
Falmekin FORCE 400 PRO
täältä löytyy wrp putki, rajoittamaton boxi, 145 suutin ja k&n suodatin. ilman vasta tuulta ottaa mittarin mukaan reilu sata km/h, toki kun päältä löytyy 95kg lihaa/mössöö niin ei se sen enempää jaksakkaan. huomasin että tuo vapaa virta suodatin yhdistettynä hyviin säätöihin tuo ylävääntöä aika reippaasti jolloin varmaan isommalla eturattaalla jaksaa mennä. nyt kun mulla on 15 piikkinen niin kone kyllä huutaa armoa joten isomman sais laittaa...
napakasti märällä asfaltilla noi kendat luisuu... saapi olla varovainen, ainakin jos sattuu tukkirekka olemaan takana.
napakasti märällä asfaltilla noi kendat luisuu... saapi olla varovainen, ainakin jos sattuu tukkirekka olemaan takana.
-
- 4WD
- Viestit: 208
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
- Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön
Kyllä hyvältä näytti Kaskisen meno Forcella!
pistäkääs muutkin videota ja kuvia kehiin!
pistäkääs muutkin videota ja kuvia kehiin!

Seven months still to go...
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
Kiitoksia tuosta tiedosta... Olettekos ottaneet kokonaan pois sen kotelon siitä suodattimen ympäriltä vai miten??? Mulla se on vielä kotelossaan... Mulle on tohon vaihdettu raptorin alkup. suodin... En tiiä onko sekään sit kovin hyvä, mut on tossa ainakin tota suodatus pinta-alaa ihan kiitettävästi...maaku kirjoitti:täältä löytyy wrp putki, rajoittamaton boxi, 145 suutin ja k&n suodatin. ilman vasta tuulta ottaa mittarin mukaan reilu sata km/h, toki kun päältä löytyy 95kg lihaa/mössöö niin ei se sen enempää jaksakkaan. huomasin että tuo vapaa virta suodatin yhdistettynä hyviin säätöihin tuo ylävääntöä aika reippaasti jolloin varmaan isommalla eturattaalla jaksaa mennä. nyt kun mulla on 15 piikkinen niin kone kyllä huutaa armoa joten isomman sais laittaa...
napakasti märällä asfaltilla noi kendat luisuu... saapi olla varovainen, ainakin jos sattuu tukkirekka olemaan takana.
Mut kiitoksia tuosta tiedosta.. Pitääpä tossa tänään tai huomen nostaa tuo suodin asia pöydälle.. Oiskin tosi kiva, kun tolla sais vähän menohaluja...
Ei ois antaa seoksen säätö vinkkejä kellää???
Kulkine hakusessa
No johan... Mulla on kyl sit jotain pahasti pielessä...hakola kirjoitti:17 piikkinen eturatas, wrp:n putki ,150 suutin ja rajoitettu boxi niin force
kelaa mittariin 98km/h rajoitinta vastaan.

Kulkine hakusessa
Joo mulla toimii ihan hyvin toi 150 suutin, aikasempi suutin oli 145.nen. Vääntöä tuli ainakin lisää.En ole kerennyt vielä säätelemään kaasaria mitenkään . Tulppa on aika musta , et kyllä se ainakin ruokaa tuntuu saavan. Putkikaan ei ole pahemmin punottanut.No Fear kirjoitti:Ootteko miten saaneet toimimaa tuon 150 suuttimen? Olivat falmekilla kokeilleet mutta ei ollu toiminut, en tiiä sit olivatko miten "kunnolla" yrittäneet mut kummiski mutta te jotka olette niin miten?
Porasin vakio suuttimesta ton.Oletteko muuten miten pitkiä matkoja pääseet tankillisella, siis varatankkia ei lasketa mukaan.Itse pääsin 103.5km
maantieajoa.
No tänään jaksoin tulpan irroitella ja aika laihallahan tuo tuntuisi käyvän... Ei tulpassa ainakaan karstaa, yms ollut ollenkaan.
Pääsuutin on varmaankin seuraavana listalla. Neulan nostamisen jälkeen vääntöä tuli kyllä lisää niin, että sen jopa huomasi (vaikkakin pientä säätämistä oli).. Muuten, ilman ilmanputsarin kantta ei toiminut vehje ollenkaan..??!!
Ja oli kyl karmeet nuo imuäänetkin... Heh...
Mutta nyt toimii paria hommaa lukuunottamatta aikaisempaa paremmin..
Eli ongelmana vielä:
Kaasun kun lyö pohjaan, niin lievää tukehtumisen oiretta sekä toimiminen matalilla kierroksilla sekä tyhjäkäynti... Auttaisikohan näihin ihan tuo tyhjäkäyntiseoksen säätö??? Eli siis neulan nosto toi selvää hyötyä tehoissa, mutta toi myös nuo pienet haitatkin... Ja sit kävi montulla pari kertaa sillein, ett ku revitti vaiks kakkosella kovasti ja hölläsi kaasun, nii vehje sammui..??!! Siinäpä sitten tälle päivälle ihmettä....
Pääsuutin on varmaankin seuraavana listalla. Neulan nostamisen jälkeen vääntöä tuli kyllä lisää niin, että sen jopa huomasi (vaikkakin pientä säätämistä oli).. Muuten, ilman ilmanputsarin kantta ei toiminut vehje ollenkaan..??!!

Mutta nyt toimii paria hommaa lukuunottamatta aikaisempaa paremmin..
Eli ongelmana vielä:
Kaasun kun lyö pohjaan, niin lievää tukehtumisen oiretta sekä toimiminen matalilla kierroksilla sekä tyhjäkäynti... Auttaisikohan näihin ihan tuo tyhjäkäyntiseoksen säätö??? Eli siis neulan nosto toi selvää hyötyä tehoissa, mutta toi myös nuo pienet haitatkin... Ja sit kävi montulla pari kertaa sillein, ett ku revitti vaiks kakkosella kovasti ja hölläsi kaasun, nii vehje sammui..??!! Siinäpä sitten tälle päivälle ihmettä....
Viimeksi muokannut opcaravan, 05 Kesä 2008 21:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kulkine hakusessa
Onko kellään ollu sellasta vikaa että ylemmän tukivarren nivel heiluu sivuttais suunnassa, jossa on sellainen kuparin värinen pyöreä levy päällä? Huomaa sillein kun ottaa renkaan sivusta kiinni ja työntää ja vetää rengasta, mulla tämä vissiin aiheutaa sen että kovemmassa vauhdissa oikea etu rengas rupeaa "vapisemaan".. falmekilla sanovat että niitä pyöreän levyn reinoja pitäisi lyödä sisäänpäin että se korjaantuisi sillä.. Saattaa se vähäksi aikaa korjaantua mutta ei kyllä kovin pitkä ikäiseltä vaikuta kun sitä ruvetaan koko ajan lyömään.. Onko joku kokeillu tätä tai tietääkö kukaan että onko siihen saatavana uutta nivel pakettia?
Pallonivel
Se reunojen sisäänlyöminen kiristää väljät pois ja korjaa sen nivelen vähäksi aikaa. Mutta kun siihen kairaa lisäksi rasvanipan päälle (siihen pyöreään levyyn), niin nivel kestää paljon kauemmin tiukkana. Ainakin tuossa omassa forsessa on pysynyt.No Fear kirjoitti:falmekilla sanovat että niitä pyöreän levyn reinoja pitäisi lyödä sisäänpäin että se korjaantuisi sillä.. Saattaa se vähäksi aikaa korjaantua mutta ei kyllä kovin pitkä ikäiseltä vaikuta kun sitä ruvetaan koko ajan lyömään.. Onko joku kokeillu tätä tai tietääkö kukaan että onko siihen saatavana uutta nivel pakettia?
Ainiin, pitäähän se myös muistaa rasvata sen nipan kautta
Force400
Re: Pallonivel
Pitää vissiin kokeilla sit tuota rasvanippa konstia jos ei tässä muu auta mut onko tietoo onko siihen saatavana uusia? Tarpeeks monta kertaa kun tuon tekee nii eihän se enää pysy paikallaan, sitten tulee vähän kalliimaksi kun joutuu kaikkee muuta uusimaa, mut kiitti vinkistä kuitenki..xterror kirjoitti:Se reunojen sisäänlyöminen kiristää väljät pois ja korjaa sen nivelen vähäksi aikaa. Mutta kun siihen kairaa lisäksi rasvanipan päälle (siihen pyöreään levyyn), niin nivel kestää paljon kauemmin tiukkana. Ainakin tuossa omassa forsessa on pysynyt.No Fear kirjoitti:falmekilla sanovat että niitä pyöreän levyn reinoja pitäisi lyödä sisäänpäin että se korjaantuisi sillä.. Saattaa se vähäksi aikaa korjaantua mutta ei kyllä kovin pitkä ikäiseltä vaikuta kun sitä ruvetaan koko ajan lyömään.. Onko joku kokeillu tätä tai tietääkö kukaan että onko siihen saatavana uutta nivel pakettia?
Ainiin, pitäähän se myös muistaa rasvata sen nipan kautta
Täällä kans noi pallonivelet on väljät jo uudesta lähtien.Täytyy kokeilla
myös tota rasvanippa systeemiä. Onko muilla esiintynyt rele vikaa.
Elikä akulta tuleva plussapiuhan toisessa päässä on semmoinen pieni rele
missä on sulake. Oireet on sellaiset .
Ajon jälkeen, kun sammuttaa ja kääntää virrat takas niin eipäs virtaa tulekkaan . Sit kun vääntää plussajohtoo siitä releen juuresta niin virrat palaa.
myös tota rasvanippa systeemiä. Onko muilla esiintynyt rele vikaa.
Elikä akulta tuleva plussapiuhan toisessa päässä on semmoinen pieni rele
missä on sulake. Oireet on sellaiset .
Ajon jälkeen, kun sammuttaa ja kääntää virrat takas niin eipäs virtaa tulekkaan . Sit kun vääntää plussajohtoo siitä releen juuresta niin virrat palaa.
