ostin pari viikkoa sit kyseisen mönkijän! hyvin toiminu! mut tänään laitoin käyntiin niin kuului pieni naputus.. venttiilit?? sammutin ja koitin uudestaan käymään, ei lähteny! kipinä ja bensan saanti katottu ja ne toimii.. voisko olla venttiilien välykset perseellään?? täytyy huomenna valosan aikaan kattoa..
mulla rupes venttiilit reistaamaan noin 3500km jälkeen. välys on oltava tiukka 10. hiukan liian tarkka noista välyksistä mutta epäilen että niistä johtuu. oisko tulppa mennyt niin ettei toimi paineen alla.
terve
kertokaas miten ootte ilmannu jäähdytys järjestelmän sen jälkeen kun on ollu kone osina,
onkohan siinä sylinterin ja kannen sivussa oleva pitkä pultti joku ilmaus ruuvi?
keula ylös eli jyrkähkö ylämäki riittää. penkki pois. vettä valmiiksi. kone käyntiin. pieni letku irti termostaatista (kaasarin vieressä) jonkun tovin kierrosta ja uutta nestettä syyläriin. kun nestettä tulee tasaisesti letkusta ni letku kiinni ja loppulisäys. ei ole ilmausruuvi se, ei.
oon kyl lukenu tän kokonaan. mut aattelin vaan et ku toi kuulostaa vähän hassulta tyyliltä.
mut pitää varmaan kokeilla sitä sit.
mulla olis yli määräinen imu kaula mikänkä oon tehny tolle mikunin kiihdytys pumpulliselle kaasarille, se ei oo mikään kaunis mut toimii. oliko jollain tilattuna sellanen kaasari?
paljos olikaan öljyn täyttö määrä? ku ohje-kirja on hukassa, et tietää paljon pitää ostaa öljyy..
0.8l öljytilavuus. olen otse tunkenut sen koko litran... jollain on mikuni 4-t kaasari kiinni ja ilmoitti että on hyvä ja kannattaa. itsekkin piti mut tiukalle menee rahat muutenkin kun pitää kaikki rahat aseisiin tunkea =). kesällä viimestään saatava se kaasar kii.
~3s. Laittaa käyntiin ja lisää nestettä, kun pinta laskee käydessä. Fiilistely on turhaa, jos käyttää vesijohtovettä ja tislatun veden käyttö on turhaa. Vedestä kuitenkin erottuu ilmaa vielä käytössä, eli jos lähtee fiilistelemään, on ilmaus syytä tehdä päivittäin seuraavan kuukauden ajan.