
Falmekin FORCE 400 PRO
Tarvitseeko siihen uuden tiivisteen kun sen avaa vai käykö vanha? ja jos on jotai hyviä vinkkejä mitä kannattaa tehdä siinä?.. pitänee vissiin katsoa et onko multa päässy löystymään kun on vähän sellaisia oireita et olis löystynyt..juhakone kirjoitti:Joo mulla on tuo toinen noista. Vika ilmeni toissapäivänä. Ajossa potki kakkosta ja kolmosta pois päältä, eikä vapaata löytynyt. Yön yli kun odotteli ni ei löytynyt muita vaihteita ku ykkönen ja vapaa.![]()
Jorkin ohjeiden perusteella aukaisin kytkimenpuoleisen kopan ja vian aiheuttaja löytyi ja oli tosiaan vaan löystynyt pultti..
Helppo homma öljynvaihdon yhteydessä tehdä.. Jos samoja oireita on ni jorkilta saa ohjeet ja voinhan minäkin neuvoa miten se tapahtuu.
onko siinä nopeusmittarin anturissa jotai "säätöä" vai mistäköhän johtuu kun välillä ottaa rajoittimelle jo reilusti alle 70kmh ja joskus näyttää ihan normaalia, luulisin ainaki?.. tänää kokeilin nii 88kmh mittarin mukaa, en tiiä oliko ihan oikeessa mut tuskin se varmaa pelkän WRP teharin kanssa kuljekkaan kovempaa?...
- juhakone
- 6WD
- Viestit: 301
- Liittynyt: 16 Loka 2006 09:23
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
- Paikkakunta: Iisalmi
Minä kasasin vanhalla tiivisteellä, kun se säilyi ehjänä. Ei ole vuotanut. ei siinä muuta kuin pultit auki ja pulttien järjestys mieleen ja kansi auki. Vaihde poljin irti ja polkimen akseli ulospäin, jotta pääsee löystyneeseen pulttiin käsiksi. Uusi pultti tilalle ja lukkoliimaa väliin.. Pultin saa mallin kanssa kiinnitystarvikeliikkeestä.
Onk muuten jossain välissä ollu juttua et koska niitä katteita ja vanteita pitäs tulla?
------ http://kuvablogi.com/nayta/892002/ -----
Minkä verran force400 omistajilla on tällä hetkellä kertynyt kilometrejä mittariin? Ja minkälaisia ongelmia on ollut matkassa? Vai onko mitään 
Kyselen kun olen nyt kahden vaiheilla maksaisinko 4000km ajetusta 2005 mallisesta 350 raptorista tonnin enemmän vai uskaltaako tonnin säästämällä siirtyä tähän jianshe raptoriin
Jotain uusia kuviakin tästä kampesta olisi taas kiva katsella...

Kyselen kun olen nyt kahden vaiheilla maksaisinko 4000km ajetusta 2005 mallisesta 350 raptorista tonnin enemmän vai uskaltaako tonnin säästämällä siirtyä tähän jianshe raptoriin

Jotain uusia kuviakin tästä kampesta olisi taas kiva katsella...

Aina roiskuu kun rapataan.
Taitaa olla ihan normi "säätöjä" nuo kömpijöillä yleisestikin ottaen mitä olen tätä forumia tässä selaillut.

Sullahan on hyvä vertailupohja liskon ja forcen välillä. Tietysti tuo 660 crossi on täysin eri vehje, mutta ajettavuuksien eroista tuleeko jotain mieleen? Jokaisella tietysti on omat mielipiteet, mutta kiinnostaisi kuulla tämäkinjuhakone kirjoitti:Yamaha Raptor 660r -01 (myyty)

- juhakone
- 6WD
- Viestit: 301
- Liittynyt: 16 Loka 2006 09:23
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
- Paikkakunta: Iisalmi
Joo tehoja ei voi edes verrata
Mutta force on huomattavasti etupainoisempi ja näin ollen rauhallisempi ajaa tiellä(jos ei olisi välystä ohjauksessa) Tuo forcen ohjausnivel hässäkkä on mielestäni parempi kuin yamahassa. Yhtä vakaita mitä tulee kallisteluun ja pellolla kurvailuun. Kumpikaan ei nouse helposti kahdelle pyörälle. Jousitus on käytännössä sanamlainen kummassakin ja forcessa paranisi huomattavasti iskareiden vaihdolla, mutta riittää tuo vakio alustakin satunnaiseen hyppimiseen ja tiellä ajeluun..
loppujen lopuksi yllättävän pienet ero hallittavuudessa ja ajo ominaisuuksissa. Kooltaan ja painoltaan ovat samaa luokkaa.

loppujen lopuksi yllättävän pienet ero hallittavuudessa ja ajo ominaisuuksissa. Kooltaan ja painoltaan ovat samaa luokkaa.
-
- 4WD
- Viestit: 208
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
- Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön
eiku siis tilausta vaan vetämään 

Seven months still to go...
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY