kun eivät paljoa maksa.
Samalla myös alkuperäisen vaahtomuoviputsarin tilalle voisi katsella vaparin. Ehdotuksia mallille?
Heittäkääs linkkejä mistä saisi hyvän suutinsarjan?
Naapurista löytyy kyllä tietotaito säätämiseen, täytyy vain hitsailla mutteri putkeen että saa lambdan kiinni ja tilata valmiiksi osat..

Aivan todella maukas laite kun on kunnon piikit näin talvellakin! Paljon mukavampi ajella piikeillä kuin slikseillä kesällä...
Leimausaika kuitenkin lähenee joten tein ratkaisun että tilasin uuden Leo Vincen X3 sliparin. Saa äänet kuriin ja toivon mukaan vähän muutakin hyötyä irti.
Startin kanssa pientä ongelmaa: Ei sano napista välillä yhtään mitään... Aikansa kun käyttää virtoja pois ja yrittää uusiks niin alkaa napsumaan ja starttailemaankin samantien. Hyvin lähtee käyntiin kyllä kun vaan pyörähtää. Ilmeisemmin startin releessä hapettumaa tai itse napissa. Täytyy tänään vähän mittailla että saa konttorilla ukko sen käyntiin...
Mikäli sliparin vaihto vaikuttaa merkittävästi käyntiin täytyy perehtyä kaasariin tarkemmin ja ostella suuttimet valmiiksi kun eivät paljoa maksa.
Samalla myös alkuperäisen vaahtomuoviputsarin tilalle voisi katsella vaparin. Ehdotuksia mallille?
Heittäkääs linkkejä mistä saisi hyvän suutinsarjan?
Naapurista löytyy kyllä tietotaito säätämiseen, täytyy vain hitsailla mutteri putkeen että saa lambdan kiinni ja tilata valmiiksi osat..
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23 Loka 2014 11:07
- Mönkijä:: Goes 450X -08vm
- Paikkakunta: Kuikka
Re: yleistä GOES 450X
Starttivika löytyi kytkimen yhteydessä olevasta mikrokytkimestä.. oli vääntynyt huonoon kuntoon...
Re: yleistä GOES 450X
Tervehdys tänne!
Tuo seisontajarru kun on ilmeisesti katsastusvaruste näissä vempeleissä niin onkos kukaan korvannut tuota alkuperäistä systeemiä millään?
Omasta on vaijeri risa ja tuo takasatulan linkkukin on melko nihkeän oloinen...
Tuo seisontajarru kun on ilmeisesti katsastusvaruste näissä vempeleissä niin onkos kukaan korvannut tuota alkuperäistä systeemiä millään?
Omasta on vaijeri risa ja tuo takasatulan linkkukin on melko nihkeän oloinen...
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23 Loka 2014 11:07
- Mönkijä:: Goes 450X -08vm
- Paikkakunta: Kuikka
Re: yleistä GOES 450X
Moro,
Käytin ite leimalla niin ei se sitä edes yrittäny laittaa päälle.. Toimii kyllä itellä mutta en sitä osaa edes käyttää... Ihan yhtä sonta systeemi kuin pakin hiplaaminen
Käytin ite leimalla niin ei se sitä edes yrittäny laittaa päälle.. Toimii kyllä itellä mutta en sitä osaa edes käyttää... Ihan yhtä sonta systeemi kuin pakin hiplaaminen
Re: yleistä GOES 450X
Joo, eipä tuota varmaan kaikki katsurit osaa kaipaillakkaan mutta tuossa omassa kikottimessa on jo viime leimalta maininta että "Käsijarrun kayttölaitteen liikematka liian suuri"tms... Täytyy varmaan jotain yleismallin fillarin vaijeria koittaa ettiä että sais edes leiman ajaks toimimaan, alkuperäsen hintaa/saatavuutta ei uskalla alkaa ees kyselemään 

-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23 Loka 2014 11:07
- Mönkijä:: Goes 450X -08vm
- Paikkakunta: Kuikka
Re: yleistä GOES 450X
Onko muillakin tuo pakin kytkeminen hankalaa? Tämä ruuvi kun tuppaa yleensä pyörimään vai tyhjää ja kun tuntee että se nappaa kiinni vaijerista niin sen oikean kohdan löytäminen on todella hankalaa että saa pakin silmään...
Re: yleistä GOES 450X
Ettei olis runko murtunut siitä pakkivivusta, ittellä ainakin kuumaliimalla elvytetty kasaan...
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23 Loka 2014 11:07
- Mönkijä:: Goes 450X -08vm
- Paikkakunta: Kuikka
Re: yleistä GOES 450X
Eli pitäisi toimia niin ettei pomppaa aina "yli" vaan kiristyy aina kun kääntää?
Re: yleistä GOES 450X
Jotakuinkin niin, ainakin tuossa omassa räppänässä. Tuossa omassa pitää myös muistaa kääntää vipua takasin päin ettei "pakkiasento" jää päälle, käsittääkseni tuhoaa vaihteet melko tehokkaasti...
Re: yleistä GOES 450X
Tervehdys
Tuli viikonloppuna haettua kömpijä taloon ja pääsihän sitä heti kärkeen remonttiakin tekemään kun ei sitten millään käyntiin.
On kyllä aika epäystävällinen korjattava kun kaikki on ahtaissa paikoissa esim kaasari ja tulppa jota ei meinanna saada vaihdettua. Tulppa oli sormi tiukkuudessa ja lopulta ei kipunaa antanu ollenkaan joten tilalle CR8e kun ei ollu ysiä paikallisen hyllyssä vaan tuntuuhan tuo toimivan. Vetely on kyllä huikeaa ja alkuun pisti jännittää kun ei meinaa tie riittää soralla. Ainakaan taakse ei kannata nojata vaan niin paljon paino eteen kun pystyy. Auttaskohan takapään jäykistäminen ominaisuuteen
Leimalle pitäs viiä samantien kun meni jo vanhaksi. Kahvan rajotin ja killeri putkessa varmaan riittää mutta ne raidetangot varmaan aiheuttaa hylsyn. Oliko jonkun auton tangot sopivat vai pitääkö hommaa unibalit ja niihin joku väli tanko teettää.. Motopowerin 68€ kpl tangot ei nyt ekana houkuta.
Ja se puolipuristin häirittee kun edellinen omistaja oli sitä mieltä että ei oo poistettu??? Paljonkohan tuohon operaatioon menee aikaa? Jos teettää jossakin kun ei harmainta aavistusta hommasta.
Tuli viikonloppuna haettua kömpijä taloon ja pääsihän sitä heti kärkeen remonttiakin tekemään kun ei sitten millään käyntiin.
On kyllä aika epäystävällinen korjattava kun kaikki on ahtaissa paikoissa esim kaasari ja tulppa jota ei meinanna saada vaihdettua. Tulppa oli sormi tiukkuudessa ja lopulta ei kipunaa antanu ollenkaan joten tilalle CR8e kun ei ollu ysiä paikallisen hyllyssä vaan tuntuuhan tuo toimivan. Vetely on kyllä huikeaa ja alkuun pisti jännittää kun ei meinaa tie riittää soralla. Ainakaan taakse ei kannata nojata vaan niin paljon paino eteen kun pystyy. Auttaskohan takapään jäykistäminen ominaisuuteen
Leimalle pitäs viiä samantien kun meni jo vanhaksi. Kahvan rajotin ja killeri putkessa varmaan riittää mutta ne raidetangot varmaan aiheuttaa hylsyn. Oliko jonkun auton tangot sopivat vai pitääkö hommaa unibalit ja niihin joku väli tanko teettää.. Motopowerin 68€ kpl tangot ei nyt ekana houkuta.
Ja se puolipuristin häirittee kun edellinen omistaja oli sitä mieltä että ei oo poistettu??? Paljonkohan tuohon operaatioon menee aikaa? Jos teettää jossakin kun ei harmainta aavistusta hommasta.
Re: yleistä GOES 450X
Leimalla tuli käytyä ja hylsy alapalloista. Motopowerila torstana tilatut pallot saapui klo17 ja pari tuntia myöhemmin olivat jo alla. Aamusta vois mennä näyttää konttorille kunhan saa käymään vehkeen hajos vissii taas tulppa. 50km kesti edellinen. Onko kaasarin kylessä oleva pyöreä ruuvi seos ruuvi vai tyhjäkäynnin säätö? Imukaula on halkeillu ajattelin korjata sen kumiliimalla. Seosmittari olis aika kova juttu näkis miten käy
- Hartsa24
- 4WD
- Viestit: 135
- Liittynyt: 29 Maalis 2010 06:40
- Mönkijä:: Hyosung 450 TE
- Paikkakunta: Vaasa
Re: yleistä GOES 450X
Seosruuvi sijaitsee kaasuttimen alla siellä kumikurkun lähellä, aika hankalassa paikassa on kun säätöä aattelee..lusiver kirjoitti:Onko kaasarin kylessä oleva pyöreä ruuvi seos ruuvi vai tyhjäkäynnin säätö?
Viimeksi muokannut cotcot, 29 Huhti 2015 07:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Muoks
Syy: Muoks
Re: yleistä GOES 450X
Kyselin tarjousta kustom raidetangoista ja noin 90€ kipale
Kumisuojatut cromo nivelet, tanko 20mm lentokone alumiinista
Olis sit viimesen päälle ja jatkossa 14€ nivel ilman suoja kumia. Orkkiksen hinta 68€ kpl.
Olisiko kiinnostusta lähtee kimppaan jos vähän sais hintaa tippumaan? Nämähän sitten saa omilla mitoilla eli käy muihinkin kun goes/hyosung
Kumisuojatut cromo nivelet, tanko 20mm lentokone alumiinista
Olis sit viimesen päälle ja jatkossa 14€ nivel ilman suoja kumia. Orkkiksen hinta 68€ kpl.
Olisiko kiinnostusta lähtee kimppaan jos vähän sais hintaa tippumaan? Nämähän sitten saa omilla mitoilla eli käy muihinkin kun goes/hyosung