Falmekin FORCE 400 PRO
- juhakone
- 6WD
- Viestit: 301
- Liittynyt: 16 Loka 2006 09:23
- Mönkijä:: Arctic cat 650 v2
- Paikkakunta: Iisalmi
ja viimeks kun tilasin usasta tavaraa ni tulli+huolintakulujen kanssa tuli osat maksamaan suunnilleen saman verran euroissa ku dollareissa. Nyt tietysti kurssit on alempana.. Kaverilla on 350:ssä raptorissa just nuo osat. Testaan niitä omaani ja ilmoittelen, että onko niistä mitn hyötyä. Ainakin se raptori vetää alakierroksilla paremmin ja on kierrosherkempi 

Voisin varmaa mäkin lähtee mukaan tuohon tilaukseen jos ootte tilaamas...juhakone kirjoitti:Joo olikohan siinä boksin kyljessä olevassa numerosarjassa viimeinen kirjain x ni silloin oli rajoitettu??
En muista varmaksi. Luultavasti tuo rajoittamaton boksi on vaan "vakio" yksikkö ja ns. viri boksit on erikseen, jotka aikaistaa syttyä ja nostaa rajoitinta.
Tilataan porukassa pussillinen niitä ameriikasta, kun näyttäis jäävän viri-boksille ja viri-latauksen ohjausyksikölle hintaa 80€+huolintakulut?
linkki
Kannattaa vaan löysätä niitä anturin kaulalla olevia muttereita ja pyörittää pikkuseen kerrallaan (1/4 kierrosta) sitä anturia lähemmäs magneetteja. Välissä käy aina kokeilemassa..
Onko tuossa anturissa sitten kierteet ja myötäpäivään varmaa käännetään vai??..
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 04 Huhti 2008 23:00
- Mönkijä:: polaris sportman 500 x2 -07
- Paikkakunta: iisalmi
linkkua ootellessa
miokkelis tuli täässä tuota kampetta ootellessa kirjautua tänne....
aikas lailla tietoo löötyy... mie oon mukana J...kone tilaamassa jos sielt nyt jotain tuohon linhaihin löötyy....
aikas lailla tietoo löötyy... mie oon mukana J...kone tilaamassa jos sielt nyt jotain tuohon linhaihin löötyy....

kun ajat linhailla voit huihailla 

jorkki ilmoitteli että toi hsun kun on kuopattu ja uus firma on toi hyonsung, mutta eikö se oo sama lafka
hyonsung= h....sun
vai, loppuviimex kun pääsis maailman yritysten omistus oikeuksia pläräämään niin taitaa olla että yamahan johtoporras on se joka viimeisen sanan sanoo.
vai mitä on muut mieltä?
mitenkähän mahtaa tuolla hyonsunnilla olevan kun esim. öljy filtterin kannen sisä pinnalla oli valettuna toi hsun merkki, ei sinne taida mahtua kirjottamaan hyonsung.
hyonsung= h....sun
vai, loppuviimex kun pääsis maailman yritysten omistus oikeuksia pläräämään niin taitaa olla että yamahan johtoporras on se joka viimeisen sanan sanoo.
vai mitä on muut mieltä?
mitenkähän mahtaa tuolla hyonsunnilla olevan kun esim. öljy filtterin kannen sisä pinnalla oli valettuna toi hsun merkki, ei sinne taida mahtua kirjottamaan hyonsung.
Se Hyonsung on aiemminkin ollu valmistaja mut ei myyjä. Eli toi tehdas ei oo koskaan myyny kenellekkään muulle mitään paitsi HSUN:lle joka taas on myyntifirma ja myy ainoastaan Huansongin kamaa. No, ilmeisesti meni sukset ristiin takuuasioiden kanssa ja nyt niitä mönkkäreitä myy yks jos toinenkin treidaaja. Oon just solminu sopparin sen tehtaan kanssa mut joudutaan kaikki ne parannushommat tekemään uusiks kun nyt sit ei kuulemma oo ketään joka muistais mitä niihin meidän vehkeisiin muutettiin. Eli nyt siel on taas meidän heppu paikalla vääntämässä rautalangasta iitä muutoksia. Ilman niitä ei oo kovin kaksinen laite johtuen niistä monista lapsuksista joita ekassa erässä oli. Saan nyt viikolla tietää kontin lähtöpäivän ja silloin pystyn myös varmistamaan muutamille katteiden saapumisajankohdan. katteiden teippauksetkin piti tehdä uusiks.
Eikös sen cdi boksin saanu siihen samaan hintaan jos on ostanu forcen falmekilta, muistelen jorkin kirjoittaneen joskus aiemmin, jorkki korjaa jos on kuviot siitä muuttunu.. Onkos teillä jorkki niitä bokseja hyllyssä ja pitikös se alkuperäinen boksi sit lähettää teille vai saako sen pitää itellä, ajattelin tuota katsastusta kun eikös siinä ylity tehot jonkin verran et menee sit katsastuksesta läpi vai miten on?.. ei nyt ole ajan kohtainen mut kiinnostais vaan tietää.. Saatteko millon niitä levityskalikoita sinne ja onko teillä astimia ja wrp puskureita saatavilla vai tuleeko ne sit kun käyt siellä virossa?
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Voinhan sen rajottaa kaasuvivun ruuvillakin alle 15 kw:n tehoiseksi, jos sen boksin vaihdat.
On se kumma kun tuolta Jorkilta ei saa vastausta tuohon spacer saatavuuteen! Oon kysyny pari kertaa yv:llä mutta ei minkäänlaista vastausta. Jospa näin julkisesti sitte
Ymmärrän kyllä yrittäjän kiireet, mutta asiakkaitahan tässä oltais jos vaan vastauksen sais.
On se kumma kun tuolta Jorkilta ei saa vastausta tuohon spacer saatavuuteen! Oon kysyny pari kertaa yv:llä mutta ei minkäänlaista vastausta. Jospa näin julkisesti sitte

Ymmärrän kyllä yrittäjän kiireet, mutta asiakkaitahan tässä oltais jos vaan vastauksen sais.
CDI-boxin voi vaihtaa meillä veloituksetta siihen kiertävämpään ja se vanha tulee meille. Katsastuksessa tulee ongelmia jos penkitetään joskaan ei niitä tietääkseni missään penkitetä. Mutta joka tapauksessa laiton on enkä suosittele siksi kenellekkään. Boxeja on tulossa lentorahtina lisää ja voi olla vielä tällä viikolla meillä. WRP palikoilla on ollut ongelmana makaroonien käsittämätön hitaus. Ensin tehdään tilaus..odotetaan 2 viikkoa laskua joka todetaan vääräksi ja pyydetään uusi.. lasku tulee taas viikon päästä mutta siitäkin puuttuu rahti eli taas pyytämään uutta laskua jne. jne. no nyt ne ilmeisesti on jo kaikki Virossa eli kun nyt vaan pääsis käymään. Sain tällä viikolla ne suomessa teetetyt madalluspalikatkin ja näyttävät lähes samoilta kuin Jenkit eli hinta/laatusuhteeltaan pitäisi olla ok. vielä kun pääsisi jossain koittamaan livenä kun ei nyt ole mallimönkkäriäkään.
Niinhän sen voi mut onkohan miten hyvä idea, katastusmies sanoo et käännetääs vähän tota ruuvia ja katotaan sit uudestaan.. no se on sen ajan murhe jos sattuu edes olemaan enää koko mönkijää sillon..Jonska kirjoitti:Voinhan sen rajottaa kaasuvivun ruuvillakin alle 15 kw:n tehoiseksi, jos sen boksin vaihdat.